.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 09:22:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2004 01:44:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
przyczyną było pęknięcie > niewiem dlaczego podejżewam ze mogło wpłynąć na to azotowanie... tyle wiem.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 19:23:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
a po azotowaniu sprawdzil czy wal jest prosty?? z tego co wiem to nigdy sie to nie zdarza i zawsze wal jest do poprawy!! a skoro pekl to wniosek prosty .....azotowanie ktros spieprzyl wiec to nie wina ze fabrycznie bylo idealnie tylko kolega o czyms nie wiedzial.........
pozdrawiam

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 23:03:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
pewnie masz rację > mysle ze wina leży tez po jego stronie, dlatego mysle ze nie jest to łatwa "robotka"

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: