Mhmm...dziwne. Powinienes pomyslec o wymianie krućca przy pompie skoro jest pekniety czy cus. Moze strzelic, a koszt nieduzy. Niezabardzo pamietam jak to jest w ABK wyglada, ale pomysl o tym. Generalnie wskazniki na desce nie sa chyba az tak dokladne, zeby przejmowac sie wachaniem temperaturki o kilka stopni. Skoro Vernet Ci dziala to narazie moze nic nie grzeb, generalnie nie jest to wysilony silnik wiec da rade - chociaz jazda na gaziku niesie ze soba wzrost temperatury spalania. U Emciora w 2.2t 10V usmazylo uszczelke pod glowica wlasnie przez francuski termostat, ktory troszke za pozno sie pewnie otwieral..albo pewnego razu postanowil sie nie otworzyc w ogole
Generalnie napewno Twoj wyciek nie mial nic wspolnego z wachaniem temperaturki, moze warunki atmosferyczne byly inne. Uklady chlodzenia uszczelniaja sie nabierajac cisnienia a wycieki czesto pojawiaja sie kiedy auto ostygnie i zniknie cisnienie w ukladzie. Gdyby dziura w krućcu byla duza, podczas jazdy sikaloby Ci non stop i daleko byc nie ujechal

Tak czy siak jest pewnie pekniety i kilka zlotych na nowy nie zaszkodzi. Wystrzegaj sie wloszczyzny, oni nawet rurek plastikowych nie potrafia zrobic dobrze...wymienilem kiedys w ABT kruciec przy glowicy na wloski bo niestety oryginalny po 10 latach podziekowal za wspolprace nieoczekiwanie...Ojciec pojezdzil miesiac bo wybuchlo
