.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 04:52:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1,8 SF] Problem z Gaźnikiem Keihin
PostNapisane: 29.maja.2006 19:17:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 12.sty.2005 16:19:48
Posty: 254
Lokalizacja: Wolomin
Witajcie Panowie mam mały problem z moją Niunia Audi 80 B3 1.8 SF z 87r.Samochodzik świetnie śmiga na gazie ale z benzyna jest mały problem a mianowicie odpala i na postoju sie wkręca w obroty wspaniale ale podczas jazdy jest tragedia, jak chce przyśpieszyć to musze powoli wciskac gaz, bo jeżeli wcisne pedał do końca to po prostu dzieje się tak jak by samochód coś trzymało i traci moc, na benzynie jak się powoli wciska gaz to samochodzik się rozpedza do 180km/h, ale jak chce dynamicznie przyśpieszyć to są właśnie takie objawy.Potrzebuje jakieś fachowej porady dotyczącej co to może być i jak dokładnie ustawić ten japoński gaźniczek.Z góry dziękuje i pozdrawiam.

_________________
Jest Audi A4 B6 1.9 AWX
Było Audi B4 2.6 V6 ABC
Było Audi B3 1.8 SF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Gaźnikiem Keihin
PostNapisane: 30.maja.2006 08:41:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
daniel1983 napisał(a):
Witajcie Panowie mam mały problem z moją Niunia Audi 80 B3 1.8 SF z 87r.Samochodzik świetnie śmiga na gazie ale z benzyna jest mały problem a mianowicie odpala i na postoju sie wkręca w obroty wspaniale ale podczas jazdy jest tragedia, jak chce przyśpieszyć to musze powoli wciskac gaz, bo jeżeli wcisne pedał do końca to po prostu dzieje się tak jak by samochód coś trzymało i traci moc, na benzynie jak się powoli wciska gaz to samochodzik się rozpedza do 180km/h, ale jak chce dynamicznie przyśpieszyć to są właśnie takie objawy.Potrzebuje jakieś fachowej porady dotyczącej co to może być i jak dokładnie ustawić ten japoński gaźniczek.Z góry dziękuje i pozdrawiam.


Witaj,

W Twoim silniku jest I generacja Keihin'a.
Prawdopodobnie siadlla Ci pompa przyspieszajaca, odpowiedzialna za podanie dodatkowej porcji paliwa w momencie gwaltownego przyspieszenia.
Bez tej dodatkowej porcji paliwa mieszanka jest za uboga w momencie gwaltownego przyspieszenia.

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 10:53:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
A może jest przestawiony zapłon po to żeby na gazie chodził dobrze, a jak chcesz przyśpieszyć to podciśnienie przestawia zapłon poza zakres.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 16:52:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 20:40:33
Posty: 78
Lokalizacja: Warmia/Mazury
Witam!!!!!
Co to jest ta pompa przyspieszajaca i gdzie ona sie znajduje???
Bo ja mam podobny problem tylko ze na samej benzynie,na gazie jest ok,na benzie wcisne gaz do dechy i dusi sie szarpie niechce ciagnac,lekko popuszcze noge z gazu i ciagnie jak szalona!!!
Pozdrawiam!!!!

_________________
Audi80 B3 1.8+LPG 90r (EŁK)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 19:56:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 12.sty.2005 16:19:48
Posty: 254
Lokalizacja: Wolomin
tak wiec napewno to nie jest zapłon bo sprawdzałem a co do tej pompki to mam pytanie czy moge ją gdzieś dostać czy tylko używki a może jakiś zestaw naprawczy?bo jeśli dobrze rozumuje to dziwigienka wychodząca z tej pompki jest podłączona do dziwgni drugiej przepustnicy.pozdro

_________________
Jest Audi A4 B6 1.9 AWX
Było Audi B4 2.6 V6 ABC
Było Audi B3 1.8 SF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 07:24:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
daniel1983 napisał(a):
tak wiec napewno to nie jest zapłon bo sprawdzałem a co do tej pompki to mam pytanie czy moge ją gdzieś dostać czy tylko używki a może jakiś zestaw naprawczy?bo jeśli dobrze rozumuje to dziwigienka wychodząca z tej pompki jest podłączona do dziwgni drugiej przepustnicy.pozdro


Witaj,

Nie wiem czy pompka w Keihnie jest uruchamiana mechanicznie czy podcisnieniowo.
Ale zastanawiam sie jeszcze nad jednym... pompka przyspieszajaca podaje dodatkowa porcje paliwa, co ma wplyw zwlaszcza w poczatkowej fazie dynamicznego przyspieszania. U Ciebie i kolegi piekarelk jest troche inaczej - auto nie przyspiesza poprawnie przy pelnym obciazeniu (wcisnieciu do konca pedalu gazu). Taki objaw bardziej odpowiadalby problemom z II przelotem gaznika. Moze silownik podcisnieniowy II przelotu jest niesprawny? Ale wtedy bylby problem z uzyskaniem pelnej mocy (a piszesz, ze Vmax jest poprawny...)

Nie potrafie Ci jednoznacznie odpowiedziec, ale gdybys szukal dobrego gaznikowca moge polecic jeden zaklad w Piasecznie....

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 13:43:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.sty.2005 15:02:54
Posty: 158
Lokalizacja: WW
Panowie

Temat ostatnio przezemnie przerobiony, but w podłoge, i przy ok 3 tys szarpanie i dlawienie..przy lekkim dodaniu gazu auto zbiera sie dalej.

do wymiany: (nowe cześci)

- regulator podciśnienia (ten na aparacie zapłonowym) koszt ok 100 zl + polecam ustawić jeszcz raz porządnie zapłon
- pompa paliwa mechaniczna (koszt ok 65-70 zł)

U mnie te części miały juz 17 lat, i to one miały wpływ na przyspieszanie, aha po wymianie silnik trzyma prawie idealnie wolne obroty (na benz.).

W końcu autko odzyło :)


Pozdrawiam

_________________
-----------------------------------------------------
A80 1.8 Gaźnik + LPG ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 18:01:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 20:40:33
Posty: 78
Lokalizacja: Warmia/Mazury
Witam!!!!
U mnie byl padniety ten podcisnieniowy przyspieszacz zaplonu(puszka na aparacie zaplonowym),wiec zostaje mi tylko sprawdzic pomke paliwa moze przy wcisnieciu gazu do dechy pompka wtryskuje za malo paliwa,pewnie juz sie zuzyla,ale klolega ma golfa tylko ze 1,6 to pozycze od niego pomke do testu! I sprawdze,wymiana przyspieszacza troche pomogla obroty silnika bardziej sie unormowaly i ma tak mi sie wydaje LEPSZEGO KOPA!!!!Teraz czuc te 90kucykow!!Pytalem sie w sklepie o ten przyspieszacz ale powiedzieli tylko szrot,na moje szczescie brat mial i dal mi za free.Jesli to nie pompka to juz sam niewiem,wszystkie podcisnieniowe urzadzenia podlaczone do gaznika sa sprawne,bo sprawdzalem!!
Mysle ze uda mi sie zwalczyc ten moze błachy problem!!
Pozdrawiam!!!!

_________________
Audi80 B3 1.8+LPG 90r (EŁK)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 05:48:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.sty.2005 15:02:54
Posty: 158
Lokalizacja: WW
Pompe paliwa łatwo sprawdzić (w gaźnikowcach z mech. pompa) czy daje odpowiednie ciśnienie, wystarczy odpalić auto na benzynie, i zobaczyc czy ten mały filterek benz. (na przewodach) jest prawie cały wyopełniony paliwem, jesli nie to znaczy ze pompka niedomaga...


Pozdrawiam

_________________
-----------------------------------------------------
A80 1.8 Gaźnik + LPG ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: