.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 21:19:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C-4, ABK] Blos czy sekwencja ?
PostNapisane: 01.cze.2006 10:01:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Nadszedl czas na gaz :peace: Stad moje pytanie. Silnik 2.0E na wtrysku elektronicznym "Digifant". Za montaz II -generacji Lpg z blosem i butla w kole 60 L, place 2000 PLN a moze wtrysk ? W odroznieniu od I, II generacji LPG, z ktorymi sobie radze, wogole nie znam sie na ukladach wtryskowych gazu. Wiem ze ostatnio potanialy. Chcialbym abyscie mi pomogli podjac decyzje. Co byscie wybrali ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 10:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem sekwencja będzie tu przerostem formy...Ten silnik powinien bardzo ładnie śmigać na blosie.

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 10:16:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
mam taki silnik a b4 tzn ABK - instalacja BRC i jak narazie jestem zadowolony . Instalka II generacja na zwęzce . Z wstawieniem blosa może byc problem bo mało miejsca jest przy przepływce. ja wstawisz daj znac jak smiga:)

Ps. wstaw "parownik"większy niz 100kW
ps.2 to tam wejdzie w koło 60 litrowy toroid? Ja mam mniejszy i jest przestrzeń wypełniona , moze różnica c4/b4 ?

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 13:56:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
W tej przeplywce jest caly problem, trzeba dawac jakies redukcje, bo Blosa trzeba wpakowac przed nia. Miedzy filtrem a przeplywka jest kwadratowe okienko o boku 5 cm, trzeba zrobic wyjscie na Blosa z dwoch stron o srednicy 7 cm. :/ Gazownik z ktorym jestem wstepnie umowiony twierdzi, ze sobie z tym poradzi - jestem ciekaw - pewnie wpakuje Blosa na przepustnice a wtedy moga byc problemy z jazda na benzynie, no ale zobaczymy.
Butla troidalna 60L ma 63 cm srednicy, wiec na styk powinna wejsc.
Na Allegro widzialem sekwencje juz za 2800 PLN, wiec roznica w cenie niewielka. Dlatego jestem w stanie dolozyc te 8 stowek i miec swiety spokoj,

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 18:12:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 14:37:27
Posty: 48
Lokalizacja: gdansk zabianka teraz
Cytuj:
to tam wejdzie w koło 60 litrowy toroid


nie wiem jak jest w c4 ale ja u siebie w b4 mam wlasnie taki - wchodzi srednio 48 a maxymalnie zatankowalem raz 51 l :D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 19:24:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak masz walute to montuj sekwencje. Aby tylko dobrze nastroili i masz problemy z bani.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: