.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 16:45:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi b4 94\95 rok jade 150 wciskam gaz i nie ciagnie dalej..
PostNapisane: 03.cze.2006 11:45:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2006 21:00:26
Posty: 4
moje audi b4 tdi zaczeło sie dusic przy 150 .wciskam gaz i nie rozpedza sie ,a wczesniej do 16--170 to moment sie rozpedzało ,mechanik zobaczył ze rurka łonczaca interculer z turbino truchlej i powiedział ze to jest przyczyna,czy ktos mi moze powiedziec czy tak moze byc faktycznie. kto mi tez powie przy jakich przebiegach jakie oleje sie powinno zalewac do silnika .jest przebieg 140tys i mechanik kazał zmienic na półsyntetyk ,wczesniej był syntetyk ,a mineralny czy jakis tam od ilu do ilu,czy ktos to wie ,jak tak to niech napisze, moje gg 8661916


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 15:20:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
lej 10w40 valvoline maxlife-najlepszy chyba olej jaki stosowałem

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 23:46:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 17:11:06
Posty: 7
Lokalizacja: us/pl
Podepnij vaga u mnie podobny objaw wywolywal zaworek n75
co do oleju to przedewszystkim sprawdz czy spelnia norme vw chyba 505.00 podobno najlepszy jest Motul tylko ta cena.. do takiego to wersja MOTUL 8100 X-CESS ok 260 za 5ltr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 12:39:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
nieszczelnosc w dolocie jak najbardziej moze byc przyczyna slabniecia autka (proponuje jak najszybciej to naprawic :!!: ) ...
przy okazji podpiac Vag'a i zrobic diagnoze podczas jazdy .
a czy autko zaczelo mocniej dymic .....
druga przyczyna moze byc wysrany zaworek N75.

co do oleju to jezeli autko jezdzilo na syntetyku i ma 140 tys przebiegu (w co watpie ;-) ) to powiedz mechanikowi zeby sobie do glowy nalal ten polsyntetyk ;-) ..... jezeli autko nie bralo oleju to sensu zmiany nie widze :!!:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2006 16:17:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2006 21:00:26
Posty: 4
a jak zaczeło mocniej dymic to co,??.ale wiesz z tym przewodem to wporzadku jednak jest ,moze to i ten zaworek ,a podobno mozna go przesmarowac i jeszcze moze podziałac troche ,prawda to? ,długo sie go demontuje,?? gg 8661916


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: