.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 11:22:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 A6 AEL] Wtryski
PostNapisane: 02.cze.2006 10:25:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2006 20:38:34
Posty: 48
Lokalizacja: Gdańsk
W momencie gdy zaczynaja lac trzeba wymienic cale ?
Czy moze mozna koncowki ?
I jaki to koszt ?
Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 06:04:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Absolutnie koncowki. Koszt to okło 200 zeta sztuka, a wtryski chyba sam wiesz jakie koszmarne to koszty. Przede wszystkim jedz do jakiegos dobrego pompiarza ktory ma przyrzad do sprawdzania obu faz wtrysku, moze wymagaja tylko regulacji a to koszt okolo 50 zeta od sztuki. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 06:09:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Koszt wtrysków 5 szt do AEL`a nie powinien przekroczyć 1600 zeta. Experymenty z końcówkami odradzam, to nie stary 1-sprężynowy wtrysk z 1,6 D ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 06:14:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zgadza sie ze nie 1 sprezynowy, ale jezeli znajdzie dobrego fechowca od wtryskiwaczy to spokojnie obejdzie sie bez ich wymiany. Musi tylko miec odpowiednie urzadzenia do testu i nastawy takiego wtrysku.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 09:53:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
zerknij do ETKI
jezeli w 2,4d wymienia sie koncowki i reguluje cisnienie
specjalnymi podkladkami to w AELu
wymienia sie juz cale wtryskiwacze

ciekawe, ktos tu mowil o regeneracji ...
po 200-300 tys km taki wtryskiwacz
wtrysnie pare miliardow dawek paliwa pod
bardzo duzym cisnieniem i tak sie dziwie ze tyle wytrzymije
z jakich materialow to musi byc zrobione !!!

ale ale... najlepiej jechac do zakladu pana Stasia
ktory wezmie pilnik i zregeneruje wtryskiwacz za 200 zł

takie oszczednosci sa zgubne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 15:07:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Właśnie jestem po regulacji wtrysków koleszko i dawkę ustawia się co do grama majac oczywiscie odpowiednie przyzady, więc nie mów że tylko wymiana uleczy wtryski Stasiu...

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 16:48:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
nie rozbawiaj mnie
regulacja wtryskow dobre sobie
po tej regulacji parametry wtryskiwacza sa pewnie lepsze
od oryginalnego ;-)

powiedz mi tylko jak dyszki ktore rozpylaja rope a z biegiem
czasu sie rozkalibrowuja od syfu ktory sie znajduje w paliwie
naprawil twoj mechanik ?

poza tym czesci ruchome wtryskiwacza najnormalniej na swiecie
sie zuzywaja, traca swoje tolerancje wymiarowe i robia sie nieszczelne

ten gosc ktory ci to robil to cudotworca
czesci wtryskiwacza sa zpasowane z dokladnoscia mikrometrow

samo rozkrecenie i zlozenie nowego wtryskiwacza powoduje
ze sie rozkalibruje

lepiej juz nic nie pisz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 22:13:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2005 00:05:09
Posty: 9
Lokalizacja: podlaskie
Koledzy powiedzcie jakie są objawy tego "lania wtrysków"?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 04:41:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
fuen napisał(a):
nie rozbawiaj mnie
regulacja wtryskow dobre sobie
po tej regulacji parametry wtryskiwacza sa pewnie lepsze
od oryginalnego ;-)

powiedz mi tylko jak dyszki ktore rozpylaja rope a z biegiem
czasu sie rozkalibrowuja od syfu ktory sie znajduje w paliwie
naprawil twoj mechanik ?

poza tym czesci ruchome wtryskiwacza najnormalniej na swiecie
sie zuzywaja, traca swoje tolerancje wymiarowe i robia sie nieszczelne

ten gosc ktory ci to robil to cudotworca
czesci wtryskiwacza sa zpasowane z dokladnoscia mikrometrow

samo rozkrecenie i zlozenie nowego wtryskiwacza powoduje
ze sie rozkalibruje

lepiej juz nic nie pisz
Na 100% coś mi tem mechanik sipe... bo czas do setki poprawil mi sie tylko o 1sek, a według ciebie koleszko pewnie powinien co najmniej o 10... :D

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2006 11:22:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Ja tez w to nie wierze zeby ustawic dobrze wtryski, ktore sa juz zurzyte :/. Mialem wtryski zurzyte w 70 % i co mi powiedzial Pan Stasiu ktory tez ma przyrzady zeby sie szykowac na ich wymiane, bo leja, a nie ladnie rozpryskuja paliwo.

Bylem w serwisie Boscha w Pietrzykowicach k. Wrocławia i powiedzieli ze wymienia sie koncowki ze wzgledu na koszt calych wtryskow. Maja tam przyrzady i wsio ustawiaja.

Ja i tak postanowilem wymienic cale wtryski z tegow zgledu ze za 5 koncowek zaplacilbym 1000 zł., a za 1200 mialem wszystkie nowe oryginalne wtryski lacznie ze sterujacym.

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: