.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 20:51:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wymiana silnika
PostNapisane: 27.gru.2004 19:36:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2004 19:27:44
Posty: 8
Lokalizacja: swietokrzyskie
Czy mozna i czy ktos wymienial silnik w swojej 80B4 quatrro silnik z 2.0 na 2.2 ? pozdrawiam ! Arek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 20:06:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 16:43:15
Posty: 135
Pewnie mozna, ale kasy troche pojdzie i rezania bedzie sporo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 22:59:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:47:09
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków
bylo juz kilka tematow nt wymiay silnika i konkluzja zawsze ta sama: taniej i pewniej wychodzi sprzedac auto i kupic z mocniejszym silnikiem
pozdrawiam

_________________
80 B4 '92 ABT + BRC Just


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 10:23:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Popieram przedmówce 2,0 to 4garowiec a 2,2 5garowiec za dużo przerabiania :zly:

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 12:20:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Tuning nie polega na zmienianiu aut na te z większymi silnikami tylko własnie (między innymi) na wymianie silników na większe :). Ja powoli odkładam kaske i za rok może wsadze 1.9 TDI z pompowtryskiwaczami. NAjchętniej pokusiłbym się o włożenie 2.5 TDI. Skoro 2.3 pięciocylindorwy się mieści to 2.5 tez powinien. Koszt wymiany silnika to: silnik, osprzęt (kable, komputer, spręzara) sprzegło, skrzynia, mechanik. Według mnie cena oscyluje wokól 10tyś. Ale takie b4 2.5 tdi, albo 180 konny po czipie 1.9 TDI na pompowtryskiwaczach to juz coś.
P.S. Przedwczoraj na TVN Turbo pokazywali kolesia który wyjąl z VW Lupo 1,2 TDI i Wsadził 1,9 TDI z golfa 4. Skarżył się że na zakretach przy wiekszej prędkości koła mu buksują :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 13:06:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:47:09
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków
BOZZ napisał(a):
Tuning nie polega na zmienianiu aut na te z większymi silnikami tylko własnie (między innymi) na wymianie silników na większe


zgadzam sie, ale wymiana jednego ze slabszych silnikow na niewiele mocniejszy moim zdaniem mija sie z celem biorac pod uwage koszty, chyba ze tylko dla sztuki
to co zrobil gosc w lupo to zupelnie co innego - on wlozyl do autka silnik z jakim nie mozna go kupic od producenta

_________________
80 B4 '92 ABT + BRC Just


Ostatnio edytowano 28.gru.2004 16:56:41 przez sugob, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 15:44:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Jasne jeżeli jest to ośka to jest łatwe wymiana ale przy „quatrro silnik z 2.0 na 2.2 ?” to dochodzi napęd cały do przerobienia skrzynia jest inna itd.

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 16:14:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
niewazne czy quattro czy oska, skrzynie miedzy 4ro cylindrowkami a 5cvio sie roznia obudowa ktora przylega do silnika.. poprostu 4rocylindrowe sa mniejsze

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 17:12:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
BOZZ: nie widze najmniejszego sensu pakowac kase w stare B4. Ten silnik będzie za ciężki a napęd tylko na przednie koła zniweczy cały zabieg. Sprzedaj to auto i kup coś nowszego. A ten pan od lupo to Masters i on ma szpere w skrzyni. Uwież mi daj se spokuj ja mam tyle ile w podpisie i już sie robi powoli bez sensu...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 17:58:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Ej uważaj z tym starym b4 :!!: :D Ja takim jeżdżę, jest to szczyt moich obecnych możliwości finansowych, i będę pewnie w tę skarbonkę pakował kasę jeszcze przez jakieś najbliższe 3 lata. Poza tym zawar napisał, że to quattro a nie ośka :)

Samo pytanie początkowe było natomiast źle sformułowane. Czy można? Pewnie, że tak. Wszystko można jak się ma odpowiednią kasę i chęci (w tej właśnie kolejności). Czy ktoś to robił? Pewnie nie, bo nikt się dotąd nie odezwał w tej kwestii.

Sam zainteresowany powinien teraz albo zapomnieć o pomyśle, albo szukać po fachmanach/tunerach i dowiadywać się co i jak :D

A i tak lepiej sprzedać co się ma i wziąć S2 :)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 19:09:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Nie rozumiem po co mam zmieniac auto, skoro obecne dobrze mi służy. Nie wiek swiadczy o aucie, ale stan (tak jak z kobieta ;)). Odnośnie cięzkości skoro sprężyny mi się nie łamały od 2.3 ng to dla czego ma być zbyt ciezki silnik od 200cm większy?? Pozatym skoro mnie pamięc nie myli na forum jest link do szwabskiej strony i b4 z v8 3.6 litra (to dopiero jest cięzkie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: cd tematu
PostNapisane: 28.gru.2004 20:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2004 19:27:44
Posty: 8
Lokalizacja: swietokrzyskie
Szkoda mi sprzedawac niunki... A w nowo kupiona i tak trzeba bedzie zainwestowac. A 5-6 klockow za to by miec szybkie i niepozorne b4 nie jest az tak straszne. Poza tym to wlasnorecznie wykonana roboa przy autku najbardziej satyswakcjonuje. Przeciez o to w tej zabawie chodzi. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: cd tematu
PostNapisane: 28.gru.2004 20:19:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
zawar napisał(a):
Szkoda mi sprzedawac niunki... A w nowo kupiona i tak trzeba bedzie zainwestowac. A 5-6 klockow za to by miec szybkie i niepozorne b4 nie jest az tak straszne. Poza tym to wlasnorecznie wykonana roboa przy autku najbardziej satyswakcjonuje. Przeciez o to w tej zabawie chodzi. ;)
Ja powiem tak załozysz 2.2 wwalisz Xpln, przeróbka potrwa X czasu , kilka rzeczy nie bedzie chodziło jak trzeba (to na 100% pewne) w trakcie eksploatacji coś sie oberwie coś błyskawicznie zuzyje itd. Zastanów sie czy to jest auto do wzorowego ruszenia ze świateł , czy do codziennej eksploatacji.Jak masz ochote na niepozorne B4 z diabłem pod maską to proponuje przynajmniej 2,2 turbo a jak chcesz naprawde tym zamiatać to jeszcze 20V i napędQ a co! A zmiane która chcesz przeprowadzić ja bym sobie odpuścił nie będzie zbyt wielkiej różnicy w osiągach. Do tego dodam ze teraz jest takie zatrzęsienie aut z importu ze wystarczy wybrać wymagany model i handlarz za dopłatą zamieni sie z toba bardzo chętnie biorąc w rozliczeniu twój samochód.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: cd
PostNapisane: 28.gru.2004 20:29:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2004 19:27:44
Posty: 8
Lokalizacja: swietokrzyskie
Mam wlasnie na mysli takiego diabelka... Mowie tu oczywiscie o wymianie na 2.2 TURBO inaczej nie bylo by sensu rozwarzac tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 21:02:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
Ja o tym kiedyś też marzyłem :): (szczerze mówiąc dalej marzę) o silniku 2,2t do tej starej 90, ale u mnie chodziło o to, że buda 90 B2 jest nie do zdobycia :/ a ta moja jest w całkiem dobrym stanie.

Pozdrawiam

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 08:45:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Heh, mam dostęp do 2.8 V6 ze skrzynią, kompem wiązką kabli, łapami itp za 2500zł Dobra cena??
Może bym tak w B3 z 1.6 PP podmienił :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: No coz...
PostNapisane: 29.gru.2004 13:08:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem tylko po co ktos chce zmieniac skrzynie? Kolo pasowe wystarczy. A co do mocniejszego silnika, no coz, a moze zastanowicie sie od razu nad hamulcami (np. 280 wentylowane, zamiast zwyklych), bo to chyba tez istotne? No chyba, ze chodzi o rozpedzanie sie tylko, zachamuje nas drzewo... Taka zamiana jest mozliwa, sam tego dokonalem, a jezdzi sie bez porownania.. lepiej (szybciej, bez stresu), ale jak lepsze heble, to i trzeba zmienic od razu sprezyny, zeby docisk byl lepszy (niech Ci co chrzania o zmianie w tym momencie amorow niech sie schowaja, sprawdzone i dziala).. No i ostatnia sprawa. Uwazacie, ze półośki i przeguby sa te same? Powodzenia

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Półośki i przeguby na bank nie są te same... :peace:

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: