.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.maja.2025 23:31:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4] immobilizer - odpala i gaśnie po 2 sek ?
PostNapisane: 24.maja.2006 08:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
witam
(pomagam grzeczościowo bratu.)
rozkodował się kluczyk sam z siebie Audi A4 1.8 ADR 1995r.
Chciałbym zblokować całe to urządzenie wyeliminować całkowicie. Nie chciałbym żeby w czasie wyjazdu - gdzieś daleko szukać serwisu do przekodowania kluczyka.
do immobilazera wchodzi zasilanie (+/-12V czarny i brązowy) ; dwa przewody od cewki indukcyjnej ( czarny , zielony) i zostają 3 przewodziki
1. zielony w czerwony pasek
2. zielony w czrny pasek
3. czarny w czerwony pasek
Czy ktoś wie jak go zablokować ??????

proszę o pomoc :(

_________________
Audi 100 C4 2,8E V6 AAH
Audi A6 1,8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: immobilizer Audi A4 - odpala i gaśnie po 2 sek ?
PostNapisane: 24.maja.2006 09:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
robilis napisał(a):
witam
(pomagam grzeczościowo bratu.)
rozkodował się kluczyk sam z siebie Audi A4 1.8 ADR 1995r.
Chciałbym zblokować całe to urządzenie wyeliminować całkowicie. Nie chciałbym żeby w czasie wyjazdu - gdzieś daleko szukać serwisu do przekodowania kluczyka.
do immobilazera wchodzi zasilanie (+/-12V czarny i brązowy) ; dwa przewody od cewki indukcyjnej ( czarny , zielony) i zostają 3 przewodziki
1. zielony w czerwony pasek
2. zielony w czarny pasek
3. czarny w czerwony pasek
Czy ktoś wie jak go zablokować ??????

proszę o pomoc :(


nr 4AO 952 234
BMPT
G 750491E
f+g MEGAMOS GmbH

kod 76 2995 1120
ind fkw lnr

_________________
Audi 100 C4 2,8E V6 AAH
Audi A6 1,8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 10:34:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2005 10:19:12
Posty: 21
robilis napisz coś jaśniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 10:35:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nikt ci nie udzieli odpowiedzi jak wyeliminować immo. Tak wogóle to nielegalne.
To typowa usterka w A4. Polutuj dobrze kabelki bo czasem nie łączą lub śniedzieją. Potem zrób dopasowanie immo do steronika silnika. To w większości przypadków pomaga. Nie koduj kluczyków niepotrzebnie, bo można tylko 8 dopisać.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 10:46:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
z góry dzięki za rady.
co mam rozumieć "dopasować immo do sterownika?
jest jakiś sposób?

szogun0 napisał(a):
Nikt ci nie udzieli odpowiedzi jak wyeliminować immo. Tak wogóle to nielegalne.
To typowa usterka w A4. Polutuj dobrze kabelki bo czasem nie łączą lub śniedzieją. Potem zrób dopasowanie immo do steronika silnika. To w większości przypadków pomaga. Nie koduj kluczyków niepotrzebnie, bo można tylko 8 dopisać.

_________________
Audi 100 C4 2,8E V6 AAH
Audi A6 1,8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 11:02:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Skontaktuj się z Olo_gsm z klubu, on ci to zrobi ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 11:25:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
jmm napisał(a):
Skontaktuj się z Olo_gsm z klubu, on ci to zrobi ;)


dzięki bardzo za pomoc.

_________________
Audi 100 C4 2,8E V6 AAH
Audi A6 1,8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: immo A4
PostNapisane: 24.maja.2006 11:59:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
---maly--- napisał(a):
robilis napisz coś jaśniej


co tu dużo wiecej pisać.
poprostu brat podjechał pod stacje - natankował - wsiadając spadł kluczyk ( nie wiem czy to ma znaczenie) i odpalił samochód - poczym zgasł po 2 sek i tak kilka razy - oczywiście mrugała kontrolka (żółta) od immo i odjechał na holu. wchodzi immo po 1-2 sek - odpali i gaśnie. to się stało. i teraz zastanawiamy się jak to doprowadzić do pożądku. Jak na złość ma tylko jeden kodowany kluczyk - reszta jest czysta - tylko chyba do otwierania drzwi. Może dało by sie obejść całkowicie to - a jak nie to co dalej z tym zrobić.

_________________
Audi 100 C4 2,8E V6 AAH
Audi A6 1,8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 14:26:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
robilis napisał(a):
z góry dzięki za rady.
co mam rozumieć "dopasować immo do sterownika?
jest jakiś sposób?

szogun0 napisał(a):
Nikt ci nie udzieli odpowiedzi jak wyeliminować immo. Tak wogóle to nielegalne.
To typowa usterka w A4. Polutuj dobrze kabelki bo czasem nie łączą lub śniedzieją. Potem zrób dopasowanie immo do steronika silnika. To w większości przypadków pomaga. Nie koduj kluczyków niepotrzebnie, bo można tylko 8 dopisać.

Jest taka opcja w VAG-u. Adaptacja Immo na kanale coś około 00 i wtedy robi dopasowanie immo do ECU.
Jeśli kluczyk upadł z dużej wysokości to mógł się transponder uszkodzić.
Dorobienie kluczyka - klona to koszt 100 - 150 zł.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 15:36:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 15:16:37
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa Yelonki :) / Radzików k/ Błonia
wkrótce będę mógłWam pomóc koledzy, właśnie rozpracowuje vaga. Można tam adaptować kilka ustawień.Ale info wkrótce, jeszcze nad tym pracuję. Na razie zapraszam do działu ogłoszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 21:59:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Jak trzeba to się zrobi. To tylko elektronika :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 22:03:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Rachu ciachu i po strachu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 07:22:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
olo_gsm napisał(a):
Rachu ciachu i po strachu ;)

dzięki bardzo za pomoc - kluczyk działa jak należy. Olo zrobił to w 3 min. A co do odpalania to jeszcze był przypalony przewód od wtrysku. Jak to sie usunęlo odpala od pierwszeo kopa. Jeszcze raz dzieki OLO !!!!.
pozdrawiam Wszystkich klubowiczów i życzę szybkiego rozwiązywania waszych problemów.

:peace: :) ;)

_________________
Audi 100 C4 2,8E V6 AAH
Audi A6 1,8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 13:03:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
robilis napisał(a):
olo_gsm napisał(a):
Rachu ciachu i po strachu ;)

kluczyk działa jak należy. Olo zrobił to w 3 min.
:peace: :) ;)


O jak ja bym tak chciał... :(
Powoli doprowadza mnie do szału móje immo. Bestia zawsze się "aktywuje" w najmniej odpowiednim momencie. :zly:

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 13:46:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Przejrzyj sobie wiązkę pomiędzy pętlą wokół stacyjki, a puszką immo (taka biała puszka przykręcona między pedałami a zegarami. Szczególnie pod kątem uszkodzeń i poprawienia jakości styków w kostkach połączeniowych
(może niekoniecznie WD40 ale chemia typu kontakt ewentualne oczyszczenie mechaniczne styków powinno pomóc).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 06:41:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Spróbuję.... Dzięki. A tej adapatcji immo nie trzeba robić?

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 08:15:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Jeżeli masz taką sytuację sporadycznie to nie trzeba. Chyba że się coś sknoci na stałe to wtedy możesz próbowac:
kanał 25 (immo)
10 (adaptacja)
wpisujesz wartośc 000 i już.
Immo wtedy powinno "dogadac" się ze sterownikiem silnika.
Gdyby trzeba było robic adaptację klucza do immo wtedy operacja jest trochę bardziej skomplikowana bo potrzebny jest tzw login, który powinien byc na przywieszce z kluczami lub trzeba wyciągnąc go z pamięci immo. Ale tego raczej sam nie zrobisz
...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: