.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 11:50:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi w końcu wyjechało z warsztatu!! - skany z hamowni
PostNapisane: 28.gru.2004 23:47:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 08:43:54
Posty: 235
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
No nareszcie juz prawie wszystko porobione.
Dzis wieczorkiem nareszcie moglem sie przejechac.
Co prawda tylko szybka rundka co CPN i po miescie bo nie mam jeszcze przegladu.

Autko wkreca sie niesamowicie w porównaniu z tym co było poprzednio.
Czyli na gaziku II gen i malutkim otworem na powietrze w mixerku gazu.
Teraz gaz zostal calkowicie zdemontowany.
Dopiero teraz mozna odczuc jak działają sportowe wałki , polerowanie głowicy i odchudzone koło zamachowe :D
Jutro lece na przegląd i bede mogł legalnie pomykac.
Postaram sie ponagrywac jakies filmiki.

Na razie próbka

http://www.audi.internetdsl.pl/audi/tlumik.avi

_________________
oiko
Nowy nabytek :
Audi Coupe 2,6 ABC '95


Audi Coupe, 2.3 20V '89 - na sprzedaż
Audi 100 2.8 V6 automat '92 - na sprzedaż


Ostatnio edytowano 29.gru.2004 18:26:56 przez oiko2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 00:22:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

dzwiek fajny ale na przyszlosc robcie takie nagrywanie na otwartym terenie dlatego ze przywyrzszych ostro slychac rezonans i nie daja tego efektu

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 04:20:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Fajnie, gratuluję! Napisz co było robione, i czy będzie auto mierzone na hamowni, wiele osób ma ten silnik i napewno są ciekawi co i jak.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:37:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wiele ??? ... :P

p.s.

a wiesz ze palowanie na zimnym silniku i wkrecanie do odciecia powduje zatarcie silnika ? .... mysle ze nie widziales jak latwo mozna to zrobic wiec nie zdajesz sobie sprawy z tego ale uwierz mi .... nawet najtrwalszy silnik jak na zimno wkrecisz do odciecia i potrzymasz , masz bankowe zatarcie w przeciedu kilkudziesieciu sekund , najdalej kilku minut a w najlepszym razie , silnik wtedy najbardziej dostaje po dupie bo material za szybko sie nagrzewa i powstaja zbyt duze roznice temperatur i moze dojsc do mikro pekniec ktore w przyszlowsci dadza jakas wieksza awarie a wszystko do spowodowane bezwladnoscia termiczna metalu ktora tez jest ograniczona

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 17:06:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
dzwiek normalnie kocór kozacki i czekamy na więcej z jezdy :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 17:07:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Jeśli faktycznie to było robione na zimnym silniku (a było?), to zgadzam się z hansem - niezbyt rozsądne posunięcie.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 17:54:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

wg badan
okolo 75% zuzycia silnika nastepuje w peirwszych 10 min jego pracy

kurde chlopaka na strasza i teraz bedzie czekal 10 min az sie nagrzeje heheeeehe :P

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 18:03:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 08:43:54
Posty: 235
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
no nie kloedzy, silniczek jak najbardziej byl rozgrzany,po jakiejs 30 minutowej jezdzie prubnej, 5 minut po powrocie ;) tak ze silniczkowi napewno nic sie nie stalo.

za chwile wskanuje wydruk z hamowni ktory byl robiony jeszcze na gazie

_________________
oiko
Nowy nabytek :
Audi Coupe 2,6 ABC '95


Audi Coupe, 2.3 20V '89 - na sprzedaż
Audi 100 2.8 V6 automat '92 - na sprzedaż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 18:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 08:43:54
Posty: 235
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
pierwsza czasc wyników , mocraczej bardzo cieniutko na benzynce 152 a na gazie po regulacji 127 :):

http://www.audi.internetdsl.pl/audi/hammoc.jpg

i monent obrotowy

http://www.audi.internetdsl.pl/audi/hamtorque.jpg

Pomiary były dokonane na hamowni w Olsztynie w firmie MaJer Tech.
bylo to w lutym 2004 a nie w grudniu 2003 jak jest na wydruku.
W przyszłym tygodniu musze sie umówic ponownie na hamownie do MaJer Techu a puzniej tez skocze do Świaka do Bydgoszczy bo mam badanie na hamowni za darmo poniewaz byly od nich brane sportowe wałki rozrządu.

Oczywiscie jak bede jechal to zabiore ze soba kamerke i wszystko ponagrywam

_________________
oiko
Nowy nabytek :
Audi Coupe 2,6 ABC '95


Audi Coupe, 2.3 20V '89 - na sprzedaż
Audi 100 2.8 V6 automat '92 - na sprzedaż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 08:10:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wykresy i osiągi zmierzone są jak najbardziej wporządku. Oczywiście biorąc pod uwage mieszalnik w dolocie. :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 08:43:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 08:43:54
Posty: 235
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
No tak, wiadomo ten mixerek.
W koncu postanowilem uwolnic pozostałe koniki , gaz całkowicie wyleciał z autka :D
Miałem w planie zmiane instalacji na wtrysk stały ale skoro bardzo malo tym autkiem jezdze stwierdzilem ze nowa instalacja bedzie mi sie ze 4ry lata zwracała :)
No i jestem z tego manewru totalnie zadowolony poniewaz autko odzyło, nie spodziewalem sie ze bedzie miało aż takigo powera.

_________________
oiko
Nowy nabytek :
Audi Coupe 2,6 ABC '95


Audi Coupe, 2.3 20V '89 - na sprzedaż
Audi 100 2.8 V6 automat '92 - na sprzedaż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 11:31:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
gdzie tu łoptyka :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 11:51:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A dlaczego pomiar tylko do 6500 ?? powinno być mniej więcej do 7200 - 7300... sporo straciłeś przez to... :!!:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 12:29:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
DeS napisał(a):
A dlaczego pomiar tylko do 6500 ?? powinno być mniej więcej do 7200 - 7300... sporo straciłeś przez to... :!!:


na benzynie jest do 6000 - moment i tak już opada szybko
na gazie tak samo widac ze wszystko opada dosyc mocno więc po co
żyłować....

w ogóle te wydruki z hamowni to słabizna... moment i moc osobno...
kiepsko się ogląda...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 15:02:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No to jakaś kiła z tym autem skoro auto normalnie kręcące się do 7200 - 7300 zdycha przy 6000.... :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 15:36:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 08:43:54
Posty: 235
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
qrcze sam nie wiem dlaczego tylko do 6500,
Zapytam jak bede znow na hamowni w Olsztynie.
Mysle ze w pierwszym lub drigim tygodniu stycznia

_________________
oiko
Nowy nabytek :
Audi Coupe 2,6 ABC '95


Audi Coupe, 2.3 20V '89 - na sprzedaż
Audi 100 2.8 V6 automat '92 - na sprzedaż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 16:51:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

ale przy 6,5 tys miales odciecie czy sam scignoles noge z gazu ???

moze byc tak ze przez mieszanlnik na benzynie juz nie bylo sensu wyzej

chodziac moc jeszcze rosla i rosla

pozdrawima

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 17:10:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> to nie zmienia faktu ze cos jest nie tak, moze gazownik ci zrobil w kompie od gazu odciecie ale na benzin ??? dziwne...

Ja u siebie krece (wg strzalki rozpedzonej) na gazie do 7000 mimo ze na benzin tylko do 6500 - jak przytrzymam do 7000 na gazie to ustawione mam ze silnik sie przelaczy na benzin i obroty spadna do 6500 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 18:50:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 08:43:54
Posty: 235
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Podczas "hamowania" w autku siedział koles obsługujący hamownie.
W sumie to autko nie miało i nie ma wogóle odciecia , i mysle ze lepiej bedzie je założyc zeby nie wkrecic za mocno silnika na obroty.

_________________
oiko
Nowy nabytek :
Audi Coupe 2,6 ABC '95


Audi Coupe, 2.3 20V '89 - na sprzedaż
Audi 100 2.8 V6 automat '92 - na sprzedaż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Wykresy z hamowni
PostNapisane: 02.sty.2005 08:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:58:23
Posty: 109
Lokalizacja: Szczecin
Hejka, myślę że z tym silniczkiem wszystko jest oki. Obrotościomierze w Audi przy wysokich obrotach mocno przekłamują. U mnie odcięcie powinno być fabrycznie 6300-6400 (2.3 NG 10V) a kręcił się do niespełna 6000 obr /min (oczywiście w/g hamowni bo na zegarach było 6500 obr) nie ma się co doszukiwać nieprawidłowości , o sporych przekłamaniach obrotościomierzy wspominają nawet w instrukcji użytkowania Audi ...

_________________
Jaza MINI to jak mierzenie własnego tętna - czujesz że zyjesz ! :D
Audi Coupe B4 2.3 10V Powered by Chojnacki Motor System - na sprzedaż 9.800 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: