.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 09:58:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi Coupe 2,3] problem
PostNapisane: 07.cze.2006 23:26:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Witam :)
Mam maly problem z moja Coupeta
<------ ( 2,3 ng, 90r, bez instalacji gazowej)

Problem wygląda następująco:
Jadę sobie dziś przez miasto :D aż tu nagle zaczyna mi dziwnie chodzić audi tak jakby nie działał 1 cylinder :/ , ee myślę dojade do celu. Dojeżdźam do entych świateł, gasze go,no i zgasilem :zly: . Do uruchomienie a tu nic, nie da rady :(: ( uruchamia sie na 1s i gaznie) No to próbuje bo stoje na skrzyżowaniu :): , tak z 10-15 razy uruchomil sie i zgasl. Po tych okolo 15 razach nie chcial nawet sie urychomic . Podnosze maske hmm wszystko oki, sprawdzam swiece oki iskra jest :peace: , sprawdzam stan oleju i okazuje sie ze jest za duzo :< wiec paliwo tez dochodzi :peace: .

I teraz pytanko co bylo przyczyna ze nie moglem uruchomic i ze przelalo mi sie paliwo do oleju?
1. to ze swieca nie dzialala i lalo sie do cylindra?
2. za duzy stan oleju i dlatego nie odpalia?
3. czy cos innego padlo?

i teraz co to moze byc ? :/

Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi :peace:

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 01:22:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
za duży poziom oleju sugeruje przedostanie się paliwa do oleju - obawiam się najgorszego (pierścienie).

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 01:25:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
weź podnieś bagnet i przypal oliwke zapalniczką czy się zapali.
możliwe że poleciała uszczelka na kanałach woda/olej.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 06:38:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no tak, ale olej ma wyższe ciśnienie od wody i to poziom w chłodnicy by się zmienił, oraz byłby syf w zbiorniczku wyrównawczym.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 07:17:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Nie jestem mechanikiem ale po przedostaniu się płynu do oleju zrobiło by się mleko, czyż nie??
A pierścienie mogły się tak nagle skończyć(zatarcie)??? :( Skoro przestał nagle jechać to cos się musiało stać z kompresją.
Pierścienie to chyba jedyna droga jaką może się przedostać paliwo do oleju, no może jeszcze wypalone denko. Nie było by widać czasem po świecy, co się dzieje z paliwem, jeżeli nie jest spalane to bedzie mokra. Nie wiem czy dobrze myśle.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 07:57:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Panowie
Plyn chlodniczy jest czysty.
Paliwa w oleju nie jest tak duzo.
Silnik nie jest zatarty bo ma ( mial zajeb.... kopa)
A ze paliwo jest w oleju to nie zawsze znaczy ze pierscienie do bani.

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 08:09:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Moze jakis syf zatankowałeś?

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 16:12:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Bylem dzis przy Audi i okazalo sie ze olej jest ok, bez paliwa. Coupe uruchamia sie i gasnie. Udalo mi sie ja uruchomic na jakies 30s i strasznie dziwnie chodzi jak by nie na wszystkie swiece, telepie strasznie silnikiem :/
A next razem jak podladowalem akumulatorek to odpalil ladnie chodzil ladnie przez jakies 3 min :D i zgasl :zly: znowu to samo :(

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 16:24:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
u mnie tak bylo jak popekala od spodu na tej "harmonijce" guma - kierownica powietrza co łączy przepustnice z kolektorem.

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2006 20:38:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Panowie nadal nic :zly:
Okazalo się jeszcze ze jak jest na ssaniu to dobrze chodzi jak ssanie się wylancza to gasie :(
Co to moze byc?
Czujnik halla, bezpieczniki, przekaznin od pompy, kopulka, palec, kable wys. napiecia i swiece sprawdzone, uszczelniony i nie lapie nigdzie lewego powietrze, filtr paliwa wymieniony.

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2006 09:02:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdź jeszcze czujnik pod krućcem wodnym przy głowicy (czarny - 2 pin).

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 00:09:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Mauzer napisał(a):
sprawdź jeszcze czujnik pod krućcem wodnym przy głowicy (czarny - 2 pin).


a dokladniej :zly:

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 07:06:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Mauzer napisał(a):
sprawdź jeszcze czujnik pod krućcem wodnym przy głowicy (czarny - 2 pin).


koledze chyba chodzi o czujnik temperatury płynu, który podaje informacje do sterownika. Po lewej stronie głowicy siedzi kruciec, a wnim dwa czujniki jeden podaje temp na wskaźnik(niebieski), drugi własnie do sterownika(czarny).

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 18:27:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2003 15:05:47
Posty: 126
Lokalizacja: Jastrzebie pd-polska ;)
To jest NG i czujka ta jest na kruccu z gory jest czarna mniej wiecej jak zaczyna sie pokrywa zaworow po prawej stronie sa dwa czujniki jeden z gory drugi z dolu .Chodzi o ten z gory musisz mierzyc czy zmienia sie opornosc pomiedzy jedny wtykem a masa ma sie zmieniac wg temp. tu masz jaka ma byc opornosc http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=41015

_________________
a4avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 21:46:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
ten czujnik gorny ma raptem 9 m-cy :/

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 21:51:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdź ciśnienie paliwa jeszcze.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 22:09:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Mauzer napisał(a):
sprawdź ciśnienie paliwa jeszcze.


cisnienie pewnie jest bo chodzi na zimnym :/

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 22:05:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Dzieki wszystkim za wypowiedzi
Coupetka juz zrobiona byla zapchana pompa paliwowa jakims syfem :/

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 07:43:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dlatego własnie proponawano Ci sprawdzenie ciśnienia paliwka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 23:08:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Dobrze ze tak sie skonczyło a nie gorzej

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: