.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 23:14:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak obniżyć spalanie
PostNapisane: 28.gru.2004 23:19:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
chodzi mi głwnie o jakieś przeróbki mechaniczne które mają na celu obniżenie spalania (wykluczam magnetyzery)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 23:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
- silnik doprowadzić do pełni sprawności mechanicznej
- wyważyć układ korbowotłokowy
- zlikwidować wszelkie niefabryczne luzy
- zastosować olej o niskim współczynniku tarcia
- zrezygnować ze wspomagania kierownicy
- olać klimatyzację
- stosować wąskie opony mocno napompowane
- zwiększyć sprawność silnika poprzez wykonanie podstawowego "tuningu GT"

a przede wszystkim
- najlepszy oszczędzacz paliwa to prawa noga!

A pozatym... nauczyć się jeździć.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 00:02:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Leo napisał(a):
- silnik doprowadzić do pełni sprawności mechanicznej
- wyważyć układ korbowotłokowy
- zlikwidować wszelkie niefabryczne luzy
- zastosować olej o niskim współczynniku tarcia
- zrezygnować ze wspomagania kierownicy
- olać klimatyzację
- stosować wąskie opony mocno napompowane
- zwiększyć sprawność silnika poprzez wykonanie podstawowego "tuningu GT"

a przede wszystkim
- najlepszy oszczędzacz paliwa to prawa noga!

A pozatym... nauczyć się jeździć.
czyli trzeba pożućić auto i wsiąść na rower :D :D :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 01:20:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 21:38:23
Posty: 179
Lokalizacja: Katowice
albo delikatnie z gazem tylko do 2 tys obr/min :) ja narazie tak robie zanim nie wsadze gazu i efekt zaj... 9,5l na 100 2,8 l v6 quattro jechalem teraz ponad 700 kil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 06:17:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wtryski + chip :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 08:18:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Regulator spalania jest pod prawą nogą. Poza tym silnik musi być w 100% sprawny.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 11:07:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
KUP DIESELA...NOGE W PODLOGE I JESZCZE DLUGO DLUGO MOGE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 11:53:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
kup miesięczny na autobus :)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 13:05:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
bodzio2 napisał(a):
albo delikatnie z gazem tylko do 2 tys obr/min :) ja narazie tak robie zanim nie wsadze gazu i efekt zaj... 9,5l na 100 2,8 l v6 quattro jechalem teraz ponad 700 kil

według mnie lepiej do 3 tys obr/min.
nawet jesli będzie do 2 tys, ale z nogą w podłodze bo nie chce przyspieszać to i tak dużo spali, lepiej więc trochę więcej obrotów ale delikatniej naciskać na gaz

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: