.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 09:36:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,3 NG] Niskie ładowanie 13,7 V
PostNapisane: 12.cze.2006 09:24:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
Witajcie! Mam maly problem, oprocz tego ze moje wskazniki dodtakowe zanizalaja parametry, bo jak mialem ladowanie OK, tzn 14,4 to wskaznik pozakazywal ok 12V, to teraz mam za male ladowanie, co moze byc przyczyna:
1. ze mam za niskie ladowanie ( w lutym wymienialem diody, łozysko w alternatorze)
2. za nizone wskazanie na VDO

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 09:39:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
vdo przeklamuje najprawdopodobniej.

zorganizuj miernik i na odpalonym zmierz na klemach aku ile jest. powinno byc w granicach 14V

...u mnie vdo pokazuje okolo 12V , a na klemach mam z 14V.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 09:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
na klemach mam 13,7 sprawdzalem. a powinno byc 14,4V

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 09:51:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
southbear_gda napisał(a):
na klemach mam 13,7 sprawdzalem. a powinno byc 14,4V


Dobre ładowanie to min 13,6V a max 14,6V.
Mieścisz się więc w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 09:53:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
czyli nie mam co panikowac? ale spada mi ladowanie nizej jesli jest obciazenie. czy to normalne?

a co ze wskaznikami, czy mozna zmiejszyc element przekłamania?
widze tez ze inne klamia, cisnienie i temp. oleju

moze jest tam jakis stabilizator?

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 13:51:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2006 06:48:14
Posty: 3
southbear_gda napisał(a):
czyli nie mam co panikowac? ale spada mi ladowanie nizej jesli jest obciazenie. czy to normalne?


TO normalne. Większy pobór prądu=większy spadek napięcia.

_________________
Audi 200 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 14:07:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
nadal, pytam co ztym przeklamaniem?

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 14:54:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mi pokazuje w granicach 13-12 a jest oki. Na wskaźniku nigdy nie miałem 14V.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 14:57:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
w starych b3 jest standardowo 13.6 v , w b4 po 1992 jest 14.4.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 15:30:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
ok, czyli wogole nie patrze juz na wskaznik :)

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 16:56:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
wskaźnik generalnie sluzy mi tylko do okreslenia czy mam pasek na alternatorze :-)
i z racji tego, ze np. mialem w B2 wspolna mase wskaznikow i zapalniczki - jak odpalalem szluga to mialem 11v napiecie, a temp. oleju ok. 140'C :D

takze - sie nie martw. jak na VDO jest 13v - jest dobrze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 17:19:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
ja na vdo mam poniezej 12V, a na miernik 13,7V

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 23:11:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
upewnij sie ze ma odpowiednie zasilanie i mase. jesli nadal wskaznik pokazuje cyrki - zobacz jakie jest zasilanie na przelaczikach/konsoli - jak za nisko - wymien stabilizator napiecia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 23:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
ok, w piatek chce wymontowac zegary, i sprawdzic.

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 06:41:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Sprawdz miernikiem napięcie pomiedzy silnikiem a karoserią - czasami mozna sie nieźle zdziwić. Jęsli miernik wskaże napiecie ( nie 0V ) to zrób dodatkowa masę karoseria - silnik. Odnosnie napiecia to regulator powinien utrzymywać napiecie ładowania na poziomie około 14,2-14,4 V (od około 1200- 1500 obr /min silnika). Podczas obciązenia tzn swiatła itd 13,6-13,8V.
Pozdro

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 07:21:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
tzn, jak po miedzy silnikiem a karoserią?

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 07:26:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
southbear_gda napisał(a):
tzn, jak po miedzy silnikiem a karoserią?


zmierz np. pomiedzy glowicą silnika a podłużnicą albo innym punktem "budy". Ma to na celu sprawdzenie jakości połączenia plecionką bloku silnika z budą samochodu. Czasem połączenie potrafi zasniendzieć i wtedy pojawiają się spadki napięć.

P.S. kiedys u znajomego skorodowało połączenie klemy minusowej akumulatora z grodzią, i był kibel z ładowaniem i odpalaniem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 07:30:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
dzieki za wyjasnienie, dokonam powyższego sprawdzenia

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: