.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 21:10:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 AVANT 96
PostNapisane: 29.gru.2004 15:48:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2004 15:19:35
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
Mam audiczke A4 AVANT 96 i zastanawiam się czy nierzucić jej Chipa czy jest sens ją podkręcać ,bo mój motor to 1,8 bez turbo 125 wiem ,że na 136 to spoko pójdzie ,może lepiej założyć turbo i nic chipować :/
:?: :?: poradźcie mi coś :?: :?:
dzięki :D

_________________
Audi to najwyższa klasa :-)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:02:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
polecam najpierw się przywitać bo zaraz się ktoś wqrwi :P -> NEWBIE :peace:

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Witam wszystkich na forum :peace:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:12:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2004 15:19:35
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
:peace: I'm new user wybaczcie mi :peace:

_________________
Audi to najwyższa klasa :-)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: for all
PostNapisane: 29.gru.2004 16:37:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2004 15:19:35
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
już poprawiłem się :D

_________________
Audi to najwyższa klasa :-)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:55:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Zmiana softu w silniku bez turbo nie ma zbytniego sensu. Odciąży Ci tylko kieszeń i tyle.

Największe przyrosty mocy/momentu daje wymiana softu w silnikach z turbo, więc najpierw znajdź sobie silnik 1.8T (bo pewnie będzie taniej i bardziej niezawodnie niż dorabiać turbo do silnika, który masz, bo różnica nie polega tylko na tym, że jeden ma turbo a drugi nie), albo w ogóle wymień na auto z takim silnikiem (ewentualnie jakiś turbo diesel), i wtedy weź się za wymianę softu.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 20:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
po założeniu turbo też trzeba zmienić program w sterowniku na odpowiedni więc tak jakby trzeba go poczipowac...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 22:27:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

moze jak masz nadwyzke gotowki uszykuj ladnie autko sprzedaj i kup inne

innej mozliwosci sensownej nie ma !

bo za kase wlozona w utrubienie autka albo Swap bedziesz mial pewnie

auto mlodsze 1,8 T Avant Q

popytaj tunerow gdzie ten wzrost e 125 do 136 jest odczowalny pewnie w tych granicach obrotow gdzie ty jezdzisz bardzo zadko bo teraz moment obrotowy na wykrecie spada ostro w dol

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 22:51:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jak dla mnie to jest to temat typu:
"zastanawiam sie nad wypolerowaniem tlumika od srodka"

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 00:17:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Bilu napisał(a):
"zastanawiam sie nad wypolerowaniem tlumika od srodka"

Hej! Ukradłeś mi pomysł. To miała być moja następna modyfikacja! :diabel: :diabel:

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: już wiem ci zrobię
PostNapisane: 30.gru.2004 17:15:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2004 15:19:35
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
poczekam aż stanieje audi z turbo i sobie kupie to tak najtaniej wyjdzie tylko sobie lepiej zainwestuje w nagłośnienie
P.S mam radyjo ale ten model bez cd i nie można podpiąć zmieniarki co plecacie kupić oryginał z cd czy namp3 tylko jest jeden problem bo seria to jest dłuższa i mam dylemata :(

_________________
Audi to najwyższa klasa :-)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: P.S
PostNapisane: 30.gru.2004 17:16:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2004 15:19:35
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
dzięki za odzew for all :peace:

_________________
Audi to najwyższa klasa :-)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 17:42:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Żeby założyć u Ciebie normalne radio to trzeba kupić takie plasticzki które przykręca się po bokach i wtedy "dziura" robi się węższa. Ale odrazu ostrzegam te plastiki w ASO kosztują 60zł. !!. Kup je na allegro są po około 20zł komplet (dwa). Co to samego samochodu to masz jeszcze 3 miesiace żeby je zamienić na takie jaki chcesz dokładajac NORMALNE pieniądze. Potem czyli od marca będziesz musiał sięgnąć także do tylniej kieszeni bo ceny aut importowanych pójdą do góry...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: