.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 09:36:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4/S4 2,2T] ABS szaleje.
PostNapisane: 12.cze.2006 19:16:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 14:08:16
Posty: 46
Lokalizacja: Lublin
Witam klubowiczów.
Mam powtarzający się problem z działaniem ABS-u, mianowicie:
1. Po włączeniu zapłonu słychać dwa kliknięcia jakiegoś przekażnika w desce rozdzielczej i w czasie tych kliknięć dwukrotnie zapala się kontrolka ABS-u a potem gaśnie tak jak powinna. Tak jest zawsze po włączeniu zapłonu.
2. Sporadycznie, może 20 razy w roku przeważnie po odpaleniu silnika na checku pojawia się czrwony napis "BREAKE" i po jakimś czasie gaśnie. Zdarzyło mi się to też ze 2 razy podczas jazdy.
3. I to co najbardziej mnie niepokoi to że ABS zaczyna mi działać przy bardzo małej prędkości (10-20 km) gdy hamuję zaczyna terkotać pedał i nici z efektywnego hamowania. Oczywiście mówie o delikatnym hamowaniu bez blokowania kół. Boję się że kiedyś chcąc normalnie zahamować z prędkości 20 km/h ABS mi to uniemożliwi i pocałuję auto przede mną w du.... :P.
Koledzy klubowicze bardzo proszę o pomoc w powyższym i jakieś rady.
O czego zacząć sprawdzanie, co może działać nie tak?
Ja osobiście chcę zacząć od sprawdzenia czujników przy kołach, tylko nie wien jak je wyjąć (tu też proszę o rade)
Aha, ABS był sprawdzany VAG i nic nie wykazał.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za rady.

Pozdrawiam

_________________
Audi 100 S4, 2,2 20V TQ, '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 22:18:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 14:08:16
Posty: 46
Lokalizacja: Lublin
POMOCY!!

_________________
Audi 100 S4, 2,2 20V TQ, '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 23:50:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Miałem to samo. Musisz wyczyścić czujniki albo sprawdzić odległość między czujnikiem a koronką.Podważ je czymś delikatnie albo najlepiej po zdjęciu tarczy wypchnij.Montowane sa na wcisk.Zrób to ostrożnie bo łatwo taki czujnik uszkodzić.Przy zakładaniu nie zapomnij ustawić małej odległości od koronki.P.S. Koronki też przeczyść bo mogą być zajefane.Pozdro

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 18:05:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 14:08:16
Posty: 46
Lokalizacja: Lublin
Dzięki Neti.
W sobotę wskakuję pod samochód i posprawdzam i poczyszcze wszystkie czujniki przy kołach.
Mam nadzieje że pomoże, a jak nie to będę pytał dalej :)
Dzięki, Pozdro

_________________
Audi 100 S4, 2,2 20V TQ, '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 22:45:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Stawiam Ci Litr wódki jak wyjmiesz czujniki z tylnych zwrotnic, Pozatym co kolega Neti wygaduje ?, w audi nie mozna podregulowac odległości czujki od koronki, poprostu dobija sie ja do końca i tyle, a zabrudzenie koronki na przegubie i nalepienie opiłków na czujniku to oczywista sprawa, ale nawet nie próbuj wyciagac czujników, lepiej wyjac półosie..

P.S Ja zaczoł bym od zmierzenia opornosci wszystkic czujek ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: