.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 10:25:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5 TDI AYM] Pytanie o multitronic
PostNapisane: 14.cze.2006 07:29:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2006 06:40:41
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich serdecznie, jestem nowym na tym forum ale ponieważ nie jestem fachowcem w budowie samochodu więc pewnie będę tutaj częstym gościem. Dlatego tez gorąco pozdrawiam...
Zastanawia mnie praca multitronic'a, otóz w zakresie 1200 - 1400 obrotów silnika czuje delikatne szarpnięcia, minimalny spadek obrotów, jakby ślizgało się sprzęgło... Dzieje się tak tylko w tym zakresie obrotów. Co moze być tego przyczyną?

_________________
A6 2,5 TDI AYM Avant Multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 14:50:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2006 06:40:41
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Nikt nic nie powie? Czy takie oznaki to sygnał ze skrzynia powoli zaczyna strajkować i czas zbierac pieniądze na nową, czy moze to byc zupełnie inna przyczyna? A moze ten typ tak ma?

_________________
A6 2,5 TDI AYM Avant Multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 14:52:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2006 06:40:41
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Nikt nic nie powie? Czy takie oznaki to sygnał ze skrzynia powoli zaczyna strajkować i czas zbierac pieniądze na nową, czy moze to byc zupełnie inna przyczyna? A moze ten typ tak ma?

_________________
A6 2,5 TDI AYM Avant Multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 14:59:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Kilka osob juz wczesniej pisalo o tej skrzynce i z tego co pamietam nie wystepuja tam zadne szarpniecia, z tego ta skrzynia słynie i z paru mniej sławetnych rzeczy również. Spróbuj poszukać w szukajce. Ja posiadam Tipa, a to calkiem inna para kaloszy.Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2,5 TDI AYM] Pytanie o multitronic
PostNapisane: 16.cze.2006 15:41:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Nicram_1 napisał(a):
Witam wszystkich serdecznie, jestem nowym na tym forum ale ponieważ nie jestem fachowcem w budowie samochodu więc pewnie będę tutaj częstym gościem. Dlatego tez gorąco pozdrawiam...
Zastanawia mnie praca multitronic'a, otóz w zakresie 1200 - 1400 obrotów silnika czuje delikatne szarpnięcia, minimalny spadek obrotów, jakby ślizgało się sprzęgło... Dzieje się tak tylko w tym zakresie obrotów. Co moze być tego przyczyną?

jedyne co zauwazylem przy dluzszej jezdzie na niskich obrotach np. w korku to to ze "silnik jakby gasl" -a nie gasnie, tylko skrzynia ma jakies opuznienie-wciska sie gaz i wtedy sekunde-dwie zanim zaskoczy ze ma jechac (mniejwiecej tak ;) ) no i przy ruszeniu jest takie jakby szarpniecie.... przy normlanej jezdzie w trasie czy cos to rusza bez zadnych szarpniec itp. To sie tak dzieje tylko po dluzszej jezdzie w korku-ale zawsze mozna przelaczyc na "S" i nie ma szarpniec :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 16:13:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
olej czasem odpowiada za takie objawy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 18:07:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
kurna tak czytam kolejne tematy na temat skrzyni multitronic, i coraz wiecej widze problemow, jakies opoznienia, zdlawienia, zastnanowienia skrzyni przy dodawaniu gazu...

a niby to mialbyc taki super wynalazek audi...

dobrze ze u siebie w tiptronicu nie mam takich problemow, gaz do dechy, kick down i przynajmniej czuje ze auto przyspiesza :)

a co do pytania, podjedz do jakiegos warsztatu co się specjalizują tylko w automatach, niech ktos sie przejedzie i bedzie wiedzial co i jak dalej

pozdro.

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 20:27:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
BladyRS napisał(a):
kurna tak czytam kolejne tematy na temat skrzyni multitronic, i coraz wiecej widze problemow, jakies opoznienia, zdlawienia, zastnanowienia skrzyni przy dodawaniu gazu...

a niby to mialbyc taki super wynalazek audi...

dobrze ze u siebie w tiptronicu nie mam takich problemow, gaz do dechy, kick down i przynajmniej czuje ze auto przyspiesza :)

a co do pytania, podjedz do jakiegos warsztatu co się specjalizują tylko w automatach, niech ktos sie przejedzie i bedzie wiedzial co i jak dalej

pozdro.


przeciez jest tryb "S" na ktorym nie ma opuznien (i chyba kazdy sie z tym zgodzi) samochod dostaje dodatkowe 20KM :P :diabel: :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: