.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 08:39:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomysł na nowy IC w 200 20V
PostNapisane: 16.cze.2006 22:20:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2006 23:27:21
Posty: 12
Witam. Smigam sobie 200 20V. Silnik jest w dobrym stanie. Mam problem z IC, tzn. stary nadaje się do zasieania pola a inny egezmplarz trudno zdobyć. Zaczynam myśleć nad IC, może wydajniejszym od oryginału, od jakiegoś innego auta zadoptowanego do mojej 200. Mam na myśli zrobienie odpowiedniego orurowania pod nowy IC. Pytanie jest takie: co by podeszło do Audi 200 z 3B. Fajnie jakby to był popularny model intercoolera, by nie powtórzyła się historia. Jakie są średnie koszty nowego orurowania?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 00:13:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Tu raczej nie dowiesz się niczego.

Przejrzyj to:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=25872
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=29385

........napisz do nich a odpowiedzą.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 03:36:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):
Tu raczej nie dowiesz się niczego.

Przejrzyj to:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=25872
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=29385

........napisz do nich a odpowiedzą.


ooo to ty nie pomozesz i odsylasz kolege do Tomaracing :D
-> kupic i wstawic serie od 3B
a kupisz chociaz by tutaj www.apmotorsport.pl

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 10:28:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
wariatquattro napisał(a):
bezduszny napisał(a):
Tu raczej nie dowiesz się niczego.

Przejrzyj to:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=25872
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=29385

........napisz do nich a odpowiedzą.


ooo to ty nie pomozesz i odsylasz kolege do Tomaracing :D
-> kupic i wstawic serie od 3B
a kupisz chociaz by tutaj www.apmotorsport.pl


Odesłanie do kogoś kto się tym zajmuje profesjonalnie i zna się na tym to nie jest pomoc ?

A co Ty takiego kluczowego napisałeś ?
Podałes jakieś koszty takiego moda... dokładne dane techniczne co i jak należy zrobić ?

Zapytałeś się o jakieś dane techniczne samochodu wymagane do zrobienia takiej wyceny.....?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 11:49:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):



Odesłanie do kogoś kto się tym zajmuje profesjonalnie i zna się na tym to nie jest pomoc ?

A co Ty takiego kluczowego napisałeś ?
Podałes jakieś koszty takiego moda... dokładne dane techniczne co i jak należy zrobić ?

Zapytałeś się o jakieś dane techniczne samochodu wymagane do zrobienia takiej wyceny.....?


mysle ze jasno i wyraznie napisalem
autor postu ma 2.2T zagazowane(mixer) i w tym aucie serii nie ma i pewnie sporo brakuje,a ty wysylasz go do firmy ktora wezmie ok 1500zl za IC po co i bez sesu,kasa w bloto i bedzie mial nowy IC z fajnym lagiem :D
seryjny IC w 3B starcza na wiecej jak seria,ja mam cos pod 300km i temerature za IC mam ok 40st,podalem link i nie wiem ile bedzie kosztowal IC u niedzwiadka,chyba nie bede dzwonil za autora postu i pytal o cene

slyszales dzwon tylko nie wiesz z ktorej strony,akurat np 2.2T20v (AAN) taki jak u mnie robi sie nowy IC po innych modach jak jest juz grubo ponad 300km

_________________
A8


Ostatnio edytowano 17.cze.2006 12:04:26 przez wariatquattro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:02:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
W poście nie ma słowa o LPG. Chyba, że ja gdzieś nie doczytałem..
Odpisując wychodzę z założenia, że nie jest to silnik okaleczony jakimś szitem a kolega szuka solidnego rozwiązania.

Cytuj:
...Zaczynam myśleć nad IC, może wydajniejszym od oryginału, od jakiegoś innego auta zadoptowanego do mojej 200. Mam na myśli zrobienie odpowiedniego orurowania pod nowy IC...


Jak chce robić "drutowanie" i na gumę do zucia... jego wybór. Efektu wydajności nie będzie ale zawsze będzie mógł się pochwalić kolegom, że coś takiego ma... (nie wspominając oczywiście, że nie to nie działa jak należy).

Jak chce zrobić to dobrze i mieć odczuwalny efekt (a nie tylko dobre samopoczucie, że ma IC), niech zadzwoni lub napisze do kogoś kto sie tym zajmuje zawodowo "muzyka" a nie do niedzielnego "janka muzykanta".

Nie musi robić w tej firmie.... ale dowie się przynajmniej co ma wstawić aby miało to sens. Jak umie i ma możliwości to zrobi sam i będzie taniej.

PS
Sugeruję rozejrzeć się za FMIC od Golfa V tdi...

_________________
www.xj-jeep.pl


Ostatnio edytowano 17.cze.2006 12:17:50 przez bezduszny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:16:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):
W poście nie ma słowa o LPG. Chyba, że ja gdzieś nie doczytałem..

Cytuj:
...Zaczynam myśleć nad IC, może wydajniejszym od oryginału, od jakiegoś innego auta zadoptowanego do mojej 200. Mam na myśli zrobienie odpowiedniego orurowania pod nowy IC...


Jak chce robić "drutowanie" i na gumę do zucia... jego wybór. Efektu wydajności nie będzie ale zawsze będzie mógł się pochwalić kolegom, że coś takiego ma... (nie wspominając oczywiście, że nie to nie działa jak należy).

Jak chce zrobić to dobrze i mieć odczówalny efekt (a nie tylko dobre samopoczucie, że ma IC), niech zadzwoni lub napisze do kogoś kto sie tym zajmuje zawodowo "muzyka" a nie do niedzielnego "janka muzykanta".

Nie musi robić w tej firmie.... ale dowie się przynajmniej co ma wstawić aby miało to sens. Jak umie i ma możliwości to zrobi sam i będzie taniej.

PS
Sugeruję rozejrzeć się za FMIC od Golfa V tdi...


w innych watkach byla gadka o tym aucie i o lpg :!!:

dalej tunera strugasz?
napisalem ci ze ori IC w tym aucie starcza do 300km i jest wydajny jak trzeba,i nie trzeba ladowac kasy w inny IC tylko kupic ori zakladac i smigac,chyba ze zrobienie nowego IC (w tym aucie ) poprawi samopoczucie bo nic wiecej

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:23:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
dalej tunera strugasz?

U siebie jak zmieniałem to zasięgnąłem odpowiedniej wiedzy.... muzyków a nie muzykantów.

Wydawało mi się, że skoro mam silnik zrobiony dokładnie jak w TT-225 to i IC od niego wezmę.. + mały programik na 250KM-260KM i będzie git.

Ludzie z branży szybko wyprowadzili mnie z tego jak się okazało mylnego przeświadczenia.


Proponuję przejrzeć ceny oryginalnego IC do 200 (w naprawdę dobrym stanie a nie przed agonalnym) i większego, nowszego i bardziej wydajnego...
Czy różnica jest duża ?

PS
Skąd ta wiedza, że oryginalny wystarczy do 300KM ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
1.8T to nie to samo co S2/S4 to jest inna bajka i inne silniki/rozwiazania,nie wiem na ile wyda ORI IC w 1.8 ale wiem na ile wyda w 2.2T,pisze na temat 2.2T 20V :!!:

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:33:44 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bo tak jest :) ... dokladnie to wymiana IC w tym aucie nawet po chipie czyli moc okolo 260-270 KM nie daje nic wiecej jak spadek temperatury o kilka stopni max ... oczywiscie mowie o sytuacji gdzie wszystko jest sprawne. czyli innymi slowy gra nie warta swieczki . a skoro tam sa wogole problemy z seria to wogole nie ma sensu ulepszac auta. najpierw trzeba je naprawic na seryjnych i oryginalnych czesciach czyli jezeli uszkodzony jest IC to nalezy go wymienic na taki sam sprawny

p.s.
w 220V IC jst centralnie , w S2 jest centralnie , w S4/S6 jest nie dosc ze z boku to jeszcze pod katem chyba nawet 60 st i w tym aucie najpredzej mozna pokusic sie o zmiane IC nawet przy samym czipie ...w 1.8 T seria z tego co pamietam tez seryjny IC jest tak ciulowo pod katem z boku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wariatquattro napisał(a):
1.8T to nie to samo co S2/S4 to jest inna bajka i inne silniki/rozwiazania,nie wiem na ile wyda ORI IC w 1.8 ale wiem na ile wyda w 2.2T,pisze na temat 2.2T 20V :!!:


dokładnie to samo chciałem napisać :peace:

kolega wjeźdza tu jakimś .....R4 :-D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:38:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Kod:
...oryginalnych czesciach czyli jezeli uszkodzony jest IC to nalezy go wymienic na taki sam sprawny


Kwestia ceny IC pozostaje otwarta.... a te kilka stopni robi już róznicę, szczególnie jak się dooooobrze sięga prawą noga do podłogi. :peace:

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:38:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak zwykle masz racje :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:45:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):




większego, nowszego i bardziej wydajnego...
PS
Skąd ta wiedza, że oryginalny wystarczy do 300KM ?


bo ja to przerabialem,i wielu innych przede mna...
wydajnego?.... moze ty sie znasz na 1.8 ;-)jaka masz temperature za IC? mowie ci poraz kolejny ORI ic starcza do duzo wiecej jak seria....mam takie auto i wiem co mowie
nie rozumiem ciebie?po co sie spierasz jak o tym silniku pojecia nie masz,nie pisze tego zeby zaszkodzic autorowi postu tylko zeby nie wydawal kasy na cos co mu nie jest potrzebne i nic nie da,wszystko na temat

p.s a wiesz wogole co oznacza skrot FMIC?

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:59:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
nie rozumiem ciebie?po co sie spierasz jak o tym silniku pojecia nie masz,nie pisze tego zeby zaszkodzic autorowi postu tylko zeby nie wydawal kasy na cos co mu nie jest potrzebne i nic nie da,wszystko na temat


Proponuję na poczatku sprawdzić cene oryginalnego (w dobrym stanie) do 2.2T 20V i jakiegoś innego. Wcale bym się nie zdziwił gdyby się okazało, że ten oryginalny jest droższy..

Zresztą... co by nie włozył i tak przy tym silniku i LPG będzie szit....a dobrze zrobione daewoo i tak go objedzie :diabel:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... light=audi

Pozostaje nam dalej akademicka wymiana poglądów :peace:


Cytuj:
p.s a wiesz wogole co oznacza skrot FMIC?

front mounted intercooler

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 13:19:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawny ori IC do 220V to koszt 300-500 pln w zaleznosci od zrodla :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 13:22:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):

Proponuję na poczatku sprawdzić cene oryginalnego (w dobrym stanie) do 2.2T 20V i jakiegoś innego. Wcale bym się nie zdziwił gdyby się okazało, że ten oryginalny jest droższy..

Zresztą... co by nie włozył i tak przy tym silniku i LPG będzie szit....a dobrze zrobione daewoo i tak go objedzie :diabel:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... light=audi

Pozostaje nam dalej akademicka wymiana poglądów :peace:


bezduszny napisał(a):

Proponuję na poczatku sprawdzić cene oryginalnego (w dobrym stanie) do 2.2T 20V i jakiegoś innego. Wcale bym się nie zdziwił gdyby się okazało, że ten oryginalny jest droższy..:


nie napisalem ze to ma byc nowy z ASO tylko dobry uzywany orginalny

bezduszny napisał(a):

Zresztą... co by nie włozył i tak przy tym silniku i LPG będzie szit....a dobrze zrobione daewoo i tak go objedzie :

dalej to samo..........

bezduszny napisał(a):
Pozostaje nam dalej akademicka wymiana poglądów


nie akademicka tylko to sa np u mnie fakty i to sprawdzone :peace: [/quote]

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 13:30:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
p.s a wiesz wogole co oznacza skrot FMIC?

front mounted intercooler


nie ma jak google :D

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 13:47:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
wariatquattro napisał(a):
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
p.s a wiesz wogole co oznacza skrot FMIC?

front mounted intercooler


nie ma jak google :D


A jakiej odpowiedzi oczekiwałeś ? :D

2+2=4 (nie ma to jak google) :D

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: