.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 08:09:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 PM] Przy kręceniu kierownicą trzeszczy
PostNapisane: 17.cze.2006 19:35:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Witam.Mam taki przypadek ze przy skrecaniu kierownicą w prawa lub w lewa niezależnie czy silnik pracuje czy nie trzeszczy.Mam rózne podejrzenia co do tej sprawy ale prosze o podzielenie sie swoimi opiniami.Dzieki

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 21:19:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2004 13:08:36
Posty: 47
Lokalizacja: Pruszków-Ursynów
mojm zdaniem moze to byc lozysko a nawet dwa,albo poprostu po zimie drazek kierownicy wydaje takie dzwieki ja tak mialem z przegubem wystarczylo wstrzyknac olej, ciezko mi stwierdzic co znaczy trzeszczy pozdrawiam Dziki :)

_________________
AUDI A4 1,6 gaz ADP
AUDI 80 B3 91 R. ( wtrysk ) sprzedane
AUDI A4 1,9 TDI 90KM. AHU 98r
AUDI A6 2,5 TDI 97 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 21:25:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Czy chodzi o te lozyska przy amortyzatorach?Ja z kolei myslalem o maglownicy

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 21:30:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2004 13:08:36
Posty: 47
Lokalizacja: Pruszków-Ursynów
nie chodzi mi o lozyska w kole przednim :) kryte :)

_________________
AUDI A4 1,6 gaz ADP
AUDI 80 B3 91 R. ( wtrysk ) sprzedane
AUDI A4 1,9 TDI 90KM. AHU 98r
AUDI A6 2,5 TDI 97 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 21:32:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Te to raczej wykluczam chyba bede szukal przy drązku. :peace:

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 21:44:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
styk klaksonu nasmaruj przy kierownicy :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 22:04:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Styk klaksonu? Musze zdejmować kierownicę??

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 22:05:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie ... jak zajzysz tam gdzie zazwyczaj tego nie robisz czyli miedzy kiere a obudowe kolumny kierowniczej to bedziesz widzial i bieznie i styk ... kawalek patyka , wazelinka i jechane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 01:13:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
strzykawka z igłą i rzadkim olejem . wpuść za osłony gumowe przegubów kulistych trochę oleju .końcówki drążków ,sworznie dolne i łączniki stabilizatora w sumie 8 punktów

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 09:32:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
i zabijesz koncowki w ten sposob bo olej nie ma takich wlasciwosci jak ten smar ktory tam jest i rozzedzi smar i w efekcie smarowanie sie zmniejszy ... po pierwsze nie slyszalem zeby koncowki albo przeguby trzeszczaly a jak juz cos im dolega to napewno z powodu peknietej gumy i wyciekajacego smaru a wtedy sie to wymienia bo sobie kuku mozna zrobic na zakreci albo na nierownosciach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 12:04:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Sprawdze jutro przy klaksonie.Hans co myslisz o trzeszczeniu przy maglownicy na tej osłonce, harmonijce.Czy mozna tu posmarować?

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 12:07:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zasadniczo to nic nie powinno trzeszczec i lepiej niz smarowanie byloby ustalenie przyczyn i ich zlikwidowanie . przewaznie jak cos trzeszczy to jest uszkodzone badz niewlasciwie zalozone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 12:14:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
spposób sprawdzony i nie wpływa na trwałość końcówek. praktykowałem wiele razy pod warunkiem nie uszkodzenia gum i stosowania końcówek z aso .gdyby zmiejszało trwałość nie ztobiłbym 320 tyś na sworzniach dolnych. po tym przebiegu padły a auto kupiłem jak miało podobno 170 tyś. ale już spotkałem się z taką opinią jaką prezentuje hans .coś w tym możę być ale ja tego nie stwierdzam.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: