.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 08:09:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5TDI AKN] temperatura oleju....
PostNapisane: 20.cze.2006 20:52:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Mam pytanko do posiadaczy V6 TDI, jaką temperature uzyskuje wasza motorownia poruszajac sie po miachu w takie upaly, lub w normalne dni przy mocnym butowaniu? U mnie jest to ostatnia kreska przed 120 st. Ogolnie moja motorownia jak to stwierdzili kolesie z A4- klub zajebiscie jest goraca, a robilismy ogledziny po godzinnym postoju... Upalalem przez chwile 1.8T 313 kucy(ale t5o zapier.....!!) i motor byl dwa razy chlodniejszy po tak ostrej jezdzie.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 21:01:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
nie mam V6 TDI ale temp powyzej 100 stopni nie jest dobrym znakiem ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 21:06:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
tak na oko to jest 100-110 i tu moze byc problem z moca, ale jak jest zimny tez nie idzie za rewelacyjnie. Na vagu powinno wykazac jakis blad w temp, a nie wykazuje....

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 21:10:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
tak na oko to jest 100-110 i tu moze byc problem z moca, ale jak jest zimny tez nie idzie za rewelacyjnie. Na vagu powinno wykazac jakis blad w temp, a nie wykazuje....

a na Vagu jaka pokazuje temperature ......
jak goracy silnik to i w dolocie pewnie jest upal i autko nie jedzie .... czym predzej sie tym zajac :!!:

P.S a wiatraki sie zalanczaja :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 21:22:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zalaczaja sie. Na vagu nie pamietam jaka byla temp, a nie kojarzysz jaki jest kod na climatronicu do temp? i jaka wogole powinna byc temp. oliwy?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 21:26:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
gdzies kiedys byl post z tymi kodami, ale nie wiem gdzie..

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 21:30:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
gdzies kiedys byl post z tymi kodami, ale nie wiem gdzie..

-> http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopi ... light=kody

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 21:51:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie przekraczalem 90*C w AFB. AYM jest jeszcze chlodniejszy.
masz zdecydowanie za cieplo.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 21:58:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
tak myslalem, czym to moze byc spowodowane? Jest jeszcze opcja przeklamywania przez wskaznik. Jutro sprobuje powalczyc z climatronikiem. Dodam,ze temp cieczy chlodzacej jest 90

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 23:21:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
tzn. wskaznik na desce pokazuje Ci okolice 100 stopni rozumiem ? to jest przedostatnia kreska przed 120...

a temp. silnika jak dobrze pamietam to pokasuje kod nr 49 ale mogę się mylić...

mój 1.8T grzeje się w upały tak jak dziś było + 34 st, jazda tylko i wyłącznie miejska, włączona klima, + pełny but :D okolice 100 st, jeżdze tak 3 rok i żadnych objawów niepokojących nie zauważyłem... wiatrak elektryczny od czasu do czasu włącza się na drugi bieg pochodzi chwile i się wyłącza...

ciekawi mnie czemu wskażnik jest wyskalowany aż do 180 st ?

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 14:16:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
teraz to 100 w zime miałem 60-80

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 14:22:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Jezeli 49 pokazuje temp. silnika to po rozgrzaniu mialem od 90-94 max. W takim razie wypadaloby ze jest ok a autko jak jest taki upal zaczyna jako tako przyspieszac od 2500 rpm. Moze IC są przybrudzone, ale karcherem je jakis czas temu czyscilem. Tak czy inaczej to wszystko nie jest przyczyna moich bolaczek...

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 15:03:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
popilowalem dzis zdrowo AYM i nie chcialo zagrzac oliwy bardziej niz do 90*C. za to wentylatory halasowaly jak odrzutowiec :diabel: .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 15:06:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
popilowalem dzis zdrowo AYM i nie chcialo zagrzac oliwy bardziej niz do 90*C. za to wentylatory halasowaly jak odrzutowiec :diabel: .
Myslisz ze te 4 oC maja znaczenie, a jak Ci chodzi w te upaly, nie slabnie mocno?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 17:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
strasznie siada w upaly - szczegolnie jak sie zalacza wiskoza [ten szum przy wciskaniu mokasyna].
TDI maja to do siebie, ze nawet bez klimy w 30*C upal nie jezdza.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 17:44:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
meszrum napisał(a):
strasznie siada w upaly - szczegolnie jak sie zalacza wiskoza [ten szum przy wciskaniu mokasyna].
TDI maja to do siebie, ze nawet bez klimy w 30*C upal nie jezdza.

racja ... mi najlepiej autko jezdzi rano jak jade do roboty ... jest chlodno i przyjemnie .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 20:00:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
No to mnie panowie uspokoiliscie, bo juz mam mocne schizy w temacie mojego autka.Pzdr

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 21:08:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
No to mnie panowie uspokoiliscie, bo juz mam mocne schizy w temacie mojego autka.Pzdr

poprostu jestes przewrazliwiony na punckie swojego autka ... ;-)

zdazenia powyzej dotyczylo tylko i wylacznie upalnyh dni .. co by nie bylo watpliwosci .. ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 21:27:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
spanky napisał(a):
Norbi napisał(a):
No to mnie panowie uspokoiliscie, bo juz mam mocne schizy w temacie mojego autka.Pzdr

poprostu jestes przewrazliwiony na punckie swojego autka ... ;-)

zdazenia powyzej dotyczylo tylko i wylacznie upalnyh dni .. co by nie bylo watpliwosci .. ;-)
Po przejechaniu sie wczoraj 3.0TDI mam strasznego dola. Tamta B7-ka urywala łeb!!!!

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 08:07:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Niektórzy chyba pomylili 2 różne rzeczy w tym poście. W tytule jest temp. oleju, a nie płynu. Z tego co wyczytałem to dyskucja idzie raczej w storone tej drugiej.
Jeśłi masz faktycznie temp. oleju 100-110 st.C przy takiej pogodzie w korkach to masz w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: