.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.maja.2025 00:44:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 12:53:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
moze masz zepsutego krokowca

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 13:38:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
na czym polega problem? masz za wysokie obroty na benzynie, czy gasnie ci na wolnych obrotach na benzynie?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 13:52:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
Gasnie zupełnie task jakby paliwa nie dostawał i na ciepłym tak i na zimnym

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 06:39:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
szycha napisał(a):
Gasnie zupełnie tak jakby paliwa nie dostawał i na ciepłym tak i na zimnym


dla mnie to wygląda na nieszczelność (moze gdzies na odcinku odmy olejowej). Wlasnie jak jest dziura to na benzynie mozna jechac, a przy zejsciu do malych obrotow lewe powietrze zaczyna odgrywac znaczną rolę i zubaza mieszanke i gasnie.

Tak tym czasem, mozesz sprobować podkrecic sobie wolne obroty przy przepustnicy, zeby ci nie gasł i szukać przyczyny.

P.S. moze jakis zaworek z gumy wypiales? nie zaslepiając dziurki?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2006 19:41:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
Jako ze ceny benzynki rosna w gore to rozwazam ostatnio wrzucenie blosa i mam takie dwa pytania:

1.montowal ktos blosa do ABK ? (cholernie malo miejsca tam jest na takie modyfikacje chyba)

2. Jak juz zauwazylem to niektorzy od dawna smigaja na blosie i tu pytanie do was- czy macie jakies strzaly po zalozeniu blosa ? (tylko szczerze :) )

3.Czy bedzie mialo miejsce jakies zwezenie dolotu przez blosa konkretnie w przypadku dolotu z ABK ?

Dzieki wielkie :P

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 06:04:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
3.) nie. blos praktycznie nie zweza. W nim jest ruchoma przeslona, ktora uchyla sie w zaleznosci od przeplywu powietrza. Pole przekroju pod obciazeniem i duzym przeplywie, ktorym leci powietrze do silnika jest w blosie 3-4 razy wieksze niz w przypadku zwyklego mieszacza ze zweżaczem. Blos utrzymuje stały, niewielki, w niewielkim stopniu zalezny od przeplywu spadek cisnienia w przeplywajacym powietrzu i jedna z najwazniejszych spraw jest to, ze przy minimalnym przeplywie (wolnych obrotach) dawkowanie gazu jest bardzo precyzyjne (u odroznieniu od mieszaczy zwezkowych, gdzie przy malym przeplywie maja problem, ktorego nastepstwem moze bys BUUM bo sie zubozylo ;) ) , nie ma mozliwosci, ze zubozy czy cos podobnego nawet jak masz obroty przymulone 300-400/min , takze
2.) ryzyko strzalu nie bedzie zalezalo od blosa, tylko, raczej od nieodpowiedniedo wyregulowania (za ubogo) lub problemow z ukladem wysokiego napiecia.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 09:58:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
olek napisał(a):
Jako ze ceny benzynki rosna w gore to rozwazam ostatnio wrzucenie blosa i mam takie dwa pytania:

1.montowal ktos blosa do ABK ? (cholernie malo miejsca tam jest na takie modyfikacje chyba)

2. Jak juz zauwazylem to niektorzy od dawna smigaja na blosie i tu pytanie do was- czy macie jakies strzaly po zalozeniu blosa ? (tylko szczerze :) )

3.Czy bedzie mialo miejsce jakies zwezenie dolotu przez blosa konkretnie w przypadku dolotu z ABK ?

Dzieki wielkie :P
Olek ! Napisz w ktorym miejscu masz zamontowany mikser gazu, na przepustnicy, czy miedzy filtrem pow. a przeplywomierzem ? Bo w ABK roznie sie je montuje ( chyba zalezy to od rodzaju silniczka krokowego )

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 10:42:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
@ZiPi aktualnie nie mam miksera, ale byl miedzy obudowa filtra a przeplywka (mikser prostokatny).

uklad jak na zdjeciu( znalezione w necie :) ):
Silnik

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Blos + AAD
PostNapisane: 26.kwi.2006 11:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2005 19:42:47
Posty: 42
Lokalizacja: UK
Panowie mam pytanie.
Chcę założyć blosa do mojej 2.0E AAD bo mam już dość tego dławienia i wysokich wolnych obrotów no i ogólnie muł. Pytanie - czy mój parownik który jest do 90 kW pójdzie z blosem?Silnik ma 85kW.
Dzięki za info


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + AAD
PostNapisane: 26.kwi.2006 12:38:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
BartekQ napisał(a):
Panowie mam pytanie.
Chcę założyć blosa do mojej 2.0E AAD bo mam już dość tego dławienia i wysokich wolnych obrotów no i ogólnie muł. Pytanie - czy mój parownik który jest do 90 kW pójdzie z blosem?Silnik ma 85kW.
Dzięki za info


Pojsc, to pojdzie na pewno, tzn bedzie smigal itp. Kwestia tylko jakosci twojego reduktora, w sumie masz "na styk" mocowo, moze sie zdazyc, ze pod duzym obciazeniem z gazem w podlodze przy 6000+ reduktor bedzie juz niewyrabial i bedzie ci zubazalo mieszanke. Najlepiej jak reduktor przy blosie jest z zapasem i przy pracy nie dochodzi do swojej max wydajności.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 17:41:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Olek, wiec blosa w ABK tez trzeba zainstalowac przed przeplywomierzem - bynajmniej nie trzeba kombimowac z guma. Pozostaje pytanie: Co zrobic z filtrem powietrza ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 18:16:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
ZiPi napisał(a):
Olek, wiec blosa w ABK tez trzeba zainstalowac przed przeplywomierzem - bynajmniej nie trzeba kombimowac z guma. Pozostaje pytanie: Co zrobic z filtrem powietrza ?

Cos mi sie wydaje ze bez wywalania obudowy i wstawiania stozka to by sie nie obeszlo. Gdyby wsadzic blosa za przeplywka to by bylo rozwiazanie ale tam nie wejdzie chyba. Ja chyba odpuszczam chyba ze ktos cos wymysli :P
Do stozkow nie wracam do miksera tez nie :P

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 19:22:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
witam widze ze temat znów sie coś ruszył olek czeba pokombinować i zawsze da sie zrobic tylko trzeba chciec ,a co do stożka to nie polecam za bardzo ,chyba ze lubisz głosno mieć w aucie strasznie buczy jak kałdziesz kumpel ma w abt stożeki i blosa jak daje po gazie to jak by miał pod maską silnik conajmniej ze 3 litry :D ,ja smigam na blosie i jestem bardzo zadowolony

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 19:28:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
kuki23 napisał(a):
witam widze ze temat znów sie coś ruszył olek czeba pokombinować i zawsze da sie zrobic tylko trzeba chciec ,a co do stożka to nie polecam za bardzo ,chyba ze lubisz głosno mieć w aucie strasznie buczy jak kałdziesz kumpel ma w abt stożeki i blosa jak daje po gazie to jak by miał pod maską silnik conajmniej ze 3 litry :D ,ja smigam na blosie i jestem bardzo zadowolony


:) no napisalem ze do stozka nie wracam bo mialem wczesniej. Kupilem go z taka rzezba - stozek, mikser, guma (bez przeplywki) a teraz mam serie bez gazu w dolocie i sie zastanawiam nad tym blosem zeby przejezdzic troche az benzyna potanieje :) a potem znowu na benie. Ale jak sie nie uda to trudno - zostaje przy tym co mam :P

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 20:33:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Olek, nie wiem jak u Ciebie z miejscem pod maska, ale mozna by pokombinowac z obudowa filtra z innego, mniejszego samochodu, choc wydaje mi sie ze latwiej by bylo skrocic gume i przesunac przeplywomierz blizej przepustnicy i wpakowac blosa miedzy filtr i przeplywomierz. Jesli zwykly mikser tam siedzial, wejdzie i blos. Tak, czy inaczej trzeba troche porzezbic. Ja nie bede mial innego wyjscia, dla mnie, zeby normalnie jezdzic na LPG, zostaje tylko blos ( albo wtrysk gazu :P ) bo skoro Twoja B-4 mulowata na zwyklym mikserze, to co dopiero moja 300 kg ciezsza C-4 :/

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 00:18:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Wszystko da sie zrobic .Trzeba troche pokombinowac.U mnie autko dostalo buta to i sprzeglo zaczelo sie slizgac.Wylazl jeszcze jeden maly problem.Autko do 4 000 obr cisnie zajefajnie na kazdym biegu a 3 bieg jest konkretny.Powyzej 4 tys zasysa mi kolano od slynnego czajnika.Znowu szykuje sie rezanie .Jedna niewiadoma jest taka jakim cudem tak rwie do 4 tys obrotow.Przeciez wiadomo ze buta powinien dostac od 4 tys obr w gore.Czyzby wieksza pojemnosc czajnika niz oryginalnej gumy na przeplywce jest tego pozytywna przyczyna????Pozdrawiam.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 09:25:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Założyłem BLOSA do mojej 2.8,ale mam kilka pytań zanim pojade na regulacje.Otóż po założeniu BLOSA na starym reduktorze nawet bez regulacji autko chodzilo super,trzymalo obroty i wydaje mi sie że sie zbierało też dobrze (okolo 8,5 do 100-ki).Jednak za poradami z forum na drugi dzien wymienilem reduktor na większy (250 km) dostalem za darmo wiec sie ucueszyłem bo za nowy trzeba dać okolo 350zl.
Po wymianie zaczęły sę problemy.
1.Niby większy reduktor a autko straciło moc
2.Gdy schodzi z wysokich obrotów i nie pomogę mu ustabilizować pedałem gazu to poprostu gaśnie

Co zrobic??

To zdiecia:

reduktor
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi1/pict0215.jpg

blosik
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi1/pict0216.jpg

z innej perspektywy
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/fun/pict0217.jpg

całość
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/fun/pict0218.jpg

z drugiej strony
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/fun/pict0219.jpg

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 13:58:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli wstawiony reduktor jest sprawny(!) (uzywany?) , to na pewno trzeba dokonac ponownej regulacji reduktor/blos , bo ten nowy bedzie mial inne parametry.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 15:47:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Ale czy dobrze rozumuje że im mocniejszy reduktor tym lepsze osiągi?A może ten reduktor jednak nie jest większy... A jeśli jest faktycznie większy to czemu autko chodzi gorzej?

I jeszcze jedno.Nie moge wyczaić skąd ale ciągle śmierdzi gazem w okolicy reduktora.Ma ktos jakiś pomysł jak to wykryć i co to może być?

Dzieki i pozdrawiam

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 16:19:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Widze ze montaz jak w mojej poszedl. Zapach gazu moze byc spowodowany zesztywnieniem membran ( nieszczelności ) wewnatrz reduktora ( z tąd spadek mocy ) lub nieszczelnych przewodów. Pozatym trzeba by zbadac spaliny bo moze membrana wychylona na maxa i za duzo gazu dostaje sprzecik. Dodatkowo nie daje mi spokoju co zrobiles z odmami??? Ja wprowadzilem je do kolanka przy pomocy jednego trójnika. Brak odmy lub wyprowadzenie jej na ziemię zakłuci pracę silnika na biegu jałowym na benzynie przedewszystkim. To raczej obieg zamknięty ponieważ regulator biegu jałowego dopuszcza gazy z komory korbowej do kolektora w celu dawkowania powietrza.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: