.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 22:02:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: nie jedzie
PostNapisane: 03.lip.2006 13:09:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
zanjac napisał(a):
nie...... no bez przesady,cały czas narzekacie na automaty,jak kto dba tak ma ,a automacik jak sprawny to przegra na starcie tylko w czasie zmiany na 2 bieg , z miejsca manual nie a szans,recznie po prostu szybciej zaina sie biegi,chyba że przełącza się biegi w multitronicu przy kierownicy to manual jest bez szans / sprawdzane osobiscie/ porównywane były 2x A8 i S8
U kolegi musi być coś nie tak bo takiej dziury nie powinno być w turbodieslu,a jesli nic niedarady zrobić to polecam prawdziwy silnik do tiptronica , multitroca czyli 4.2 :peace:


4,2 w automacie odstawi 4,2 w manualu?!!!

Nie wierzę.Ani na trasie ani na starcie.
Ale uwierzę że 1,9 tdi w manualu odstawi 2,5 tdi w automacie na starcie.Miałem 2,3 w automacie i Deawoo Matiz od świateł o 4 długości mnie odstawił.Miałem 18 sekund do 100km/h,palił 17 l na 100km i więcej.Choć 200 km/h poleciał.Dlatego NIGDY więcej automatu-mam uraz psychiczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie jedzie
PostNapisane: 03.lip.2006 13:21:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Trzeba bylo byc w Wolsztynie i zobaczyc jak 2,3 w automacie odstawia 2,3 w manualu :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:28:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 17:46:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gdynia
no czyli jednak powinien ciągnąć od 1500....słuchajcie a świst.....czy nie powinien być słyszalny świst ??.....od 2200 obrotów czuć ryk...ale nie świst.....przebieg na liczniku to 175k....i jakie zabiegi powinienem wykonać żeby ciągnął mi od 1.5k obrotów a nie 2.2k

_________________
Pozdrawiam, Xyrion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:29:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
swist turbo jst slyszalny zazwyczaj jak masz albo nieszczenosc w dolocie albo turbina sie konczy ...mowa o seryjnym aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:33:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 17:46:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gdynia
ok czyli jak nie świszczy to dobrze....więc to pytanie za 100punktów....co mam wymienić/naprawić/sprawdzić żeby łapał mi juz od 1500 obrotów?

_________________
Pozdrawiam, Xyrion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:35:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zacznij od diagnozy na kompie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:38:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2005 13:15:59
Posty: 222
Lokalizacja: Dolnoślaskie
Auto: A6 C7 2.0 TDI 177 KM
AJ nie wiem skąd takie narzekania na ta skrzynie..mam 2.5 TDI AFB Tiptronica i nie zauwazyłem aby było aż tak żle..A juz na pewno nie gorzej na starcie od 1.9 TDI manuala.

_________________
jest : A6 C6 2.0 TDI 2005 r.
było : A6 C5 2,5 V6 TDI Tiptronic 2000 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:41:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 17:46:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gdynia
VAG nic złego nie pokazał, stopień sprężania był odpowiedni, właściciel Serwisu VASS w Gdyni przypuszczał że ....albo przepływomierz...albo popychacze :)...wolałbym się za tą drugą opcję w ogóle nie zabierać i nie myśleć o niej....ale zgadza się...wymieniłem przepływomierz i jest znaczna różnica mocy....ale nadal późno łapie turbo......więc co dalej?

_________________
Pozdrawiam, Xyrion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:54:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze walki rozrzadu czas wymienic ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:55:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 17:46:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gdynia
cały rozrząd wymieniany przy 120k był...tak twierdzi poprzedni właściciel

_________________
Pozdrawiam, Xyrion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 16:58:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:D poprzedni wlasciciel to mogl wiele bajek opowiadac ... a walki rozrzadu standardowo nie sa elementem wymienianym przy wymianie rozrzadu ... a w zasadzie to powinny byc w tym silniku ... sprawdz te walki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 17:46:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gdynia
a to przypadkiem nie jest tak że jak są dobite wałki.....podobnie popychacze...to samochodzikpowinien kopcic jak smok i mieć straty mocy....a tu po prostu za wysoko łapie turbo

_________________
Pozdrawiam, Xyrion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:07:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezeli zawory wydechowe nie otwieraja sie wystarczajaco mocno to na turbine idzie mniejsza ilosc spalin wtedy moze wystepowac efekt pozniejszego lapania turbo..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:13:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 17:46:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gdynia
hmmm a padnięte turbo mogę wykluczyć?...nie świszczy....od 2.2k obrotów wieje jak powininno i sobie miło ryczy

_________________
Pozdrawiam, Xyrion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:27:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moga tez byc zapieczone kierownice w turbinie i efekt bedzie podobny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 17:46:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gdynia
A jesteście w stanie jeszcze wymienić jakieś możliwości najlepiej wiekszość która może powodować takie coś...co móglbym sobie spokojnie sprawdzać po kolei jak przyjdzie czas pieniążki i ochota....byłbym dozgonnie wdzięczny za pomoc.

_________________
Pozdrawiam, Xyrion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:41:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
hans napisał(a):
E 200 Kompresor jak sama nazwa mowi ma kompresor mechaniczny czyli cisnienie doladowania jest od wolnych obrotow takze to tez moglo miec wplyw na takie a nie inne zachowanie a poza tym automaty z tego co slyszalelem to mimo wszystko w amerykancach jedynie zdaja egzamin a z europejskich to jeszcze BMW robi dobre. nie wiem ile w tym jest prawdy ale na moje to automata mozna chwalic za jego zalety ale jak sie zaczyna porownywac wartosci bezwzgledne automata i manuala to niestety chocby prowadzil go najwiekszy zapaleniec automatow to startu z manualem i do tego jeszcze w quattro nie wygra ... dalej to juz jest roznie bo automat czesc mocy silnika pochloania na prace hydrauliki i sprzegla hydrokinetycznego a w manualu ta roznica w mocy idzie na kola . w automacie zas jezeli jest wlasciwie obslugiwany zmiany biegow powyzej drugiego trwaja o wiele krocej niz w manualu tak wiec jak widac pomimo jakichs tam zalat automata jezeli nie ma on przewagi w mocy nad manualem to zawsze bedzie wolniejszy
i na koniec dodam ze automat w aucie ponizej 250 KM NIE JEDZIE !!!
Święte słowa Hans nie jedzie!!!

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:43:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
BladyRS napisał(a):
kurna tak czytam i strasznie narzekacie na te automaty, nie wiem albo nie umiecie
obslużyc dobrze tej skrzyni, albo macie cos nie tak z furami

fakt automat troszke wolniejszy jest od manuala i ogranicza troche wykorzystanie silnika, ale bez przesady

przeciez w tiptronicu, przy gwaltowniejszym dodaniu gazu, skrzynia robi sama przygazowke, zwiekszając obroty, i strzela od razu do przodu

na swiatlach i krzyzowkach zadnych problemow ze startem, nawet nie trzeba wysoko auta krecic, rozpedza się bardzo ladnie,

w dieslu mi sie wydaje ze przy takim momencie jakim dysponują, te skrzynie powinny się spisywać jeszcze lepiej niz w turbobenzynie, gdzie niutonometrow sporo mniej....

pozdro.
Blady jaką przegazówkę?? przy ruszaniu?? To wogóle nie chce ruszyć, a już napewno nie strzela do przodu.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:50:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
xyrion napisał(a):
a to przypadkiem nie jest tak że jak są dobite wałki.....podobnie popychacze...to samochodzikpowinien kopcic jak smok i mieć straty mocy....a tu po prostu za wysoko łapie turbo
Miałem zarzniete wałki i to bardzo 220tys km, nie dymił.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 21:22:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2005 20:03:57
Posty: 231
Lokalizacja: okolice LUBLINA
Auto: Audi
Norbi napisał(a):
hans napisał(a):
E 200 Kompresor jak sama nazwa mowi ma kompresor mechaniczny czyli cisnienie doladowania jest od wolnych obrotow takze to tez moglo miec wplyw na takie a nie inne zachowanie a poza tym automaty z tego co slyszalelem to mimo wszystko w amerykancach jedynie zdaja egzamin a z europejskich to jeszcze BMW robi dobre. nie wiem ile w tym jest prawdy ale na moje to automata mozna chwalic za jego zalety ale jak sie zaczyna porownywac wartosci bezwzgledne automata i manuala to niestety chocby prowadzil go najwiekszy zapaleniec automatow to startu z manualem i do tego jeszcze w quattro nie wygra ... dalej to juz jest roznie bo automat czesc mocy silnika pochloania na prace hydrauliki i sprzegla hydrokinetycznego a w manualu ta roznica w mocy idzie na kola . w automacie zas jezeli jest wlasciwie obslugiwany zmiany biegow powyzej drugiego trwaja o wiele krocej niz w manualu tak wiec jak widac pomimo jakichs tam zalat automata jezeli nie ma on przewagi w mocy nad manualem to zawsze bedzie wolniejszy
i na koniec dodam ze automat w aucie ponizej 250 KM NIE JEDZIE !!!
Święte słowa Hans nie jedzie!!!


Poczytaj troche o nowych automatach,nie jesteś w stanie tak szybko zmienić biegu jak nowe automaty - manual nie ma szans z multitronkiem,zapraszam do lektury to co piszesz o automatach to w samochodach z lat ponizej i 95-2000,co do quattro to zapominasz o przeniesieniu napędu ,że brak jest uślizgu i pisku opon ośki,a co do mocy to masz rację ,powyżej 250 jest dopiero jazda!

_________________
AUDI -Absolutnie Uwiedziony Doskonałością Ideału


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: