.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.maja.2025 18:05:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: co przezyłem z nowo zakupiona A4 TDI---------95 R.
PostNapisane: 04.lip.2006 20:01:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
WITAM
Trzy tygodnie temu przesiadlem sie z b3 na a4 tdi sprowadzony z BELDII
po nacieszeniu sie niunium w sobote wybralem sie nad wode, po przejechaniu 50 km samochod zaczal slabnac..ja w pedal a on ledwo co.. na skrzyzowaniu samochod zaczał samoczynnie zwiekszac obroty dochodzace do 5000 zaczał wyc ja kluczyk ze stacyjki a on dalej chodzi siwy dym z rury samozaplonu dostał dopiero go zgasilem poprzez piaty bieg i sprzeglo szarplo zgasł

okoliczny mechanik stwierdzil ze jak tak kopci napewno uszczelka pod glowica

no to oki jeszcze troche podjechalem kopci na bialo, bagnet z miski a tam cztery litry oleju wyparowało brak na bagniecie.

po scholowaniu do mechanika juz tu na miejscu okazało sie ze turbosprezarka wirnik jest ukrecony pekł luzy

oczywiscie koszy 1500---- 12 miesiecy gwar..

przy okazi wymienilem rozrzad dwa zimery i takie tam koszt 1300
no i mamy juz 2800 z turbosprezark.

a teraz pytanko do madrych głow !!!dlaczego jak sie nagrzeje kopci mi na biało przechodzi kolor z papierosa lekko niebieski czyzby jak sie nagrzal wypala te reszyki zassanego oleju ,ktore mi znikly z miski olejowej??a bylo tego ok 4 litry

zastanawia mnie te kopcenie powyzej 2500 na biało-niebiesko wtryski olej bierze przed awaria tego nie było...prosze o pomoc co zrobic z B3 nie mialem takich problemow zaluje ze go sprzedalem.....

pozdrowienia seba132


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 23:06:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Po tym jak silnik przepalił 4 litry oleju tak naprawde silnik jest jedna wielka loteria. Mogly oberwac zawory, uszczelniacze, pogiąć się korby lub Bóg wie co jeszcze. Miales pecha ze kupiles 1Z`ta z rozwaloną turbiną, lub sam ją niechcący zarżnąłeś.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 23:12:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
tydzien wczesniej wymienilem olej filtry moze to przesto ..

po zlozeniu przez mechanika i wymianie rozrzadu zimerow i przy wyladowanym akumulatorze raz tylko zakrecil i zaraz zapalil stwierdzil ze jest dobra kompresia sam byl zaskoczony
martwie sie tylko tym kopceniem auto po naprawie chodzi i ma kopa a ja pusty portwlel.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 23:15:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przejedź spokojnie z 1000 km i obserwuj silnik, Jesli dymienie na niebiesko nie ustapi to znak ze silnik zostal zle zlosony i gdzies zasysa olej, jesli kopci na biało - kwestia regulacji silnika, czyli poczatku kata wtrysku.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 23:22:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
Jutro go zagrzeje i przegonie na srednicowce zobacze a jak to nie ustanie to znow na warsztat moze gdzies wtryski leja alboo zaplon sie przestawil po awari turbinki???

tylko gdzie sie podzial ten olej moze gdzies zalego i teraz sie dopala??
juz nigdy nie kupie tdi obrzydlo mi to ,,,,,,,,,,,,,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 23:47:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
chcialem jeszcze dodac ze go nie przegrzalem i nie zapalila mi sie kontr. oleju

nacieszylem sie nim trzy tygodnie wtym tydzien na warsztacie.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 05:43:32 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
seba 132 napisał(a):
juz nigdy nie kupie tdi obrzydlo mi to ,,,,,,,,,,,,,


Przecież jakbyś kupił benzyne to mogło być to samo , więc źle kombinujesz :) Kupiłeś zapewne jakiegoś szykowanego trupa i teraz wychodzą problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 06:52:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hugo napisał(a):
seba 132 napisał(a):
juz nigdy nie kupie tdi obrzydlo mi to ,,,,,,,,,,,,,


Przecież jakbyś kupił benzyne to mogło być to samo , więc źle kombinujesz :) Kupiłeś zapewne jakiegoś szykowanego trupa i teraz wychodzą problemy.

Dokładnie, gdybys wiedzial co przezyło moje B4 , zdziwiłbyś się ile te silniki mogą znieść ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 07:39:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.gru.2004 12:43:35
Posty: 394
Lokalizacja: Elbląg
Auto: A6 Allroad
seba 132 napisał(a):
tydzien wczesniej wymienilem olej filtry moze to przesto ..

po zlozeniu przez mechanika i wymianie rozrzadu zimerow i przy wyladowanym akumulatorze raz tylko zakrecil i zaraz zapalil stwierdzil ze jest dobra kompresia sam byl zaskoczony
martwie sie tylko tym kopceniem auto po naprawie chodzi i ma kopa a ja pusty portwlel.....

a jakim olejem go zalałeś?

_________________
AUDI A6 Allroad - CDYA
pozdruffka adadur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 08:05:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
w najblizszym czasie sie wyjasni czy silniczek dostal zdrowo w dupe czy nie ....
jezdzij spokojnie i obserwuj .....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 08:10:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Być może kopci bo olej został w wydechach.Skoro zassała tyle oleju może coś w wydechu zostało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 08:19:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ADAM 12 napisał(a):
Być może kopci bo olej został w wydechach.Skoro zassała tyle oleju może coś w wydechu zostało.

miejmy nadzieje ze zostal ... to bedzie najlepszy scenariusz dla zainteresowanego ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 08:30:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
witam ponownie

silnik został zalany olejem MOBIL-10-40 taki jak byl ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 08:33:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
spanky napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Być może kopci bo olej został w wydechach.Skoro zassała tyle oleju może coś w wydechu zostało.

miejmy nadzieje ze zostal ... to bedzie najlepszy scenariusz dla zainteresowanego ... ;-)


BTW.Jak to się ma do katalizatora że zaleje wydech olejem.Nie trzeba będzie go wywalić??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 08:49:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
hmmmm na zimnym nie kopci rozgrzeje sie do 70-75 i wtedy kopci na biolo lekko niebiesko zeby nie kopcilo musialbym jezdzic do 2000 obrotow..jak emeryt

moze rzeczywiscie zalega gdzies olej w katalizatorze moze da sie go wypalic?

zaraz jade go przegonic zobacze chyba ze stane wdedy wepne go do rowu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 09:28:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tak gonisz , gonisz a bys sprawdzil troche auto. kupiles w ciemno cos o czym nie masz pojecia , teraz robisz cos o czym tez niewiele wiesz i jeszcze masz zale ze diesel to gowno. wez auto do porzadnego warsztatu, niech zrobia pomiary , miedzy innymi niech podepna kompa i wtedy bedzie wiadomo wiecej a tak jak chcesz problem rozwiazac to byle kudys by tak zrobil ... no chyba ze masz kasy jak lodu i nie zalezy Ci na tym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 20:46:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
witam ponownie

no dzisiaj wrocilem z malej trasy na poczatku autko kopcilo po jakims czasie ku mojemu zdziwieniu czysto ja mu w pedal a tu nic nie koci czyli wypala sie lub wypaliło sie resztki oleju w ukladzie?

wiadomo przy zmianie biegow troche tam puscił

pozdrawiam :peace:

jeszcze pojade na kompa i sie dowiem wiecej co tam siedzi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 21:01:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
seba 132 napisał(a):
witam ponownie

no dzisiaj wrocilem z malej trasy na poczatku autko kopcilo po jakims czasie ku mojemu zdziwieniu czysto ja mu w pedal a tu nic nie koci czyli wypala sie lub wypaliło sie resztki oleju w ukladzie?

wiadomo przy zmianie biegow troche tam puscił

pozdrawiam :peace:

jeszcze pojade na kompa i sie dowiem wiecej co tam siedzi...
No i nie taki diabel straszny!!! (oby)
Przegon go pare razy dla pewnosci! :diabel:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 21:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
no jeszcze jutro sie nim przelece zobacze co i jak

soory za tego tdi ze to padlina itp ale byscie sie nie wkur.jak po trzech tygodniach od zakupu wychodza takie Rzeczy a B3 smigało prawie zadnych problemow brak mi go ,ale co zrobic dobrze ze a4 przestaje juz kopcic,a co to turbosprezaki ładie przeplacilem ... niewiedza...................

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 21:29:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 13:13:23
Posty: 40
Lokalizacja: RUDA SLASKA
hans napisał(a):
tak gonisz , gonisz a bys sprawdzil troche auto. kupiles w ciemno cos o czym nie masz pojecia , teraz robisz cos o czym tez niewiele wiesz i jeszcze masz zale ze diesel to gowno. wez auto do porzadnego warsztatu, niech zrobia pomiary , miedzy innymi niech podepna kompa i wtedy bedzie wiadomo wiecej a tak jak chcesz problem rozwiazac to byle kudys by tak zrobil ... no chyba ze masz kasy jak lodu i nie zalezy Ci na tym


a co bys zrobil auto jest mi potrzebne w tez w celach zarobkwych a tu tydzien w warsztacie bo niema turbosprezaki..przyszla ale nie ta tylko inna roznila sie tym truokatem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: