.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 23:58:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5 TDI 99'] kontrolka nagrzewnicy wlacza podczas jazdy
PostNapisane: 08.lip.2006 23:26:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
Witam. Mam Pytanie..czemu moja kontrola od nagrzewnicy ( ta co sie swieci na zolto spiralka) wlacza mi sie czasami podczas jazdy, i gasnei dopiero wtedy kieedy obroty spadna poniezej 1800..czyli jak turbina sie odlaczy..

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2006 23:29:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Masz błąd odłozony w sterowniku, a to tego na tyle poważny że silnik wchodzi chwilami w tryb awaryjny. Zdiagnozuj silnik i to jak najszybciej.

PS: turbina pracuje zawsze i w całym zakresie obrotów. Proszę nie powtarzać bzdur.
PS2: to jest kontrolka świec żarowych.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 08:30:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to nie kontrolka nagrzewnicy tylko swiec zarowych i jest tak jak Basket pisze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 12:24:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
to czemu w instrukcji jets napisqane ze jezeli chce sie szczednie jezdzic to nei powinno sie przekracac 1800 rpn, bo wtedy wlacza sie turbina...po drugie..ostatnio mialem peknieta rure od turbiny i mechanik mi pwoiedzial ze dopoki nie sciagna nowej to jak bede jezdzil to tez zeby nie przekraczas 1800 zeby trubina sie nie zalaczala..
problem z moja kontorlka pojawil sie potym jak wysiadl mi alternator i sterownik pompy...

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 12:27:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
PS: turbina pracuje zawsze i w całym zakresie obrotów. Proszę nie powtarzać bzdur.

ale nadcisnienie pojawia sie dopiero od pewnego momentu - do tego czasu auto jest wolnossace ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 12:35:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
no wlasnie oto mi chodzili..ze cisnienie pojawia sie powyzej 1800 rpn..wiadomo ze turbina kreci sie caly czas, ale pompuje powyzej 1800..
umowilem sie w poniedzialek na Vag'a, z kolesiem z diselteam 3miasto, mam nadzieje ze beda miec wieksze pojecie niz ci z Boscha. Ogolnie samochod muli mi caly czas, bylem pewny ze po wymienie sterowniak pomy bedzei ok, i jest dobrze bo samochhod ciagnie w caly zakresie swoich obrotow, ale ma momenty ze wciska sie agz i nic..prawie ze zero reakcji. Przeplywomierz byl wymieniany jakeis pol roku temu, wiec napewno jest sprawny.

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 12:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Blady99 napisał(a):
problem z moja kontorlka pojawil sie potym jak wysiadl mi ... sterownik pompy...


to pompa nie jest sterowana z ECU? może nastawnik?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 12:41:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
nie, pompa na gorze ma swoj sterownik.. w niektorych warsztatach boscha wymieniaja sam sterwonik i kalibruja pompe, dzieki temy nie trzeba wymieneic calej pompy. Ale koszt kupna uzywanej pompy ze sterwonikim, a wymiana samego sterownika na nowy i dostrojenie pompy po dniego jest taki sam... wiec wsumei nie wiadomo co lepsze, bo jak kupic uzywana to nie wiadomo na co sie trafi.

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 18:14:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
baskecik napisał(a):
PS: turbina pracuje zawsze i w całym zakresie obrotów. Proszę nie powtarzać bzdur.

ale nadcisnienie pojawia sie dopiero od pewnego momentu - do tego czasu auto jest wolnossace ;-)

Od chwili gdy dotkniesz pedału gazu. Jak puścisz - masz podciśnienie. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 18:27:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
wlasnie jechalem sie przejechac..znajomy ma passata 1,9 tdi 110KM...samochody szly rowno...ale lipa..cos z moim audikiem kiespko jest..na dodatek w pewny momencie nie reagowal na gaz..kiedys tak mialem jak przeplywka byla walnieta..ale chyba tak sztybko sie ona nie psuje...

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 18:30:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
Bilu napisał(a):
baskecik napisał(a):
PS: turbina pracuje zawsze i w całym zakresie obrotów. Proszę nie powtarzać bzdur.

ale nadcisnienie pojawia sie dopiero od pewnego momentu - do tego czasu auto jest wolnossace ;-)

Od chwili gdy dotkniesz pedału gazu. Jak puścisz - masz podciśnienie. :)

to zalezy od wychylenia przepustnicy (benzyna) albo pozycji pedalu gazu (diesel) ;-) ; w obu przypadkach potrzebne jest oczywiscie obciazenie silnika :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 18:42:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
Czy diagnoza Vag'a jest wstanei wykryc mi wszytskie bledy..i przyczyny.???

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 18:48:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Blady99 napisał(a):
Czy diagnoza Vag'a jest wstanei wykryc mi wszytskie bledy..i przyczyny.???

wykryje blad i zasugeruje przyczyne ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 18:51:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
no ale jezeli podczas jazdy nie zaswieci mi sie kontorla od swiec to zapewne nie wykryje zadnego bledu..wec pozstaje tylko jazda tak dlugo az cos wykaze..mam jeszce jedno pytanie..czy wysoka tem na zewnatrz i wiglotne powietrze maja wplyw na moc samochodu?? no i czy jak juz raz sie przelaczyl w tryb awaryjny, to czy samochiod tego caly czas nie pamieta i bedzie slabo jechal dopoki sie tego bledu nie wykasuje??

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 20:03:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Blady99 napisał(a):
no ale jezeli podczas jazdy nie zaswieci mi sie kontorla od swiec to zapewne nie wykryje zadnego bledu..wec pozstaje tylko jazda tak dlugo az cos wykaze..mam jeszce jedno pytanie..czy wysoka tem na zewnatrz i wiglotne powietrze maja wplyw na moc samochodu?? no i czy jak juz raz sie przelaczyl w tryb awaryjny, to czy samochiod tego caly czas nie pamieta i bedzie slabo jechal dopoki sie tego bledu nie wykasuje??

NIe ma reguły. Rozwiązaniem jest diagnostyka, nie czekaj dłużej i nie wróż z fusów. Zapnij VAG`a.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 20:53:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecik napisał(a):
Bilu napisał(a):
baskecik napisał(a):
PS: turbina pracuje zawsze i w całym zakresie obrotów. Proszę nie powtarzać bzdur.

ale nadcisnienie pojawia sie dopiero od pewnego momentu - do tego czasu auto jest wolnossace ;-)

Od chwili gdy dotkniesz pedału gazu. Jak puścisz - masz podciśnienie. :)


ale gdzie to podciśnienie?

przeca w dizlu z tego co pamietam nie ma przepustnicy więc?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 21:00:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
maciu napisał(a):
baskecik napisał(a):
Bilu napisał(a):
baskecik napisał(a):
PS: turbina pracuje zawsze i w całym zakresie obrotów. Proszę nie powtarzać bzdur.

ale nadcisnienie pojawia sie dopiero od pewnego momentu - do tego czasu auto jest wolnossace ;-)

Od chwili gdy dotkniesz pedału gazu. Jak puścisz - masz podciśnienie. :)


ale gdzie to podciśnienie?

przeca w dizlu z tego co pamietam nie ma przepustnicy więc?

Podlacz manometr to sie przekonasz :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 21:11:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to zalezy...w nowszych dizlach sa przepustnice, nie winikam po co ale wydaje mi sie wlasnie zeby moc hamowac silnikiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 21:15:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no ale to stary diesel więc?
basket podłączałeś? :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 21:16:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Basket , a jak sie gasi dizla ? :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: