.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 16:55:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c4 2,3]Wymiana kabli WN + kopułka + palec-dziwne zachowanie
PostNapisane: 10.lip.2006 15:40:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Witam

Dzis wymieniłem kable WN + kopułkę + palec

Objaw jest straszny :(

Auto jak postoi troche na jałowym biegu i wcisniesz troche pedał gazu zaczyna rzucac silnikem zatrzepie nim od 1-3 razy, i wyraznie słychać dziwny odgłos w rurze wydechowej :/ jak juz rusze to pózniej nie ma problemów mocy nie traci jedzie normalnie,

Większość czasu rusza normalnie,

Sie zdenerwowałem założyłem starą kopułkę palec i 4 przewody + 1 nowy bo stary sie naderwał i dalej to samo

zmieniałem ten 1 nowy na różne świecie i na różne nowe kable i dalej to samo :/

Help? Bo na prawdę tego nie rozumiem! Na nowych źle i na starych źle :/

Obecnie jeżdze na nowym palcu i kopułce + stare kable bez 1-go

Czy to możliwe żeby nagle się w silniku i co innego popsuło??

Jutro lece do niemiec mam nadzieje że dojade szczęśliwie

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 18:29:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Tak sobie mysle... nigdy takich objawów na nowych czesciach nie mialem, moze ktos przy haalu nagrzebal?? :>

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 19:14:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Moze zle zalozyles jakis kabel lub kopolke i nie laczy dobrze, kolega tez tak mial w Fordzie

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 19:17:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Gdzies jest przerwa i mala iskra a jak dajesz gazu to pozniej juz silnik ma wiieksze obroty i tego nie czujesz hmmmm a swiece jakie i czy na gazie czy benzynce, pewnie nie dziala dobrze przyspieszenie zaplonu a moze cewka siada podmien na inna bo tez tak moze byc

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 20:45:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
objaw wystęuje zarówo na benzynie jak i na gazie, przed chwila zauważyłem jak wyłącze krokowca i obroty się utrzymują na poziomi 1000 to to nie występuje, swiece ngk 10000 przebiegu, kable stare to beru made in germany, a te nowe to jakies polskie :/, kopułka i palec jakieś włoskie,

Co mogłem nagrzebać przy haalu, tylko tyle ze zdejmowałem wtyczke jak zdejmowałem kopułkę, no i raz próbowałem odpalić bez podpiętej wtyczki bo zapomniałem podpiąć ale nie zagadał

Co do mocowania nowej kopułki trzyma się na zaciskach, które fakt ciężko nachodzą, ale po zdjęciu widać że palec lata po wszystkich bo są nacięcia, w starych była miedź a tu chyba aluminium :/


Kable elegancko docisniete kolejnosc nie zmieniona

Co odpowiada za wyprzedzenie zapłonu?

Ile kosztuje cewka?

może ta kopułka jest jakoś trefnie wykonana/? No ale na starej tak jak napisałem też są te cyrki, nie chce mie sie wierzyć że jeden polski przewód powoduje takie "cycki" :<

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 21:49:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Co do materialu wykonania kopułki to poprzednia moja też byla a alu w srodku, teraz mam miedziana, ja roznicy nie widzialem, inna sprawa, ze u mnie tez juz powoli zbliza sie wymiana... Do tego u mnie też dość ciężko nachodzą te zaciski, wiec to tez nie jest chyba powod...
Co do tego telepania silnikiem to mialem podobnie po umyciu go... Tak teraz sobie mysle, ze wtedy bylo po wyschnieciu OK, ale po jakims czasie zaczelo swirowac jeszcze gorzej, okazalo sie, ze komp nalapal bledow i pomoglo odlaczenie z aku na 30 min...
Może jak probowales odpalic audika bez podlaczonego haala to Twoj komp tez nalapal bledow i teraz jest w jakims trybie awaryjnym albo cos takiego... Koszt żaden, a może pomoże :):

Chociaz mimo wszystko obstawialbym niesprawny ktorys przewod WN... moze jeden nowy jest walniety, a jak zakladales stare to ktorys tez sie wtedy zepsul - w koncu sa stare ;-) . Niestety ale tak sie u mnie zdarzalo nie raz, zbiegi okolicznosci sa najgorsze... Ja bym jeszcze popróbowal podstawiać jeden z nowych przewodow w miejsce kazdego innego który teraz jest zalozony... Może znajdziesz usterke w ten sposob... Ogolnie metoda prob i bledow :P

Zycze powodzenia ;-) :peace:

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: