objaw wystęuje zarówo na benzynie jak i na gazie, przed chwila zauważyłem jak wyłącze krokowca i obroty się utrzymują na poziomi 1000 to to nie występuje, swiece ngk 10000 przebiegu, kable stare to beru made in germany, a te nowe to jakies polskie

, kopułka i palec jakieś włoskie,
Co mogłem nagrzebać przy haalu, tylko tyle ze zdejmowałem wtyczke jak zdejmowałem kopułkę, no i raz próbowałem odpalić bez podpiętej wtyczki bo zapomniałem podpiąć ale nie zagadał
Co do mocowania nowej kopułki trzyma się na zaciskach, które fakt ciężko nachodzą, ale po zdjęciu widać że palec lata po wszystkich bo są nacięcia, w starych była miedź a tu chyba aluminium
Kable elegancko docisniete kolejnosc nie zmieniona
Co odpowiada za wyprzedzenie zapłonu?
Ile kosztuje cewka?
może ta kopułka jest jakoś trefnie wykonana/? No ale na starej tak jak napisałem też są te cyrki, nie chce mie sie wierzyć że jeden polski przewód powoduje takie "cycki"
