.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.maja.2025 00:45:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 12:56:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
w ubieglym tygodniu znajomy sprzdal a6 kombi z 96 , naprawde niezbyt bogato wyposazone, elektryka przod, lusterka el. climatronic w aat i 5 biegach za ... 27 000zl !!! nie wiem gdzie takiego debila znalazl, no ale udalo mu sie :) przebieg 210kkm. ja sprzedalem z miesiac temu moje c4 100 avant, 2,5aat chip , automat, ele. przod, lusterka, szyber el. bi-xenon, alus, gazowki, z rdzewiejacymi drzwiami i przebiegiem 250kkm za 16 000, wiec rozbierznosci sa duze, z tym ze sprzedanie zajelo mi 3 dni :) i to w sumie ogloszenie pojawilo sie bez mojej wiedzy :)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 14:01:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ja bym zwrócił uwagę na zawieszenie.W tym aucie naprawdę nie czuć czy amortyzatory są czy nie są wywalone.To auto na drodze zachowuje się jak poduszkowiec i dlatego ciężko ocenić.Nie doczytałem czy to quattro.Jeśli tak to schyl się i sprawdż czy jest tam most :D .
O tym czy auto było bite czy nie to chyba nawet nie musze wspominać.Sprawdź przy uszczelkach,porównaj odcienie kolorów.

A co do ceny to za 20k nagrałem znajomemu 2,5tdi AEL 6biegów klima etc.Przed opłatami, a opłat było 1800 zł więc 20800 końcowo.Ale to była okazyjka szukana przez 3-4 miechy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 22:17:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
no i jak tam, juz sroda... byles zobaczyles ...? kupiles? za ile? jak jezdzie itd. :)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 22:37:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
dandifr napisał(a):
no i jak tam, juz sroda... byles zobaczyles ...? kupiles? za ile? jak jezdzie itd. :)


Tak zobaczyłem, jeżdziłem. Wydaje mi się, że silnik się muli. Nie tak sobie wyobrażałem 140 KM chociaż muszę przyznać, że dźwięk silnika jest obłędny. Są słyszalne lekkie stuki w zawieszeniu, takie bardzo subtelne. Oba tylnie koła mają luzy na łożyskach, nie dudnią. Drzwi nie osiadają i nie ma luzów. Na liczniku 280k km. Klima działa. Nie dopatrzyłem się kontrolki od poduszek powietrznyrznch. Świeci kontrolka od hamulców pomimo nowych klocków i tarcz hamulcowych Tapicerka ma 8 punktów w skali od 0-10. Blacha ma 9 punktów w skali 0-10. Jutro jadę na diagnostykę silnika. Ostateczna cena 19k PLN.

Czy ten model ma komputer pokładowy? Na wyświetlaczu wyświetla tylko temperaturę zewnętrzną. Powyżej 2tys obrotów czuć, że samochód zaczyna przyspieszać ale kopa nie ma. Nie czuć wciskania w fotel.

Czy po wymianie wtrysków trzeba coś regulować? Sprzedawca twierdzi, że wymienił wtryski.

Wogóle fajny samochód.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 22:39:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
dandifr napisał(a):
no i jak tam, juz sroda... byles zobaczyles ...? kupiles? za ile? jak jezdzie itd. :)


Bardzo chciałem sprawdzić wąż od turbo. Silnik był tak gorący, że nic z tego nie wyszło. Nie znalazłem wycieków oleju. Osłony silnika też były.

Jutro go kupię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 10:22:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.gru.2004 12:43:35
Posty: 394
Lokalizacja: Elbląg
Auto: A6 Allroad
Dowiedz sie przy jakich obrotach turbina wchodzi do pracy w tym silniku, w okolicach tych obrotów powinno auto ładnie, szybko przyspeszać i wchodzić na oboty. Dobry diagnosta sporo ci powie o tym autku.

_________________
AUDI A6 Allroad - CDYA
pozdruffka adadur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 11:18:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
AEL do 2tyś obr ma dziurę ,powyżej naprawdę zapie.... .Stuki w zawieszeniu to mogą być tulejki wahacza lub końcówki drążka.Ale to byś poczuł na kierownicy.Kontrolka od hamulców może się swiecić ze wzgl na niski poziom płynu w zbiorniczku lub są uszkodzone/niepodłączone czujniki klocków.BC przełącza się guzikami na prawej manetce.Ciekawe czy po zmianie wtrysków ktoś to autko wyregulował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 22:59:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
ADAM 12 napisał(a):
AEL do 2tyś obr ma dziurę ,powyżej naprawdę zapie.... .Stuki w zawieszeniu to mogą być tulejki wahacza lub końcówki drążka.Ale to byś poczuł na kierownicy.Kontrolka od hamulców może się swiecić ze wzgl na niski poziom płynu w zbiorniczku lub są uszkodzone/niepodłączone czujniki klocków.BC przełącza się guzikami na prawej manetce.Ciekawe czy po zmianie wtrysków ktoś to autko wyregulował.


Po pierwszym dniu jeżdżena stwierdzam, że auto robi wrażenie. Wstępnie zmierzyłem przyspieszenie 80-120 na IV biegu (ok. 14s). Szukam na forum podobnych pomiarów celem porównania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 23:10:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
kosma_sz napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
AEL do 2tyś obr ma dziurę ,powyżej naprawdę zapie.... .Stuki w zawieszeniu to mogą być tulejki wahacza lub końcówki drążka.Ale to byś poczuł na kierownicy.Kontrolka od hamulców może się swiecić ze wzgl na niski poziom płynu w zbiorniczku lub są uszkodzone/niepodłączone czujniki klocków.BC przełącza się guzikami na prawej manetce.Ciekawe czy po zmianie wtrysków ktoś to autko wyregulował.


Po pierwszym dniu jeżdżena stwierdzam, że auto robi wrażenie. Wstępnie zmierzyłem przyspieszenie 80-120 na IV biegu (ok. 14s). Szukam na forum podobnych pomiarów celem porównania.

14 s to chyba troszke duzo .......... tak mi sie wydaje ... az jutro zobacze ile u mnie czasu to zajmuje ..... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 23:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
spanky napisał(a):
kosma_sz napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
AEL do 2tyś obr ma dziurę ,powyżej naprawdę zapie.... .Stuki w zawieszeniu to mogą być tulejki wahacza lub końcówki drążka.Ale to byś poczuł na kierownicy.Kontrolka od hamulców może się swiecić ze wzgl na niski poziom płynu w zbiorniczku lub są uszkodzone/niepodłączone czujniki klocków.BC przełącza się guzikami na prawej manetce.Ciekawe czy po zmianie wtrysków ktoś to autko wyregulował.


Po pierwszym dniu jeżdżena stwierdzam, że auto robi wrażenie. Wstępnie zmierzyłem przyspieszenie 80-120 na IV biegu (ok. 14s). Szukam na forum podobnych pomiarów celem porównania.

14 s to chyba troszke duzo .......... tak mi sie wydaje ... az jutro zobacze ile u mnie czasu to zajmuje ..... ;-)


Też mi się tak wydaje, że 14s to dużo. Jest trochę przymulony. Paliwo, filtry, turbo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 00:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Nie rozumiem
W twoim poscie zamiescilem na pierwszej stronie opis mojego auta wraz z linkiem do strony na ktorej zamiescilem filmiki z przyspieszeniami na poszczegolnych biegach
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ght=moc%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ght=moc%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ght=moc%2A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 10:10:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
flavios napisał(a):
Nie rozumiem
W twoim poscie zamiescilem na pierwszej stronie opis mojego auta wraz z linkiem do strony na ktorej zamiescilem filmiki z przyspieszeniami na poszczegolnych biegach
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ght=moc%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ght=moc%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ght=moc%2A


Tak widziałem twoje filmiki zanim kupiłem to cudo. Wymieniłem filtr powietrza, który był dosyć brudny. Zmierzę dzisiaj czasy celem porównania. Dzięki, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6/C4 AEL] - na co zwrócić uwagę podczas zakupu?
PostNapisane: 14.lip.2006 11:37:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
kosma_sz napisał(a):
Witam, jak w temacie.
Robię listę rzeczy, które należy sprawdzić. Lista nie jest kompletna i potrzebuję fachowej rady. Interesuje mnie CO sprawdzić a przede wszystkim JAK sprawdzić? Byłbym bardzo wdzięczny.


Mam to samo pytanie ale auto B4 '95 1.9TDI AFN?

pozdrawiam

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6/C4 AEL] - na co zwrócić uwagę podczas zakupu?
PostNapisane: 14.lip.2006 12:24:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
harryON napisał(a):
kosma_sz napisał(a):
Witam, jak w temacie.
Robię listę rzeczy, które należy sprawdzić. Lista nie jest kompletna i potrzebuję fachowej rady. Interesuje mnie CO sprawdzić a przede wszystkim JAK sprawdzić? Byłbym bardzo wdzięczny.


Mam to samo pytanie ale auto B4 '95 1.9TDI AFN?

pozdrawiam

harryON

1. Cisnienie doladowania
2. Dawki korygujace
3. Poprzedniego wlasciciela
4. Nie może gnić ani mocno rdzewieć

Reszta w archiwum forum.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6/C4 AEL] - na co zwrócić uwagę podczas zakupu?
PostNapisane: 14.lip.2006 15:13:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
baskecik napisał(a):
1. Cisnienie doladowania
2. Dawki korygujace
3. Poprzedniego wlasciciela
4. Nie może gnić ani mocno rdzewieć

Reszta w archiwum forum.


czy ktoś z Poznaniaków jest w stanie pomóc w przyszły weekend?
Sprzedający będzie jechał z Niemiec do Kutna przez Poznań, jestem wstępnie umówiony na oglądanie, ew. kupno.
Nie chciałbym się dać zrobić w balona:-(

pozdrawiam

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 20:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
spanky napisał(a):
kosma_sz napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
AEL do 2tyś obr ma dziurę ,powyżej naprawdę zapie.... .Stuki w zawieszeniu to mogą być tulejki wahacza lub końcówki drążka.Ale to byś poczuł na kierownicy.Kontrolka od hamulców może się swiecić ze wzgl na niski poziom płynu w zbiorniczku lub są uszkodzone/niepodłączone czujniki klocków.BC przełącza się guzikami na prawej manetce.Ciekawe czy po zmianie wtrysków ktoś to autko wyregulował.


Po pierwszym dniu jeżdżena stwierdzam, że auto robi wrażenie. Wstępnie zmierzyłem przyspieszenie 80-120 na IV biegu (ok. 14s). Szukam na forum podobnych pomiarów celem porównania.

14 s to chyba troszke duzo .......... tak mi sie wydaje ... az jutro zobacze ile u mnie czasu to zajmuje ..... ;-)


no i sprawdzilem (AVG 1.9 TDI 110 KM) ... metoda na zegarek ;-) ... 80-120 IV bieg ... pedal w podloge ,czas: 7-8 sekund .... czyli twoje 14 s swiadczy ze auto nie jezdzi .... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 20:53:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
spanky napisał(a):
spanky napisał(a):
kosma_sz napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
AEL do 2tyś obr ma dziurę ,powyżej naprawdę zapie.... .Stuki w zawieszeniu to mogą być tulejki wahacza lub końcówki drążka.Ale to byś poczuł na kierownicy.Kontrolka od hamulców może się swiecić ze wzgl na niski poziom płynu w zbiorniczku lub są uszkodzone/niepodłączone czujniki klocków.BC przełącza się guzikami na prawej manetce.Ciekawe czy po zmianie wtrysków ktoś to autko wyregulował.


Po pierwszym dniu jeżdżena stwierdzam, że auto robi wrażenie. Wstępnie zmierzyłem przyspieszenie 80-120 na IV biegu (ok. 14s). Szukam na forum podobnych pomiarów celem porównania.

14 s to chyba troszke duzo .......... tak mi sie wydaje ... az jutro zobacze ile u mnie czasu to zajmuje ..... ;-)


no i sprawdzilem (AVG 1.9 TDI 110 KM) ... metoda na zegarek ;-) ... 80-120 IV bieg ... pedal w podloge ,czas: 7-8 sekund .... czyli twoje 14 s swiadczy ze auto nie jezdzi .... ;-)


Wczoraj śmigałem AEL-em i 14 sekund to stanowczo za dużo.Ale biorąc pod uwagę że na IV biegu przy 1.5 obr to auto ma 80 na h i zanim przeskoczy dziurke czyli około 2.2-2.5 obrotów jest to możliwe.
spróbuj to samo ale na III biegu.
Jest jeszcze taka sprawa.To auto jak ma zapierniczać musi być kręcone non top powyżej 2,5tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron