.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 16:37:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,8 ack 1997] gasnie podczas nagłego hamowania
PostNapisane: 11.lip.2006 13:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2005 12:34:05
Posty: 48
Lokalizacja: WOLSZTYN
witam mam problem podczas nagłego hamowania na luzie gasnie mi auto silnik benzyna 2,8 ack 1997 audi a6
co moze być przyczyną

_________________
NAPRAWA STACYJEK I ZAMKÓW SAMOCHODOWYCH I DORABIANIE KLUCZY
WOLSZTYN 602 771 469
A6 2,8 ACK man.1997 slicznotka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2006 13:23:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
sprawdz kable, ja mialem identyczna sutyacje w b4 - okazalo sie ze kabel ktory jest przykrecany do +klemy byl lozny i wieksze przeciazenia powodowaly jego odlaczanie. tak wiec posprawdzaj miejsca przykrecenia masy oraz przy akumulatorze czy wszystko jest podokrecane.

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 23:55:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
A jak bys sie nie doszukal nic w tych kablach, to sprawdz przewod podcisnieniowy ktory idzie do serwa POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gaśnie podczas hamowania
PostNapisane: 13.lip.2006 05:41:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2005 12:34:05
Posty: 48
Lokalizacja: WOLSZTYN
witam
sprawdziłem przewody od aku sa ok ale byłem u elektryka i jest za słabe ładowanie cos 13,5 a powinno być ponad 14 woltów dziś jadę na przegląd alternatora

_________________
NAPRAWA STACYJEK I ZAMKÓW SAMOCHODOWYCH I DORABIANIE KLUCZY
WOLSZTYN 602 771 469
A6 2,8 ACK man.1997 slicznotka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 08:34:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Mam identyczny problem, dostałem tę samą odpowiedź ... :-( ... Jakoś nie chce mi się wierzyć, że to jest powód...

Nie falują Ci czasem obroty?? A czasem zawachają się na tyle mocno, że slinik gaśnie? U mnie tak to wygląda... I też mam 13,5 V...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=42502
- tu dokładniej opisałem moją przygodę... :-(

Pozdrawiam,
Damian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 08:48:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2005 12:34:05
Posty: 48
Lokalizacja: WOLSZTYN
alternato r jest ok jak wyłacze klime i swiatła to ładowanie jest ok muszę jeszcze filtry powymieniać kabinowy i powietrza mają ponoć wpływ.Obroty mam ok nie falują ale kiedys tak miałem okazało sie ze rura od filra powietrza do przepustnicy była kiepsko zamocowana na opasce i łapała lewe powietrze

_________________
NAPRAWA STACYJEK I ZAMKÓW SAMOCHODOWYCH I DORABIANIE KLUCZY
WOLSZTYN 602 771 469
A6 2,8 ACK man.1997 slicznotka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 10:24:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Ja dziś jadę kupić akku, bo wczoraj miał 9V!!! Już chyba nic z niego nie będzie...

Jak nie pomoże, to rozbieram dolot do przepustnicy włącznie...

Życzę Tobie i sobie powodzenia :-)...

Pozdrawiam,
Damian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 18:56:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 14:31:29
Posty: 95
Lokalizacja: Zielonka k.W-wy
Mam w swojej Niuni od niedawna też takie objawy. Problem opisałem w sąsiednim wątku [aah wydech, komorska?]. Dziś byłem u polecanych tłumikarzy na oględzinach. Goście stwierdzili, że układ jest popękany i nieszczelny na łaczeniach i może zasysać "lewe" powietrze, co przekłada się na na niestechiometryczny skład mieszanki, a nawet przełączanie się komputera na tryb awaryjny bez wykorzystywania danych z sond lambda. Nie wiem, czy komputer z 1991 roku już to wszystko robił, ale w tych nieszczelnościach na pewno jest jakiś problem. Generalnie zauważam zwolnione (w obie strony) reakcje silnika na pedał gazu. Przy schodzeniu w dół jakby bezwładnością przelatuje poza obroty biegu jałowego i gaśnie. Jeśli sprzęgło jest nierozsprzęglone, to taki objaw nie występuje. Na naprawę jestem umówiony w przyszłym tygodniu - dam znać. Pozdrowienia.

_________________
Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.

Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: