.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 17:01:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 2,2 T] Jaka instalacja LPG ?
PostNapisane: 14.lip.2006 10:00:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2006 09:50:45
Posty: 1
Mam pytanie, czy ktoś zakładał gaz do takiego silnika? Jeśli tak to jaki to gaz, jakiej firmy?Myślę o instalacji sekwencyjnej. Ile pali gazu przy takiej normalnej jezdzie??

pozdrawiam i dzieki za odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 10:18:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=30556
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=13127

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 11:13:54 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
ja mam sekwencję w 2,2T, OMVL, jeździ ok, pali przy dojazdach do pracy (trasa z przejazdem przez miasto ale mało uciążliwe) 15-16 l/100 km. Nogi zbyt lekkiej nie mam, ale też nie szaleję - nie ma gdzie na co dzien...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 11:44:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
chyba przy takim doladowaniu tylko wtrysk gazu w fazie ciekłej "wyrobi".

P.S. Arthurr, prześledź sobie skład mieszanki przy wysokich obrotach z butem w podłodze.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 13:02:29 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Lukasik napisał(a):
P.S. Arthurr, prześledź sobie skład mieszanki przy wysokich obrotach z butem w podłodze.


szczerze... to chyba nie chcę... mam zrobione ustawienie że przy 5500 obr przerzuca automatem na benzynę (ostatnio coś przestał - muszę to sprawdzić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 14:22:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
arthurr napisał(a):
Lukasik napisał(a):
P.S. Arthurr, prześledź sobie skład mieszanki przy wysokich obrotach z butem w podłodze.


szczerze... to chyba nie chcę... mam zrobione ustawienie że przy 5500 obr przerzuca automatem na benzynę (ostatnio coś przestał - muszę to sprawdzić)


takze sekwencyjną instalację mozna wstawic i na niej przemieszczac się, zeby bylo taniej. Ale jak juz się chce wykorzystywac moc silnika w pełni, to trzeba przełączyć na benzynę, albo smigać na wtrysku ciekłym.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 15:31:17 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Lukasik napisał(a):
arthurr napisał(a):
Lukasik napisał(a):
P.S. Arthurr, prześledź sobie skład mieszanki przy wysokich obrotach z butem w podłodze.


szczerze... to chyba nie chcę... mam zrobione ustawienie że przy 5500 obr przerzuca automatem na benzynę (ostatnio coś przestał - muszę to sprawdzić)


takze sekwencyjną instalację mozna wstawic i na niej przemieszczac się, zeby bylo taniej. Ale jak juz się chce wykorzystywac moc silnika w pełni, to trzeba przełączyć na benzynę, albo smigać na wtrysku ciekłym.


no i właśnie o to chodzi. Sekwencja nie "skrzywdzi" auta, na co dzień śmigam i nie czuję nawet czy jadę na gazie czy na benzynie - powiedz jak często w normalnym ruchu kręcisz autko powyżej 5000??? A jak mam ochotę, to guziczek i naprzód! Mam autko od października i zrobiłem już ok. 18 000 km przy czym odpowiada mi wypas, sztywność zawiechyi sama idea S4 - dlategfo nie jeżdżę tapczanem 2,0 (oprócz kosztó - te są z 2,0 ;))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 15:56:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
arthurr napisał(a):
no i właśnie o to chodzi. Sekwencja nie "skrzywdzi" auta, na co dzień śmigam i nie czuję nawet czy jadę na gazie czy na benzynie - powiedz jak często w normalnym ruchu kręcisz autko powyżej 5000??? A jak mam ochotę, to guziczek i naprzód! Mam autko od października i zrobiłem już ok. 18 000 km przy czym odpowiada mi wypas, sztywność zawiechyi sama idea S4 - dlategfo nie jeżdżę tapczanem 2,0 (oprócz kosztó - te są z 2,0 ;))


a co to jest 5krpm? normalka, równiez na co dzień...

zobaczymy na zlocie jak sie naprawde ta twoja instalka sprawuje...
do tej pory sie nie wypowiadam ale pozostaję sceptykiem

a z tą sztywnością zawiasu seryjnego w esce to przesadzasz
jak dla mnie było (i dalej niestety) okropnie miękkie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 16:10:01 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
nie powiedziałem że jest sztywna, tylko że ta sztywność mi odpowiada! Mam za sobą używanie 100 C3 (istny tapczan) a i porsche 944 (tu sztywność super.... ja się wsiada raz na tydzień na kilka km...)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: