quattros napisał(a):
Silnik juz mylem myjka cisnieniowa i po umyciu widac jak lekko pulsacyjnie wydobywa sie olej z pod uszczelki na zewnatrz. Musze jeszcze raz umyc i sprawdz i zmierzyc cisnienie sprezania oraz sprawdzic odpowietrzanie silnika (a gdzie ono jest w silnkku 2.8?).
ja mam olej pomiędzy głowicami ale mi sie wydaje że mam strzelona uszczleke co jest pod kolektorem, ale nastwiam sie tez że niewiadomo czy głów nie sciagne. Autko mi nieraz zakopci przy redukcji na niebiesko, ale mechanicy mówią że wina uszczelniaczy. A jak masz z woda nie ubywa Ci ? Jaki masz pobór oleju
Co do uszczelki to posprawdzaj wsio czy to napewno ona. Mi raz cały czas w poprzedniej 100 wode wywalało, kazdy się za uszczelki chcial brać a dałem auto do jednego porządnego i co

okazało sie że reduktor walniety. TYlko że tyle dobra w niedobrym że reduktor byl droższy niż wymiana uszczleki pod głowicami

Kto ci powiedzial że wymiana ąż 3000PLN CIe wyjdzie
