.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 16:49:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 AJM] Nie można sie podpiąc vagiem.
PostNapisane: 14.lip.2006 22:14:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2006 21:51:52
Posty: 9
witam
vag nie chce się połączyc, zmierzyłem napięcie na lini diagnostycznej, jest ok. 2 volt, według książek jest to objaw zwarcia lini diagnostycznej do jakiegoś innego układu, bo prawidłowo ma byc napięcie na tej lini 1-2 volt mniejsze niz akumlatora, potrzebuje jakiś schematów lub wzkazówek gdzie szukac przyczyny bo musze się podłączyc vagiem do auta ponieważ tiptronik przeszedł na tryb awaryjny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 22:38:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Podłączyłeś się do vaga czy KTS'a? Vag musi się podłączyć a KTS nie zawsze

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AJM] Nie można sie podpiąc vagiem.
PostNapisane: 14.lip.2006 22:57:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
optiv napisał(a):
witam
vag nie chce się połączyc, zmierzyłem napięcie na lini diagnostycznej, jest ok. 2 volt, według książek jest to objaw zwarcia lini diagnostycznej do jakiegoś innego układu, bo prawidłowo ma byc napięcie na tej lini 1-2 volt mniejsze niz akumlatora, potrzebuje jakiś schematów lub wzkazówek gdzie szukac przyczyny bo musze się podłączyc vagiem do auta ponieważ tiptronik przeszedł na tryb awaryjny.


Wiesz, pomiar napięcia na linni diagnostycznej to czysty przypadek, przecież tam nie masz stałego napięcia...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 21:37:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2006 21:51:52
Posty: 9
linie diagnostyczną jak każdy inny element może ulec uszkodzeniu dlatego ją również sie poddaje kontroli poprzez pomiar napięcia, jeśli napięcie jest 1-2 wolt mniejsze niż akumlatora to wszystko jest ok, jeśli jest na niej +12 to jest zwarcie do zasilania, jeśli nie ma napięcia to jest albo przerwana albo zwarta do masy, jeśli jes na niej ok. 0.1 volta to spalone jest któreś wyjście diagnostyczne a jeśli na lini jest kilka wolt to oznacza to zwarcie di innegu układu i w moim przypadku właśnie tak jest, myślałem że ktoś udzieli jakiś wzkazówek gdzie szukac przyczyny....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 22:58:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Niezupełnie jest tak jak mówisz, pokaże Ci 8V na złączu i wcale nie oznacza jego wadliwego działania. Wiem z doświadczenia.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: