.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 10:01:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 1,9TDI] Problem z odpalaniem
PostNapisane: 14.lip.2006 21:35:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.cze.2006 19:43:34
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Witam, niedawno nabylam A3 w rewelacyjnym stanie z Niemiec. Samochod był od początku serwisowany w Serwisach Audii i mam pełną dokumentacę. Zaraz po zarejstrowaniu oddałam samochód do warsztatu na zrobienie odcinki paliwa (antynapadu). Kilka dni później pojawiły się problemy z zapalaniem samochodu. Kręciłam po kilka razy i nic z tego. Po kolejnej próbie zaskakiwał. Oczywiście kontrolka spiralki (świec żaroych) świeciła się i immobliezera również. Nie wiem, czy powinnam ten problem łączyć z instalacją odcinki, czy może to zupełnie inna przypadłość. Dziś np. zdarzyła mi sie jedna próba nieodpalenia, po tym jak samochód stał chwilę otawarty z wyłączonym silnikiem... Może macie jakiś pomysł co to za przypadłość. Pozdrawiam :)

_________________
Audi A3 90KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 07:47:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
A może był za słabo opity? hmm.... to chyba nie to bo jeszcze mnie głowa boli :D Gdzieś ktoś opisywał problem z immo, może się odezwie.Bużka.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 09:53:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprawa jest prosta. Na 2 dni należy obejść odcięcie i pojeździć , jeśli problemy ustąpią to :
a) odcięcie zrobiono w zły sposób (np zbyt długi przewód połączeniowy, złej jakości styki lub przekaźnik, zakłócenia jesli odciecie zrobiono na linii komunikacyjnej ECU-pompa wtryskowa)
b) Twój alarm nie działa dobrze

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 10:37:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jedyny sposob na sprawdzenie do odpiecie/odlaczenie odcicia i zobaczyc jak bedzie sie autko zachowywac .. jezeli nic sie nie zmieni trzeba bedzie szukac przyczyny ..... ale najpierw zacznij od najprostszej czynnosci ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 11:43:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Tylko z tego co sie orientuje panowie, fachowiec ktory zakladal jej to odciecie nie zrobil obejscia serwisowego i tu jest problem. Jezeli dojedzie do domu to pewnie cala sytuacje opisze bo dzwonila do mnie ,ze znowu katuje po raz setny rozrusznik gdzies na ursynowie.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 20:28:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Testowałem dziś tą A3-ke Babe i faktycznie gaśnie tylko wtedy kiedy uprzednio miga logo autka z kluczykiem, czyli stuprocentnie ma kłopot z immo, zgadza się? I w związku z tym pyt.,trudno jest sie dostac do urzadzenia ktore idnukuje petle. Podobno trzeba dosłownie przelutować 2 połaczenia i powinno być ok.Trzeba sciągać kiere?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 20:38:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.cze.2006 19:43:34
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki Wam za wszystkie odpowiedzi. Juz prawie na 100% jestem pewna, ze to nie jest wina odcięcia tylko immobiliezera. Za kazdym razem kiedy jest klopot z uruchomieniem miga "samochód z kluczykiem". Najgozej mnie martwi, ze jest to coraz częstsze. Słyszałam, ze mozna to bardzo szybko naprawić, tylko trzeba się gdzieś dostać za kierownice...Czy orientuje sie ktos z Was jaki jest koszt takiej naprawy? Czy jak sie juz naprawi to problem potrafi sie powtarzac?
ps. opijany byly kilkakrotnie :) nawet byl oblany szampanem...moze nadal za malo :)

_________________
Audi A3 90KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: