.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 13:40:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ACE 2.0 16v Q] krokowiec o co chodzi?
PostNapisane: 08.lip.2006 10:23:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2005 21:22:32
Posty: 32
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Moja maszynka czasami gaśnie na wolnych obrotach lub falują obroty między 300obr/min a 1000obr/min. Więc wczoraj odłączyłem przewód który idzie od silniczka krokowego w okolice przepustnicy a tu nic silnik dalej pracuje normalnie podłanczam go spowrotem i dalej to samo nic się nie zmienia. Czy tak powinno być czy krokowiec po prostu nie działa???

_________________
audi competition + LPG BRC
A4 1,8T AJL Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2006 10:29:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Na gazie tak masz to wymien parownik albo zalozyli Tobie zbyt mały i nie jest wydajny .Na tym wezu od parownika do kolektora ssacego tez powinienes miec silniczek krokowy inaczej bedziesz mial te obawy nawet dochodzi do tego ze jak odejmiesz gazu przy ostrym butowaniu to auto zgasnie gwaltowanie, a jak masz uklad wtryskowy k jetronik i na benzynce tak sie dzieje to tarcza spietrzajaca sie wygiela i musisz ja wyjac wprostowac zalozyc tak zeby nie obcierala o nic i regulacja jej polozenia.
Pozdrawiam

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2006 14:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2005 21:22:32
Posty: 32
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Dzieje mi się tak na benzynie i na gazie i działo się to już przed założeniem gazu. A jeżeli dobrze rozumiem to tarcza spiętrzająca to jest ta klapka przepływomierza??????????

_________________
audi competition + LPG BRC
A4 1,8T AJL Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2006 14:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Tak to jest ta klapka i jak ja wyprostujesz to musi byc tak osadzona zeby nawet lekko nigdzie o boczki lejka i ma byc ponizej krawedzi lejka tak od 2-3 mm nie wiecej reguluje sie to takim dluzszym cienkim imbuskiem a dziurke sam znajdz jest widoczna a jak bedzie dobrze ustawiona to auto bedzie odpalalo normalnie i nie doznasz tego kolysania obrotami. Najpier wez sie za sprawdzenie czy ona nie ociera a pozniej ja dopiero wykrecaj a jezeli wszystko jest dobrze to mozesz regulowac ale rob to jak silnik pracuje i delikatnie zebys nie naciskal tarczy bo zgasnie powinien miec maxymalne obroty to cos podobnego jak bys regulowal dawke paliwa w gazniku w jedna trezba wybrac takie ulozenie aby chodzil na najwiekszych obrotach biegu jalowego i rowno . Pamietaj ze to sie tylko ustawia na benzynie

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 19:56:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2005 21:22:32
Posty: 32
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Dzięki za podpowiedź okazała się trafna moja zmora z gaśnięciem auta zakończona wystarczyło ustawić tą klapke aby nie haczyła i gotowe. :)

_________________
audi competition + LPG BRC
A4 1,8T AJL Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: