.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 11:49:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: JAK PODNIEŚĆ TYLNE ZAWIESZENIE AUDI 100 C4
PostNapisane: 01.sty.2005 20:49:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kupiłem Audi 100 C4 1992r. ale "siedz"i w nim tył wymieniłem w nim sprężyny, ale okazało sie że to nie one są przyczyną, amortyzatory też są OK, wiec czy ktoś cos z tego rozumie bo ja już nie.......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2005 21:10:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
W sumie to po co je podnosic? Lepiej włóż po pierścionku gumowym tył Ci bedzie stał jak stoi a nie będzie dobijał pod obciażeniem, era wyliftowanych duzych fiatów juz chyba mineła :D

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2005 21:31:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Problem tkwi w tym że moja audika siedzi bez obciążenia......na pusto. Przód zadarty do góry, a tył siedzi.........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2005 21:43:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A moze problem tkwi w przodzie ?Jakiś poprzedni majsterek załozył makpersony od wersji z wiekszym (cięższym) silnikiem i auto sterczy jak rakieta?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2005 21:48:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
musiał bym sprawdzić, czy faktycznie jakiś majsterek nie zakombinował.....a jak nie to co?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2005 21:51:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 20:19:29
Posty: 81
Lokalizacja: warszafka
u mnie bylo to samo z tym ze mi padlo hydrauliczne zawieszenie z tylu..........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2005 21:58:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tylne mogą być jeszcze od wersji quattro ale to tylko przypuszczenie, w c3 jestem pewien że mozna to podmienic w c4 nie powiem,zobacz jeszcze czy sprężyny z przodu siedza prawidłowo w gniazdacg moze ktoś to kiedys zle poskładał?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2005 22:03:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
dzięki za podpowiedź sprawdzę to......a co myślisz o tym gdybym podłożył jakąś dodatkową podkładkę pod sprężynę grubości takiej na jaką wysokość ewentualnie można by podnieść tył????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2005 22:17:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Możesz spróbować wydatek groszowy ,zawsze mozna gumy wyjac zpowrotem,kiedys miałem stare bmw i tak go troszke podniosłem ale , ale to bardziej przeznaczone jest do starych spręzyn żeby zwój o zwój nie dobijał.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 07:58:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Skoro przód sterczy a tył siedi, to musiał ktoś założyć jakieś mocniejsze amortyzatory-ja też tak miałem.Żeby podnieść tyłek trzeba pod sprężyny amortyzatorów podłożyć tulejki metalowe.Zakładamy je pod blachy trzymające sprężyny na amorkach.Tulejka musi ciasno siedzieś na amortyzatorze.Żeby np. podnieść tył ok.5 cm, wystarczy tulejka np.2 cm.

Pozdrawiam

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 10:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
J@rek napisał(a):
Skoro przód sterczy a tył siedi, to musiał ktoś założyć jakieś mocniejsze amortyzatory-ja też tak miałem.Żeby podnieść tyłek trzeba pod sprężyny amortyzatorów podłożyć tulejki metalowe.Zakładamy je pod blachy trzymające sprężyny na amorkach.Tulejka musi ciasno siedzieś na amortyzatorze.Żeby np. podnieść tył ok.5 cm, wystarczy tulejka np.2 cm.

Pozdrawiam
No tak to powiedz jeszcze jak taki nieobciazony "fajkowóz" zachowuje sie na zakrecie , bo taka ingerencja w zawieszenie poważnie zmienia srodek cięzkości, a i lampy świecą w ziemie :D

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 14:12:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Nie wyczuwam żadnych nieprawidłowości w czasie wchodzenia w zakręt...nawet ostro.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 14:17:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Dzięki J@rek za podpowiedź.....myślałem żeby tak zrobić jak mi poradziłeś ale nie byłem pewien czy to sie uda.....ale jak miałes tak samo już nie mam wątpliwości. Tulejki wytoczę u tokarza i po kłopocie jak sądzę......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Ale problem
PostNapisane: 03.sty.2005 08:21:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Kup gazowy na tyl i po problemie, albo mocniejsze sprezyny i tyle. Gumy, podkladki, pozniej jakies przydrozne drzewo....Niezle mu koledzy doradzacie

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 13:06:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
czasem mi sie podoba taka dupka wysoko zawieszona :D :D :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 17:19:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
maly, jak w c3 znizyc delikatnie tyl. W mojej 200 (bez q) chetnie bym obnizyl tyl o jakies 3-4 cm, bo moim zdaniem jest za wysoko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 18:05:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Lukasik napisał(a):
maly, jak w c3 znizyc delikatnie tyl. W mojej 200 (bez q) chetnie bym obnizyl tyl o jakies 3-4 cm, bo moim zdaniem jest za wysoko.
No tak "jednemu si,e podoba Zośka drugiemu Maryśka" najprościej dobrać gdzieś spręzyny obnizone jakiej firmy tuningowej i tyle,a na początek sprawdz czy "J@rek" jaj wcześnij nie miał i nie wstawił tulejek. Można jeszcze ale ja tego niikomu nie mówiłem :wpale: podgrzac palniczkiem zwój na załozonych ściągaczach i wtedy sprężyna ustapi nie tracac zasadniczo swojej charakterystyki ale to zarób raczej na zapasowych jeśli masz i prosze nie komentować że tak nie mozna itd. :P

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 19:38:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Założę tulejki i napiszę Wam co z tego wyszło....na koniec tygodnia....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 22:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A z przodu, to może masz sprężyny od dizelka. Mój kierownik tak miał i autko wyglądało jak motorówka. Na tył można jeszcze sprężynki od Avant'a założyć.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 22:22:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
kefir200 napisał(a):
A z przodu, to może masz sprężyny od dizelka. Mój kierownik tak miał i autko wyglądało jak motorówka. Na tył można jeszcze sprężynki od Avant'a założyć.
Avant ma tej samej długości tylko twardsze .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: