.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:18:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 22:23:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Ja miałem podobna sytuację u siebie... sprężyny mi siadły ze starości i na Grochowskiej, na Gocławku - Amortyzatory Serwis Naprawa (czy jakoś tak), facet mi zaproponował wymianę na 12 mm... na szczęście były dostępne 11mm ale i tak tyłek siedzi wysoko.... standardowe powinny być 10 tki ale one nie sa juz dostępne.... Może wystarczy wymienić na sprężyny o minimalnie większej średnicy pręta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 22:44:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
To fakt, są takiej samej wysokości. Ale może będa mniej wypracowane i wyżej będzie stało auto bez obciążenia. Zakładam, że wszystkie testy są robione na używanych sprężynach.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 23:45:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Stary, nie baw się w używane tylko kup nówki. Lepiej zainwestować tych 50 zł więcej i miec problem z głowy niz mieć powtórkę z rozrywki za kilka lat :D Ja mam kupowałem nowe, plus zafundowałem sobie regenerację amorków. Poczatkowo tył miałem baaaaaaaaardzo sztywny ale już na szczęście wszystko działa tak jak powinno :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 00:01:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kirdan_ napisał(a):
Stary, nie baw się w używane tylko kup nówki. Lepiej zainwestować tych 50 zł więcej i miec problem z głowy niz mieć powtórkę z rozrywki za kilka lat :D Ja mam kupowałem nowe, plus zafundowałem sobie regenerację amorków. Poczatkowo tył miałem baaaaaaaaardzo sztywny ale już na szczęście wszystko działa tak jak powinno :diabel:
No tak sam sobie przeczysz piszesz tylko nowe a tu regeneracja amorków czyli stare. Nie lepiej było założyć nówki , chociaz rodzime z krosna :?:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 07:49:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Limuzyna ma 12 mm grubosci, avant 12.5 mm, ale jest wzmocniony avant i ma 13 mm. Ja do swojej B4 wlozylem te zwykle od avanta i troszke poszedl do gory 2-3 cm, ale zeby go podniesc to juz niestety bez gazowek sie nie obejdzie. Te sprezyny od avanta nie daja sie tak latwo na nierownosciach rozbujac, niby amory dobite i sprawnosc maja 50 % to jednak te sprezyny jak przedmowca napisal sa tak twarde ze nie pozwalaja na rozbujanie furki.

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 12:01:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Zawsze można sobie przyciać spręzynke (maxymalnie o pół zwoju). Tak własnie zrobiłem w poprzednim b4 2.3ng gdzie przod stał mi jak koza. Nie moglem nigdzie dostac odpowiedniej długości sprezynek więc pobawiłem się gumówką. Było OK. Trzeba miec tylko na uwadze, żeby końcówke obciętej sprężynki włożyć w gruba koszulke igielitową (spężynka moze sie nieraz na hopie w czasie jazdy obrócić i zgrzytać)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: OBIECAŁEM ŻE NAPISZĘ...........
PostNapisane: 06.sty.2005 22:42:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Panowie obiecałem że na koniec tygodnia napiszę jaki wynik będzie po wstawieniu tulejek pod sprężyny aby podnieśc tył mojej Audiczki 100 C4.....rewelacja....dupka lekko zadarta ku górze, wczasie jazdy brak jakiechkolwiek nieprawidłowości jazdy....zasada 2cm tulei podnosi 5cm auta jest prawdą........


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: