.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:50:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 17:49:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
chce sie tylko upewnic, chodzi o te uszczelki ? nr 16
Obrazek

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 11:06:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:20:57
Posty: 79
MarekB napisał(a):
chce sie tylko upewnic, chodzi o te uszczelki ? nr 16

No tak to właśnie wygląda. Dodam, że z poszukiwań w temacie wynika, że przy silnikach o dużym (>200k) przebiegu powinno się dokładniej przejrzeć i ew. wyremontować głowicę, wymiana samych uszczelniaczy może nie pomóc - szczegóły u mechanika. Oczywiście w ogóle dłubanie w samej głowicy ma chyba sens tylko, jeśli dół silnika jest sprawny, czytaj - ma conajmniej niezłe ciśnienie w cylindrach, co w miarę łatwo sprawdzić. Inaczej po prostu trzeba zrobić generalkę i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 11:16:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Dołu silnika przy zwalonej głowicy nie sprawdzisz zerkając na ciśnienie... Jeżeli głowica bedzie do temontu, to bedzie przez nią uciekała kompresja (np przez wypalone gniazdo zaworu wydechowego) wiec mozesz miec za małą kompresję, a pierścionki będą w 100% OK...

W rzędowych 5 ze względu na niesymetryczny kolektor ssący po przejechaniu tych 200tys zawsze na 5 garze bedziesz mial troche nizsza kompresje, a to przez bardziej wypalone gniazda zaworów niż w reszcie garów...


A co do generalki to na dzien dzisiejszy sie nie oplaca... Silnik już nie przejedzie tyle na nowych pierścionkach co na starych, a jeżeli gniazda pierścieni są wyrobione (szczególnie górne) to pierścień może pęknąć i będzie jeszcze gorzej... Ogolnie jeżeli dol silnika jest do zrobienia są 3 wyjścia:
1. Jeździć dokąd się da na tym co jest, a potem... no coż... zlom...
2. Kupić sprawdzony taki sam silnik i zrobić SWAPa - najbardziej oplacalne chyba
3. Sprzedać auto poki jest jeszcze OK i kupic cos innego

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: