.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 17:54:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] Problem ze wskaźnikiem paliwa...
PostNapisane: 25.lip.2006 22:56:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
a mianowicie: w czasie jazdy w penym momencie zapala się rezerwa i wskazówka powoli leci w dół. Ten stan się utrzymuje przez bliżej nieokreślony czas po czym rezerwa gaśnie i wskazówka śmiga do góry.
Gdzie szukać przyczyna takiego cyrku?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 00:52:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jeżeli nie wariuje ci jednocześnie wskaxnik temp to ja bym szukał
w wiązce do zbiornika albo już przy pompie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 08:07:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
maciu napisał(a):
jeżeli nie wariuje ci jednocześnie wskaxnik temp to ja bym szukał
w wiązce do zbiornika albo już przy pompie


gdzie jest schowana ta wiązka?

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 07:39:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
harryON napisał(a):
maciu napisał(a):
jeżeli nie wariuje ci jednocześnie wskaxnik temp to ja bym szukał
w wiązce do zbiornika albo już przy pompie


gdzie jest schowana ta wiązka?


ponawiam prośbę o wskazanie tej wiązki, rezerwa zapaliła się na stałe :/

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 07:48:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Wiazka powinna byc OK. To raczej cos we wtyczce, albo zimny lut w zegarach. Wyciagnij zegary i posprawdzaj wszystkie luty czy nie sa popekane. Najprawdopodobniej przy ktores wtyczce taki bedzie. Wtedy lutownica do reki i poprawiasz. Najlepiej bedzie jak zobaczysz gdzie jest podlaczony wskaznik i pojdziesz po zsciezkach az do wtyczki i posprawdzasz wszystkie luty i polaczenia na tej drodze. Przydatny bylby miernik ze wskaznikiem ciaglosci lub omomierzem. Nie wiem jak jest u Ciebie. U mnie wskaznik paliwa jest przykrecony srubkami do folii ze sciezkami i to wlasnie te srubki przewodza prad. Jesli u Ciebie jest tak samo to posprawdzaj czy ktoras srubka sie nie poluzowala albo nie zardzewiala. Jesli przy zegarach jest wszystko OK to cos moze nie laczyc przy czujniku poziomu paliwa w zbiorniku. Ale najpierw posprawdzaj licznik.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 08:18:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
photokom napisał(a):
Wiazka powinna byc OK. To raczej cos we wtyczce, albo zimny lut w zegarach. Wyciagnij zegary i posprawdzaj wszystkie luty czy nie sa popekane. Najprawdopodobniej przy ktores wtyczce taki bedzie. Wtedy lutownica do reki i poprawiasz. Najlepiej bedzie jak zobaczysz gdzie jest podlaczony wskaznik i pojdziesz po zsciezkach az do wtyczki i posprawdzasz wszystkie luty i polaczenia na tej drodze. Przydatny bylby miernik ze wskaznikiem ciaglosci lub omomierzem. Nie wiem jak jest u Ciebie. U mnie wskaznik paliwa jest przykrecony srubkami do folii ze sciezkami i to wlasnie te srubki przewodza prad. Jesli u Ciebie jest tak samo to posprawdzaj czy ktoras srubka sie nie poluzowala albo nie zardzewiala. Jesli przy zegarach jest wszystko OK to cos moze nie laczyc przy czujniku poziomu paliwa w zbiorniku. Ale najpierw posprawdzaj licznik.


dzięki, to zaczynam szukać wątku o wyjęciu zegarów :diabel:

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 12:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
photokom napisał(a):
Wiazka powinna byc OK. To raczej cos we wtyczce, albo zimny lut w zegarach. Wyciagnij zegary i posprawdzaj wszystkie luty czy nie sa popekane. Najprawdopodobniej przy ktores wtyczce taki bedzie. Wtedy lutownica do reki i poprawiasz. Najlepiej bedzie jak zobaczysz gdzie jest podlaczony wskaznik i pojdziesz po zsciezkach az do wtyczki i posprawdzasz wszystkie luty i polaczenia na tej drodze. Przydatny bylby miernik ze wskaznikiem ciaglosci lub omomierzem. Nie wiem jak jest u Ciebie. U mnie wskaznik paliwa jest przykrecony srubkami do folii ze sciezkami i to wlasnie te srubki przewodza prad. Jesli u Ciebie jest tak samo to posprawdzaj czy ktoras srubka sie nie poluzowala albo nie zardzewiala. Jesli przy zegarach jest wszystko OK to cos moze nie laczyc przy czujniku poziomu paliwa w zbiorniku. Ale najpierw posprawdzaj licznik.


a skąd jest brany impuls do zapalenia rezerwy? Ze wskaźnika?

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 13:56:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Musi gdzies tam byc jakis komparator, ktory porownuje napiecie z ustawionym napieciem odniesienia. Gdy napiecie zasilajace wskaznik (a w zasadzie napiecie na dzielniku napiecia ktory tworzy czujnik poziomu paliwa i grzejnik we wskazniku) spadnie powyzej pewnej wartosci - odpowiadajacej poziomowi rezerwy - zapala sie lampka. Szukaj tam tego zimnego lutu. Po prostu jak obwod sie rozlaczy to zapala sie lampka i wskaznik zaczyna opadac, bo przestaje grzac grzejnik wskaznika.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 14:11:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
photokom napisał(a):
Musi gdzies tam byc jakis komparator, ktory porownuje napiecie z ustawionym napieciem odniesienia. Gdy napiecie zasilajace wskaznik (a w zasadzie napiecie na dzielniku napiecia ktory tworzy czujnik poziomu paliwa i grzejnik we wskazniku) spadnie powyzej pewnej wartosci - odpowiadajacej poziomowi rezerwy - zapala sie lampka. Szukaj tam tego zimnego lutu. Po prostu jak obwod sie rozlaczy to zapala sie lampka i wskaznik zaczyna opadac, bo przestaje grzac grzejnik wskaznika.


dobra, to wieczorem powalcze ;-)

dzięki za wskazówki

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 18:41:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
1. otwierasz bagażnik (guzik nieopodal prawego światła stopu
2. wyciągasz wykładzinę z końca bagaznika (trzeba zdjąć kilka plastikowych dingsów)
3. odkręcasz pokrywę od zbiornika
4. walczysz z pływakiem bo nie bedzie chcial wyjsc
5. ogladasz plywak, znajdujesz dwie blaszki podginasz je srubokretem tak aby lepiej dociskaly do sciezek.
6. skladasz calosc
7. smigasz autem
8. dziekujesz mi ze nie wyeminiles licznika, bezpiecznika, wiazki elektrycznej.
A chlopakom radze troszeczke wiecej powsciagliwosc w wysnówaniu sądów.
:peace: :peace: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 22:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
flavios napisał(a):
1. otwierasz bagażnik (guzik nieopodal prawego światła stopu
2. wyciągasz wykładzinę z końca bagaznika (trzeba zdjąć kilka plastikowych dingsów)
3. odkręcasz pokrywę od zbiornika
4. walczysz z pływakiem bo nie bedzie chcial wyjsc
5. ogladasz plywak, znajdujesz dwie blaszki podginasz je srubokretem tak aby lepiej dociskaly do sciezek.
6. skladasz calosc
7. smigasz autem
8. dziekujesz mi ze nie wyeminiles licznika, bezpiecznika, wiazki elektrycznej.
A chlopakom radze troszeczke wiecej powsciagliwosc w wysnówaniu sądów.
:peace: :peace: :peace:


No więc jestem po akcji zegary. Wyjąłem, rozebrałem, polutowałem,dałem wsadziłem z powrotem. Potem zapalam iwskazówka jedzie do góry, uff mówię sobie, no to na stację zatankować a tu pomarańczowa lampka rezerwy i wskazówka w dół :/ .

Dzięki wielkie za opis, jutro spróbuję się dostać do "mojego pływaczka" oczywiście zdam relację.

pozdrawiam i dziękuję

harryON

p.s. nie cierpię jak taka pierdółka przeszkadza mi w delektowaniu się jazdą nowym autkiem

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 21:03:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
flavios napisał(a):
1. otwierasz bagażnik (guzik nieopodal prawego światła stopu
2. wyciągasz wykładzinę z końca bagaznika (trzeba zdjąć kilka plastikowych dingsów)
3. odkręcasz pokrywę od zbiornika
4. walczysz z pływakiem bo nie bedzie chcial wyjsc
5. ogladasz plywak, znajdujesz dwie blaszki podginasz je srubokretem tak aby lepiej dociskaly do sciezek.
6. skladasz calosc
7. smigasz autem
8. dziekujesz mi ze nie wyeminiles licznika, bezpiecznika, wiazki elektrycznej.
A chlopakom radze troszeczke wiecej powsciagliwosc w wysnówaniu sądów.
:peace: :peace: :peace:


dzięki że nie wymieniłem pół auta :D

wyjąłem pływak, poprawiłem styki i teraz bangla. Niestety po odpięciu wężyka strasznie pukały mi wtryski /chyba/ przez kilka minut. Potem wszytsko wróciło do normy.

Jak można odpowietrzyć układ paliwowy po takiej opracji?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 08:20:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
harryON napisał(a):
flavios napisał(a):
1. otwierasz bagażnik (guzik nieopodal prawego światła stopu
2. wyciągasz wykładzinę z końca bagaznika (trzeba zdjąć kilka plastikowych dingsów)
3. odkręcasz pokrywę od zbiornika
4. walczysz z pływakiem bo nie bedzie chcial wyjsc
5. ogladasz plywak, znajdujesz dwie blaszki podginasz je srubokretem tak aby lepiej dociskaly do sciezek.
6. skladasz calosc
7. smigasz autem
8. dziekujesz mi ze nie wyeminiles licznika, bezpiecznika, wiazki elektrycznej.
A chlopakom radze troszeczke wiecej powsciagliwosc w wysnówaniu sądów.
:peace: :peace: :peace:


dzięki że nie wymieniłem pół auta :D

wyjąłem pływak, poprawiłem styki i teraz bangla.

harryON

NOŁ PROBLEM
Radze jednak korzystać z kilku źródeł w rozwiązywaniu problemów bo sam widzisz jakie koszta mogłeś ponieść. A chłopaki dopiero się rozkręcali w "poradach" :diabel: :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 08:46:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
flavios napisał(a):
harryON napisał(a):
flavios napisał(a):
1. otwierasz bagażnik (guzik nieopodal prawego światła stopu
2. wyciągasz wykładzinę z końca bagaznika (trzeba zdjąć kilka plastikowych dingsów)
3. odkręcasz pokrywę od zbiornika
4. walczysz z pływakiem bo nie bedzie chcial wyjsc
5. ogladasz plywak, znajdujesz dwie blaszki podginasz je srubokretem tak aby lepiej dociskaly do sciezek.
6. skladasz calosc
7. smigasz autem
8. dziekujesz mi ze nie wyeminiles licznika, bezpiecznika, wiazki elektrycznej.
A chlopakom radze troszeczke wiecej powsciagliwosc w wysnówaniu sądów.
:peace: :peace: :peace:


dzięki że nie wymieniłem pół auta :D

wyjąłem pływak, poprawiłem styki i teraz bangla.

harryON

NOŁ PROBLEM
Radze jednak korzystać z kilku źródeł w rozwiązywaniu problemów bo sam widzisz jakie koszta mogłeś ponieść. A chłopaki dopiero się rozkręcali w "poradach" :diabel: :diabel:


ale za to już wiem jak wydłubać zegary :D

jeszcze raz dzięki

p.s. a może jeszcze wiecie jak wydłubać schowek? Czy to te torxy? Od strony kierowcy nie ma dojśc do tych śrubek.:-(

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 11:11:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
flavios napisał(a):
harryON napisał(a):
flavios napisał(a):
1. otwierasz bagażnik (guzik nieopodal prawego światła stopu
2. wyciągasz wykładzinę z końca bagaznika (trzeba zdjąć kilka plastikowych dingsów)
3. odkręcasz pokrywę od zbiornika
4. walczysz z pływakiem bo nie bedzie chcial wyjsc
5. ogladasz plywak, znajdujesz dwie blaszki podginasz je srubokretem tak aby lepiej dociskaly do sciezek.
6. skladasz calosc
7. smigasz autem
8. dziekujesz mi ze nie wyeminiles licznika, bezpiecznika, wiazki elektrycznej.
A chlopakom radze troszeczke wiecej powsciagliwosc w wysnówaniu sądów.
:peace: :peace: :peace:


dzięki że nie wymieniłem pół auta :D

wyjąłem pływak, poprawiłem styki i teraz bangla.

harryON

NOŁ PROBLEM
Radze jednak korzystać z kilku źródeł w rozwiązywaniu problemów bo sam widzisz jakie koszta mogłeś ponieść. A chłopaki dopiero się rozkręcali w "poradach" :diabel: :diabel:


dzyndzle są częscią "wiązki" czyli połaczenia elektrycznego od zbiornika
do zegarów :P

a układ się odpowietrzy sam

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 11:15:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
maciu napisał(a):

a układ się odpowietrzy sam


czyli przestaną pukać wtryskiwacze :diabel: :peace:

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 15:23:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
flavios napisał(a):
1. otwierasz bagażnik (guzik nieopodal prawego światła stopu
2. wyciągasz wykładzinę z końca bagaznika (trzeba zdjąć kilka plastikowych dingsów)
3. odkręcasz pokrywę od zbiornika
4. walczysz z pływakiem bo nie bedzie chcial wyjsc
5. ogladasz plywak, znajdujesz dwie blaszki podginasz je srubokretem tak aby lepiej dociskaly do sciezek.
6. skladasz calosc
7. smigasz autem
8. dziekujesz mi ze nie wyeminiles licznika, bezpiecznika, wiazki elektrycznej.
A chlopakom radze troszeczke wiecej powsciagliwosc w wysnówaniu sądów.
:peace: :peace: :peace:


No to ja Ci też bardzo dziękuję że nic nie wymieniałem:) Zrobiłem tak jak kazałeś i wszystko OKI

THX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: