.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:32:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3] Przeróbka 2.0D na 2.0TD- co potrzebne?
PostNapisane: 28.lip.2006 13:19:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2006 16:15:48
Posty: 7
Lokalizacja: Ruda Śląska
Chciałem się dowiedzieć co potrzebne by założyć turbinę
-czy skrzynia biegów w turbo ma inne przełożenia??
-czy elektryka i rozrusznik pasuje
-czy muszę zmienić cały silnik czy tylko starczy turbina??
Z góry dzięki za pomoc..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 14:28:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Prościej i taniej wyjdzie ci zmienić cały silnik.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 18:32:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Z tego co wiem uturbione silniki sa odprezone, wiec potrzebujesz komplet nowych tlokow :diabel: Inny jest wal korbowy, bo w wersji turbo, denka tlokow chlodzone sa dodatkowym natryskiem oleju. Skrzynia biegow ma inne przelozenia , itd, itp.
Sprzedaj ten samochod i kup z turbo, taniej Cie wyjdzie.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Uturbienie
PostNapisane: 28.lip.2006 20:05:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2004 02:01:56
Posty: 65
Lokalizacja: Slupsk
CZesc!A nieprawda ja tez mam natrysk oleju na denka i wcale nie turbo!!W dieslu klopot mniejszy niz w benzynie bo masz z glowy uklad wtryskowy,warto zapodac wtryski do td.Oczywiscie ruznice sa w kacie wyprzedzenia wtrysku,w katach faz rozrzadu w stopniu sprezania tez!Prosciej przeswapowac motor albo zamienic auto.Ale wiem jak to jest wladowales w niunke pare ladnych tysiaczkow i nie bardzo Ci sie usmiecha je oddawac za wszawy grosz i kupowac kolejnego zloma i znowu w niego pakowac. bo na pewno trzeba porobic rozrzad,hamulce,a moze jeszcze cos i kasa leci.Moj znajomy niedawno swapowal motor w toyce carinie i zalatwil silnik elegancki ale po poprzekladce i jazdach okazalo sie ze ten nowy mial gorsze osiagi niz ten jego stary!!!Wiec przelozyli spowrotem stary a "nowy" oddali!!DO uturbienia i tak potrzebujesz sporo gratow wiec przellicz co sie bardziej oplaca,czy rzezba i niewiadomo co wyjdzie czy zakupic caly motor.A co ze skrzynia sprzeglem,wezami do plynu,Strach pomyslec i chyba szkoda czasu.Pozdrawiam RAF

_________________
CCCO Coupe 2.0 16V ACE 103 kW(140KM) igielka ( kamrafa@wp.pl) "Panie to nie jezdzi,to ZAPIER**LA"-Wypowiedz mechanika po jezdzie proobnej


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: