.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 22:25:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b5 ahl] nie odpala, pomocy!
PostNapisane: 29.lip.2006 14:32:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
Witam. Potrzebuje pomocy bo nie wiem o co chodzi. Sytuacja jest nastepujaca: a4 98r silnik AHL - nie chce odpalic, gdy probuje wyglada to tak jakby chcial odpalic ale nie mogl ;-) . Jak na razie sprawdzilem cisnienie ca cylindrach i wyszlo mi cos takiego ( kolejnosc od 1 gara) : 8,5 - 14 - 16 - 20. Dodam tylko ze auto bylo u mechanika, ktory stwierdzil ze nie wie o co chodzi (ktos przy okazji stwierdzil ze nie dziala pompa oleju). Byl tez wymieniony MAF i sonda lambda. Czy wogole mozliwe jest takie cisnienie na cylindrach? Nie jestem expertem, czy wedlug was takie cisnienie moze byc efektem zle zlozonego rozrzadu :|?? Jak na razie tylko to mi przyszlo do glowy. Pozniej podepne go do kompa i sprawdze ewentualne bledy. Jeszcze jedno pytanko. Gdzie jest niby pompa oleju w tym silniku bo w ETK nic nie znalazlem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 15:45:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
duza rozbieznosc cisnienia na garach... Albo cos posrane z silnikiem albo ktos popelnil blad przy pomiarze.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 15:51:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
przy pomiarze raczej nie, robilem metoda olejowa i raczej tak jak powinno to sie robic. Nie wiem wlasnie dlaczego az takie roznice. Bez oleju na 3 pierwszych garach mialem ok 5 bar a na ostatnim 9.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 16:32:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jeśli bez oleju miałeś 5 atmosfer, to sprawdź rozrząd, bo wygląda na mechaniczne uszkodzenie, bądź poprzestawiane jest coś.
Przy tak niskiej kompresji to ci nie zapali.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 17:06:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
na razie siedze i sie doksztalcam. Z tego co sie dowiedzialem na forum wynika, ze jesli za duza roznica cisnien miedzy probami z olejem i bez to przyczyna tkwi w pierscieniach i cylindrach. Zastanawia mnie wlasnie taka roznica w cisnieniach miedzy garami po wlaniu oleju (od 8 do 20 atmosfer) i to czy nie wynika ona ze zle ustawionego rozrzadu. Nie chce na razie sciagac glowicy i rozbierac wszystkiego dopoki tego nie sprawdze. Szukam jakiegos opisu jak sie ustawia rozrzad w tym silniku, zeby sprawdzic czy ktos tego nie skopal.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: