.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 16:25:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 2.0E awant- Problem z odpałem ciepłego silnika
PostNapisane: 30.lip.2006 15:22:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 10:25:26
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
Witam wszystkich.Problem polega na tym iż jak jest ciepły lub gorący silnik to auto ciężko odpala.Zauważyłem też większe spalanie,a gdy silnik odpali to czuć w środku spaliny przez kilka sekund.Kable,świece,palec,kopułka i filtr powietrza są ok.Kiedyś czytałem na forum o takim samym problemie w A4.Chłopaki pisali coś o przepustnicy.Czy u mnie może być to samo???Jak to sprawdzić,lub doprowadzić do stanu normalnego używania.A może jest inna przyczyna.Pozdrawiam wszystkich. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 17:06:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
A może coś z tych rzeczy? http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=42138&postdays=0&postorder=asc&start=20

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 22:00:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
Napisz jeszcze jakie masz oznaczenie silnika - 3 litery

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 22:16:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Sprawdź sondę lambda.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 22:36:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Spaliny???? A moze benzynka zalatuje? Jak tak, to wtr. rozruchowy sie nadwyreza, a to jest powodem uszkodzenia czujnika tem. cieczy(2 pin) Koszta 30-40 zt+ 10 min. roboty

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Ostatnio edytowano 31.lip.2006 22:42:49 przez opperator, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 22:37:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
A może czujnik temperatury? ten dla kompa (dwa styki). Może się dziać wlasnie tak, że na gorącym bedzie zalewal, bo za bogata mieszanke dostaje... Można go sprawdzić, wystarczy omomierz i w twoim przypadku gorący silnik - po rezystancji dojdziesz czy czujnik temperatury podaje prawidłowe dane (wykres rezystancji do temperatury był na forum gdzies, musisz poszukac)

EDIT:
widze, ze kolega mnie ubiegł o chwilke, jak pisalem posta, to tego nade mna nie bylo :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 17:52:29 
Mialem podobny problem i byl to regulator ciśnienia paliwa umieszczony na listwie wtryskow ten z wężykiem, no jeżeli masz silnik ABK 2.0 w innych nie wiemjak jest. Myślę że to może być jeden z powodów wyżej wymienione też mogą ale nie muszą być, u mnie wymiana pomogła i jak ręką "odioł" :peace:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 23:27:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
a może przepływomierz :D . Może klapka się przyciełą, a może potencjometr się zrypał. Ja miałem w swoim wózku taki przypadek że jak się przycięła klapka to też waliło benzolem przy odpalaniu i w spalinach czuć było niespalone paliwko. A co do przepustnicy to chodzi pewnie o czyszczenie z nagaru, ale wątpię żeby o miało wpływ na woń benzyny przy odpalaniu, ewentualnie potencjometr przepustnicy. On też podaje informację w jakim stopniu wzbogacić mieszankę ub zubożyć w zależności od wciśnietego gazu. :) Trzeba sprawdzić wszystkie elementy o których koledzy wyżej pisali, wszystkie które mają wpływ na ilość podanej benzynki do odpowiedniej ilości powietrza.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 13:38:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 10:25:26
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
dzięki chłopaki.W poniedziałek będe szukał przyczyny.Sory że tak długo nie odpisałem.Narka.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: