.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 19:04:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9TDI] PROBLEMY Z MOCĄ
PostNapisane: 02.sie.2006 10:55:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2006 10:40:30
Posty: 59
Lokalizacja: police
witam

mam pewin problem gdy pojezdze autkim ok 20 km niemoge przekroczyc 120km/h i traci moc myslalem ze to przeplywomierz ale w warsztacie powiedzieli ze to turbina sie zapycha sadza od brudnej ropy i zawór ja wyłancza prosze o pomoc na kompie zero bledów pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 10:57:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przedstaw się w dziale Newbie, a pozatym mogły Ci się kierownice zapiec.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 11:01:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2006 10:40:30
Posty: 59
Lokalizacja: police
a co to za dzial jestem pierwszy raz pozatym zapomnialem dopisac ze po zgaszeniu i zapaleniu ponownym leci za milo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 11:41:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
chyba jednak przepływka, lub zaworek N75. Jedź na diagnostykę jak to wystąpi (ale nie gaś silnika :) ).

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 11:51:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2006 10:40:30
Posty: 59
Lokalizacja: police
myslisz ze to nie turbo a co to za zaworek n75
a wiesz jak sprawdzic przepływke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:03:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przepływkę sprawdza się podłączając pod VAG a w czasie jazdy i sprawdzając pomiary. N75 to zaworek sterujący turbiną.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:44:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jesli masz 1Z`ta pod maską zmień N75. Jeśli AFN`a na początek zabierz dziada na autostade i przegoń go 40 km z pedałem w podłodze, jesli zacznie jechać szybciej - trzeba musowo do kierownic zajrzec , jesli to nic nie pomoże zmieniaj N75 ale i przepływce warto się przyjrzeć. Wcześniej jeszcze zrób pomiar ciśnien doładowania w bloku 013.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:57:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2006 10:40:30
Posty: 59
Lokalizacja: police
dzienki chłopaki lece do znajomego warsztatu niech sprawdzaja

dzienki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:58:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
Jesli masz 1Z`ta pod maską zmień N75. Jeśli AFN`a na początek zabierz dziada na autostade i przegoń go 40 km z pedałem w podłodze, jesli zacznie jechać szybciej - trzeba musowo do kierownic zajrzec , jesli to nic nie pomoże zmieniaj N75 ale i przepływce warto się przyjrzeć. Wcześniej jeszcze zrób pomiar ciśnien doładowania w bloku 013.

to i niech odrazu zrobi 003 ... bedzie wiadomo co z przepływka .... ;-)
a i 008 nie zaszkodzi ... jak diagnozowac to do konca .... :P
P.S oczywiscie trzeba to zrobic podczas jazdy .....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 13:30:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2006 10:40:30
Posty: 59
Lokalizacja: police
dzienki troszke roboty bedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 15:57:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
Jesli masz 1Z`ta pod maską zmień N75. Jeśli AFN`a na początek zabierz dziada na autostade i przegoń go 40 km z pedałem w podłodze, jesli zacznie jechać szybciej - trzeba musowo do kierownic zajrzec , jesli to nic nie pomoże zmieniaj N75 ale i przepływce warto się przyjrzeć. Wcześniej jeszcze zrób pomiar ciśnien doładowania w bloku 013.

to i niech odrazu zrobi 003 ... bedzie wiadomo co z przepływka .... ;-)
a i 008 nie zaszkodzi ... jak diagnozowac to do konca .... :P
P.S oczywiscie trzeba to zrobic podczas jazdy .....

:peace:
Do tego koniecznie skrzynie Żubra bo na sucho robota nie idzie :): :diabel: (oczywiście już po testach szosowych). :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 22:36:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2006 10:40:30
Posty: 59
Lokalizacja: police
a niewiecie z kad wziasc kabel do vag
w warsztacie nie bylo czasu amam ltopa i sam bym zajzal tylko kabel
pozdro

zubr by sie przydal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 22:45:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kabel i oprogramowanie chyba, nie ?
ALLEGRO :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 11:18:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
Kabel, oprogramowanie i interface...Sam kabel bez interface'u nic nie da.... :) (może być wbudowany)

BTW - litosci ... nie "dzienki" tylko "dzieki" lub "dzięki" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 13:32:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
mam podobny problem, dwukrotnie w ostatnim czasie zdażyło mi się że w pewnym momencie auto traci moc

zamiast ciągnąc ładnie od 2tyś zachowuje się jak muł bagienny

na razie stało się to tylko dwa razy i po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu sytuacja "sama się naprawiła" :)

po uważnej lekturze archiwum tego forum podejrzewam
a) przepływomierz do wymiany
b) zaworek N75 do wymiany
c) kierownice turbiny do przeczyszczenia

czy ktoś z okolic Bydgoszczy (hans? ktoś inny?) ma dostęp do VAG i mogłby mi pomoc zdiagnozować co jest przyczyną, a także polecic mechanika który po diagnozie naprawi auto?

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 17:56:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2006 10:40:30
Posty: 59
Lokalizacja: police
tak tylko jak czytalem gdzies na forum to niekture nie maja kierownic tylko kture wtedy zostaja tylko 2 opcje ja narazie wykluczylem przeplywke bo wlozylem druga i to samo mechanior mowi ze to kierownice tylko ktury model ja mam z kierownica czy bez afn


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 19:02:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
albi100 napisał(a):
niekture nie maja kierownic tylko kture w............. ktury model ja mam z kierownica czy bez afn


KTURE !!!!! litosci.

kierownic nie maja silniki 90km .. czyli 1Z
a AFN to model silnika a nie "czesc"

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 20:39:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Wiedzmin napisał(a):

kierownic nie maja silniki 90km .. czyli 1Z


oraz silniki AHU ... ;-)
reszta TDI w A4 ma kierownice .... :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 07:30:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2006 10:40:30
Posty: 59
Lokalizacja: police
dobra to jesli mam afn to ma kierownice czy nie a4 1997 90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 07:32:56 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
albi100 napisał(a):
dobra to jesli mam afn to ma kierownice czy nie a4 1997 90


A czym skręcasz koła?? :):

Odrobina wysiłku i przeczytaj kilka postów wyżej co napisali koledzy.Przecież wyraźnie jest napisane :

Kierownic nie mają silniki AHU i 1Z
reszta TDI w A4 ma kierownice


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: