.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 16:07:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 2.0E awant- Problem z odpałem ciepłego silnika+zawory
PostNapisane: 03.sie.2006 20:44:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 10:25:26
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
Witam wszystkich.Problem mój polega na tym,iż ciężko pali mi niunia jak się zagrzeje,a jak już zapali z trudem to czuć spaliny w środku.Co to może być???
W dodatku od tygodnia coś się stało z zaworami,a mianowicie-Jak auto jest zimne czy ciepłe i odpale silnik to zawory zaklepią kilka razy i jest ok.Ale jak zaczynam dodawać gazu to zawory zaczynają klepać jakby nie było oleju.Po nasłuchu stwierdzam iż klepie jeden lub dwa.Gdyby klepały wszystkie to było by za głośno.A może to szklanki?W dodatku po kilku minutach jest ok. Olej zmieniali mi miesiąc temu Castrol 15-40 przebieg 240tyś.km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 22:13:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 09:47:52
Posty: 17
Lokalizacja: Przemyśl
ktos mi kiedys powiedzial ze jesli auto na zimnym silniku pali jak malowanie a na cieplym to juz nie bardzo to silnik jest na wykonczeniu ..... nie chcialabym byc zlym prorokiem... ja nie mialam takiego klopotu nigdy na szczescie ale tak mi powiedzial jeden mechanik ... popytaj o to u jakiegos mechanika... pozdrawiam

_________________
AUDI 80 B4 1.9 TDI 94 r. KOMBI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 17:03:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 10:25:26
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
Po 240tyś.km???Mam ją 4 lata,a na wcześniejszy przebieg są papiery.Wziąłem ją od niemca z podwórka,Kiedyś coś słyszałem o przepustnicy powietrza i o sądzie lambda ale nic nie wiem na ten temat.Mechanicy mówią każdy co innego.Co do zaworu też mają różne opinie.A wy co nato???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 20:36:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 09:47:52
Posty: 17
Lokalizacja: Przemyśl
wiesz wydaje mi sie ze to jednak wina kompresi silnika disel jak jest zimny a ma slaba kompresje nie bedzie lapal z bezyna zas jest odwrotnie jak ciepla to nie lapie

_________________
AUDI 80 B4 1.9 TDI 94 r. KOMBI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 20:40:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 09:47:52
Posty: 17
Lokalizacja: Przemyśl
co do klepania zaworow to wiesz moga byc panefki poscierane i robic luzy sonda raczej nie sonda szwankuje w ten sposob ze spalanie zwieksza sie dymi nie chce jechac i sie dlawi rura wydechowa jest mokra

_________________
AUDI 80 B4 1.9 TDI 94 r. KOMBI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 20:51:14 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
witam, to może stukać panewka o wał korbowy. Ja już ten temat przerabiałem. Na jałowym stukało nieregualrnie. Po dodaniu gazu trochę cichło po czym znowu powracało. Na obrotach słychać było grzechotanie. Okazało się że wał był już tak wyrobiony że kwalifikował się do wymiany. No i ciśnienie było kiepskie. Ale może to są tylko szklanki.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 05:28:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie straszyć, bo nie ma czym, po pierwsze zmień producenta oleju po drugie sprawdź czujnik temperatury cieczy.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 13:40:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 10:25:26
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
W poniedziałek wezme się za to,ale jak go sprawdzić???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 18:42:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 10:25:26
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
Chłopaki jeszcze raz wróce do tematu zaworów.Strasznie mnie to niepokoij.Tak jak w temacie,co może być z nimi.Mechanicy mówią każdy co innego.A to pompa słabo pompóje olej a to szlak trafił szklanke, a to znowu że zawur ma skaze,a jeden że ponewke szlak trafia.Sory że wam tak zawracam głowe ale ja nigdy nie wieżyłem mechanikom i nie ufałem tak do końca.Za młodych lat jak zaczynałem historię z autami miałem z nimi różne przejścia.Pomocy,co to może być???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 19:07:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Patryk napisał(a):
Chłopaki jeszcze raz wróce do tematu zaworów.Strasznie mnie to niepokoij.Tak jak w temacie,co może być z nimi.Mechanicy mówią każdy co innego.A to pompa słabo pompóje olej a to szlak trafił szklanke, a to znowu że zawur ma skaze,a jeden że ponewke szlak trafia.Sory że wam tak zawracam głowe ale ja nigdy nie wieżyłem mechanikom i nie ufałem tak do końca.Za młodych lat jak zaczynałem historię z autami miałem z nimi różne przejścia.Pomocy,co to może być???
Bo gadac to se mechanik moze a im wiecej gada tym mniej robi
Pomiar cisnienia oleju
Pomiar cisnienia sprezania - kompresja
i wiadomo co bedzie do roboty.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 22:10:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
To co ZiPi napisal wykonaj, wtedy bedzie wiadomo, a jezeli podczas jazdy "Zawory klekotaja" to trzeba wymienic popychacze zaworow, szczegolnie gdy te stukanie dosyc dlugo sie utrzymuje. Sprawdz sobie tez poziom oleju bo powinien byc miedzy Max a Min. Nie zawsze ten objaw wystepuje, mimo ze jest czasem zimno. Zalezy to od przebiegu auta. Odglosy te przypominaja troche jakby pod maska zamiast benzyny byl Diesel. To zawory tak z rana halasuja, a sa one regulowane hydraulicznie. Wszystko powinno sie uciszyc po przejechaniu ok. 2-3 km. Nie powinno to jednak sie utrzymywac zbyt dlugo. Ja tak mam w zimie, to czasem zaklekocze przy odpalaniu, jednak na bardzo krotko. Silniki 2.0 ABK 115 KM z wtryskiem Digifant mialy wlasnie tego typu usterke. Moj sasiad ktory wyjechal do Niemiec mial Audi 80 2.0 E Avant mial to samo co ty. Podczas jazdy stukaly mu zawory. Bylo juz pare przypadkow tego typu na naszym Forum.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... wory#84848
Poczytaj sobie ten temat

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: