.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 01:25:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dziwny problem z gazem(obroty przy skręcaniu)
PostNapisane: 05.sty.2005 16:43:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
gdy skręcam w prawo obroty sie oniżają samochód czasem gaśnie, a przy skręcaniu w lewo obroty samochodu wzrastają mówi tu o pokonywaniu zakrętów na luzie,chociaż tego raczej nie robie ale myśle że coś źle zrobili przy zakładaniu gazu (2 generacja z kompem)niedawno ją założyłem, jak gadałem z tym który mi ją zakładał to mówił że coś mi może obroty troche podkręcić na biegu jałowym i będzie ok, ale myśle że jest jakaś przyczyna tych obrotów może ktoś z was wie co z tym zrobić??silnik 1.8 jn


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 16:55:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Pewnie masz źle zamontowany reduktor! i takie objawy dzieją się przy ostrych zakrętach, tak?? Reduktor powinien być zamontowany wzdłuż samochodu, a nie poprzecznie tudzież pod innym kątem... bo siły odśrodkowe lub hamowania działają na wewnętrzne części tego urządzenia i jest "dÓpa"... Daj znać czy to jest właśnie to... ale jak tak obstawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 17:32:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
tak dzieje sie tak przy ostrych zakrętach, pokonywanie z umiarkowaną prędkością , może mi ktoś powiedzieć jak wygląda reduktor bo janie bardzo sie znam na instalacjach gazowych i w którym miejscu powinien byc zamontowany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 22:08:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Reduktor to z reguły okrągłe urządzenie o średnicy ok. 15cm i grubości ok. 5-6cm do którego doprowadzone są węże wodne oraz gaz, z tamtąd zaś gaz leci już prosto do przepustnicy. Jednym słowem znajdź pod maską to, co ma wokół siebie dużo "pajęczyny" z przewodów gumowych... albo zrób zdjęcie komopry silnika i pokaż nam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 22:22:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Prawie masz rację. Ale to nie jest zły montaz reduktora. Jeżeli dzieje się tak w zakrętach, to wszystko działa jak należy. To siła odśrodkowa działa tak na membranę reduktora (parownika). U mnie jak miałem sztywniejszą membranę, to zdarzało mi sie to w lewych zakrętach nawet w ruchu miejskim. Po zmianie membrany na cieńszą i późniejszej przeróbce reduktora przy ostrzejszej jeździe w trasie przy wyjściu z prawych bardzo szybkich łuków mogę się spodziewać chwilowego braku dostawy gazu. Ale mam na to metodę.
Także wszystko jest ok.

p.s. A co to za pomysł z jeżdżeniem na luzie po zakrętach? Przecież to niebezpieczne. Wogóle jazda na luzie?? Jeszcze nigdy nie próbowałem... To nie Autosan...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 22:44:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2004 21:12:57
Posty: 185
Lokalizacja: gliwice
OSTATNIO ZACZALEM MIEC PODOBNE OBJAWY,TYLKO ZE ZAROWNO PRZY SKRECIE W LEWO JAK I W PRAWO.CZYZBY MEMBRAMA BYLA USZKODZONA?

_________________
c3 1.8+lpg
wczesniej b2 1.6 diesel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 13:00:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
reduktor mam dobrze umieszczony wzdłuż samochodu chyba skłaniam sie do diagnozy kefira200 a mam jeszcze jedno pytanie jeżeli to rzeczywiście jest membrana to czy ten zakład co mi montował gaz to musi mi to wymienić gaz mam może z 2 tygodnie, jak gadałem z gazownikiem to on chce mi tylko zwiększyć ilość gazu na biegu jałowym ale wydaje mi sie że to nie jest dobre rozwiązanie wydaje mi sie że to jest dobre dla niego bo będzie miał kłopot z głowy, co powinienem zrobić??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 15:56:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Z membraną to miałem tak, że w orginalnym reduktorze MAX miałem membranę sztywniejszą. Jak nadszedł czas jej wymiany, to okazało się, że nie ma nowych sztywnych membran w zestawach naprawczych. I zmuszony byłem wstawić nową od słabszego reduktora ale zostawiłem sprężynkę z wersji max. Co ciekawe...lepiej się spisywał taki układ.
Zwiększenie dawki na wolnych obrotach pomoże przy Twoich kłopotach. Nie spodziewaj się cudów...w takiej prostej instalacji nie ma czym więcej regulować.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: