.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 06:41:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4 2.8 Czarna dziura przy obr. od 1500do2000 pomocy
PostNapisane: 06.sty.2005 01:17:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Witam wszystkich uzytkownikow AUDI mam problem moze ktos mi cos poradzi
posiadam C4 2.8Q z gazem .
Jak przy jezdzie na gazie silnik pracuje bardzo dobrze to na benzynie chodzi mi jakos dziwnie czuc ze jakos nietak wchodzi na obroty i po bardzo krutkiej pracy
ma tzw. "martwy punkt"w obrotach a mianowicie tak gdzies w przedziale od 1500 do 2200 obrotów silnik sie dusi tak jak by nie dostawal paliwa albo cos w tym stylu, ponizej i powyzej tych obrotow silnik pracuje wmiare normalnie
sam zabardzo nie wiem co moglo ulec uszkodzeniu (moze mial na to wplyw wybuch gazu poniewaz dwa razy mi sie to zdarzylo)
Jezeli ktos mial taki przypadek i wie co z tym zrobic to prosze o info.
Zgory DZIEKUJE!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 08:14:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To chyba najczęstsza przypadłość 2.8 V6. Sam sie z tym motałem kupe czasu. Jak założyłem LPG to dałem se sianka, bo na gaziorze chodził ok.
Sprawdziłem: świeczki, kable WN, sondy lambda, czujnik położenia przepustnicy, wykluczyłem wszelkie nieszczelności w dolocie i nic nie znalazłem.
Zostało mi jeszcze sprawdzenie wtryskiwaczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 08:20:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
a podpinałeś VAGa i psrawdzałeś czy jakieś błędy w kompie ja bym od tego zaczoł.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 09:04:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Oczywiście.
Niestety VAG nie wawyala żadnych błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 09:30:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Moze cos z przepływomierzem :?: We wczesniejszym aucie (BMW 320i) po załozeniu gazu i kilku wybuchach wymieniałem 3 razy przepływomierz :!:

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 10:27:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Objawy są tylko przy jeżdzie na benzynie, na LPG jest super.
Przyczyna lezy gdzieś na drodze paliwowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 22:38:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jeśli toprzepływka to na LPG będzie ok bo generacja na mikserze nie korzysta z danych emitowanych przez przepływomierz a śądząc po wystrzałach chyba zamontowany jest mikser.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 22:56:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
dokładnie przy instalce II generacji wskazania elektroniki kontrolnej silnika niemaja wiekszego wpływu na prace gazu od taki prosty gażnik z WSKi poprostu ciągnie sobie paliwko ile mu tam potrzeba i nieobchodzą go żadne zmyślne czujniki..

widze tu tylko jedną niezgodność jeżeli walnieta była by przepływka to komp zakumałby błąd tak samo jeśli inna elektronika by się rozjechała..

proponowałbym podpiąć VAGA i wykonać jazde próbną tak żeby poobserwować parametry podczas jazdy może to coś da może TPS ześwirował przy gazie to wieksdzego wpływu mieć niebedzie a przy PB niebedzie chciał jeżdzić...

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 22:57:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Gaz na mikserze z kompem, korzysta z przepływki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 22:46:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 08:43:54
Posty: 235
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
A ja mam 2.8 w automacie bez gazu i ostatnio mam tez taki objaw.
Troche to denerwujace,mechanicy mówia ze nie maja pojecia czemu tak jest wiec na razie musze sie z tym męczyc.

_________________
oiko
Nowy nabytek :
Audi Coupe 2,6 ABC '95


Audi Coupe, 2.3 20V '89 - na sprzedaż
Audi 100 2.8 V6 automat '92 - na sprzedaż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 17:49:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Tez bylem u niejednego mechanika nawet w serwisie VW i tam tez nie wiedzieli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 19:11:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wowo napisał(a):
Gaz na mikserze z kompem, korzysta z przepływki.


nie korzysta, korzysta jedynie z sondy lambda i to tylko jednej

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 15:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Witam ponownie mam dalej ten sam problem opisany powyzej
wymienilem juz prawie wszystko (przeplywomierz, dwie sondy lambdy,swiece
przewody wysokiego napiecia, filtr paliwa )przyplywomierz i sondy na 100% sprawne wyjete z dzialajacego bez zarzutu autka efekt daalej ten sam na benzynie wmiare chodzi nie liczac ciagle tej nieszczesnej czarnej dziury w przedziale 1500-2000obr. , na gazie chodzi idealnie.
Moze ktos mial ostatnio ten sam problem i wie jak go rozwiazac
albo moze co trzeba jeszcze sprawdzic lub wymienic

Zgory dziekuje i pozdrawiam wszystkich uzytkownikow AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 20:20:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
sprawdzcie przepływkę na wolnych na benzynie ściągnijcie wteczkę obroty powinny spaśc i za chwilę wrócić do normy to znak żę komp przeszedł w tryb awaryjny. sprawdzcie szczelność wszystkich przewodów podciśnieniowych.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 21:02:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde, ja wymieniłem sonde, czujnik położenia przepustnicy i przestał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 23:37:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Mam pytanie gdzie mozna dostac taki czujnik polozenia przepustnicy
i ile moze mniejwiecej kosztowac
dzieki

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2005 09:48:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
za używke dałem 100zeta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 11:36:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Witam ponownie dzisaj rano wzialem sie za szukanie przyczyny wyzej wymienionego problemu i co sie okazalo ze na sondach nie ma napiecia
nawet po ich odlaczenie przeciez powinno byc 0,5V a tu nic tak samo jest jak i na cieplym silniku tak i na zimnym problem dotyczy dwoch sond
sprawdzalem w miare mozliwosci po przewodach czy nie ma gdzies przerwy
ale nic nie znalazlem (oczywiscie napiecie podgrzewania jest)
Gdzie moze tkwic problem czekam na podpowiedz
DZIEKI

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 11:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Chcialem jeszcze dodac ze auto tak samo sie zachowuje przy odlaczonych sondach a przeciez gdyby problem byl w sondach to przy odlaczonych przeciez komputer pracowalby w trybie awaryjnym i silnik w najgorszym wyopadku wiecej pobieralby paliwa

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 12:10:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
...a moze mieszacz do gazu robi takie komedie, przy jezdzie na benzynie?? przeciez on wprowadza straszne opory w dolocie, w nim jest tylko otwor o śr. 30mm, i moze przez to jakieś komedie sie dzieją. jesloi masz mozliwość, to wywal mikser (tymczasowo na test) i zobacz jak wtedy furka bedzie latać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: