.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 19:31:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3] Dmuchanie...
PostNapisane: 11.sie.2006 20:56:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Witam!! Wiem że było juz dużo takich tematów ale nie spotkałem się z tematem żeby po ściągnięciu korka wlewu oleju silnik silnik nie gasł. O tuz :) gdy odkręce koreczek dmucha ale nie wpływa to na zaburzenie pracy silnika jeszcze po odkręceniu słyszać takie jakby dudnienie? nie wiem jak to nazwać ale troche się nie pokoje :D Korek wlewu czuć nie wiem czy to spaliny czy tak olej poprostu ma taki zapach... Silniik nie ma straty mocy ma kopyto ;) Prosze o jakieś wskazówki :) Z góry dzięki

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 21:06:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
cześć
U mnie po odkręceniu korka wlewu oleju silnik również nie gaśnie (pracuje normalnie) . Przyczyną dudnienia jest ta plastikowa pokrywa , którą widać przez wlew .Nie ma powodów do niepokoju.
pozdrawiam

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 21:24:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
U mnie nie dmucha tylko ssie :peace:
Posprawdzajcie odmy czy sa drozne. Jesli silnik ma swoj przebieg, zuzyte gladzie cylindrow lub pierscienie albo gdy prowadnice i uszczelniacze zaworow w glowicy sa wypracowane to przedmuchy beda.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 21:42:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
cześć
jak sprawdzić drożność. u mnie na odcinku pokrywa zaworów kolektor dolotowy odma jest ok. nie wiem jak wcześniej .co do przedmuchów to na 100 % mam zużyte uszczelniacze ,nie wiem jak prowadnice. jak możesz to napisz jak zbudowane jest odpowietrzenie pod pokrywą.
pozdrawiam

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 22:44:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Przypadłość o którą pytacie jest zarezerwowana głównie dla silników 5r 2.3 np NG lub NF.Te silniki to jedno wielkie podciśnienie i jakakolwiek nieszczelnośc powoduje nierówną pracę do zgaśnięcia silnika włącznie.

Ps To dudnienie to "puls" serduszek w waszych autkach ;-) .

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 22:48:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Hehe, z tymi R5 to prawda, u mnie po zdjeciu korka wlewu oleju silnik momentalnie sie krztusi i gasnie, a nawet po poluzowaniu bagnetu kontroli poziomu oleju silnik tez sie zakrztusi, ale dostosuje sie do innych warunkow i nie zgasnie :D

U mnie z tego co wiem, jezeli silnik nie gasnie po odkreceniu korka oleju, to jest cos nie tak, czyli zupelnie odwrotnie, niż u Was :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 22:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Czyli dmuchać sobie może ? :):
A jeszcze jedno w bagażniku podczas obwitych opadów deszczu gromadzi się woda mechanik na to szybkie pytanie odpowiedział że jakaś kratka w bagażniku jest zatkana i woda nieodpływa :): w bagażniku chyba nie powiinna być woda?? :): sorryy za OT ;-)

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:07:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
U mnie tez ciekla woda do bagaznika... Ale mam troche lepszego mechanika i tamten wszedl do srodka, kazal sie zamknac i lac woda z węża ogrodowego :D Okazało się, że w jednym miejscu uszczelka nie dolegala dobrze... Już wszystko jest OK :D

Co do dmuchania za wiele nie powiem, chociaz z tego co wiem, to im bardzij dmucha tym gorzej, bo jest to oznaka np padnietych uszczelniaczy zaworowych...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:18:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Niekoniecznie uszczelniacze.Ogólne zużycie silnika ,lata i przebieg.
Byc może że to pierścienie puszczają.
Trzeba by było zmierzyc kompresję ,ewentualnie przeprowadzic test olejowy na szczelnośc.

Ale pamiętajcie że to nie klawiatura się odpowietrza ,tylko skrzynia korbowa.Skoro producent skonstruował odpowietrzenie to nie po to aby nie dmuchało tylko po to aby dmuchało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:28:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Zgadzam sie w calej rozciaglosci :D tyle, ze pewnie zanim dadza o sobie znac pierscionki to glowica zacznie puszczac... Kompresje mierzac tez nie wiadomo w zasadzie czy dol czy gora silnika pada, mozna jedynie wnioskowac, ze jezeli auto ma te umowne "polskie" 250tys przebiegu, to raczej glowica - uszczelniacze zaworow, wypalone gniazda zaworow, albo prowadnice, ale jezeli przebieg jest juz duuuży to maja prawo sie pierscienie odezwac, chociaz, jezeli one sie odezwaly, a glowica nie byla wczesniej robiona to pewnie tez jest padło... :/

Ogolnie rzecz biorąc - Jeżeli nie bierze Ci zbyt duzo oliffki, nie czujesz jakiegos braku mocy i ogolnie chodzi OK, to nie przejmuj sie tym zbytnio tylko jezdzij, bo takim szukaniem usterki na siłę można tylko wiecej zepsuc niz naprawic, a kazda powazniejsz ingerencja w silnik juz cos zmieni... przynajmniej takie jest moje zdanie :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 11.sie.2006 23:30:25 przez Klej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Znowu OT :D wiecie może ile kosztują uszczelki do pompy/filtra oleju zaraz ta co od bloku odchodzi ? czy to się komplet kupuje :) bo mi pierdykła dzisiaj na stacji jak wlewałem płyn do spryskiwaczy to zobaczyłem że wycieka :|

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:33:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
A to nie dostaje sie takiej uszczelki z filtrem oleju ?? :D
BTW chyba sam sie niedlugo przekonam, bo mnie wlasnie wymiana oleju cisnie :P

jak wszyscy to wszyscy... czy wiecie gdzie kupic korek wlewu plynu do spryskiwaczy, bo mam pekniety i spada, do tego jest urwane mocowanie do obudowy, wiec moze wogole wyleciec... :/

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
W ASO parę złociszy.Myślę że tak samo w sklepie moto.
Oczywiscie mówisz o uszczelce chłodniczki oleju?? Jeśli nie to wywaliło Ci uszczlkę z pos filtra oleju.


Ps Klej !! nie kombinuj.Jedź do ASO.Ile to w końcu może kosztować?? z 15 zł.

No i moze w końcu pójdziemy spać.Spamerzy jedni :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Nom to z tamtąd pewnie napieprza :P

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:51:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Hie hie fakt, idziemy spac, a ten korek teraz zerknalem w ETCE ze wystepuje osobno, kombinowalem, bo myslalem, ze nie da sie go dokupic :P Taki sam problem mam z mocowaniem linki gazu do przepustnicy - nie wystepuje zapinka osobno, tylko z przepustnica, wiec od paru lat mam ją polepioną taśmą klejącą i zlepioną z linką... taki patent, ale 3ma swietnie :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:54:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Tą zapinkę to od starego gaźnikowca bez problemu dostaniesz ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron