.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2025 18:35:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 AAT] Przekładka komputera - immo?
PostNapisane: 13.sie.2006 23:19:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 11:37:18
Posty: 7
Lokalizacja: Suwałki
Witam wszystkich.

Mam mały problem. Postanowiłem troche podnieść elektronicznie moc mojego silniczka AAT. Pewien fachowiec przy próbie chipowania trochę rozwalił mi komputer (bardzo mocno się grzeje, nie łączy się z VAG-iem) i ostatecznie się poddał. Znalazłem drugi w 100% sprawny komputer z oryginalnym softem od silnika AAT. Jest tylko mały problem - w tamtej maszynie był immo a u mnie nie. Nie podłączałem jeszcze tego nowego, ale myślę, że nie odpali mi auto.
Nr na komputerze (tym nowym) różni się literą E na końcu.
W jaki sposób zdeaktywować całkowicie immo?
Będę mocno dźwięczny za wszelkie wskazówki.

_________________
bogdanm2


100 avant 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 23:30:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:31:18
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Jesli rozni sie litera na koncu to zapewne jest od innego rocznika, a to moze miec niemale znaczenie. Mozliwe, ze bedzie klopot z jego zalozeniem, bo zazwyczaj w przypadku kiedy rozni sie oznaczenie sa jakies zabezpieczenia nie pozwalajace na montaz - np. ograniczniki we wtyce sterownika.
Co do immo to nie wiem orietuje sie jak bedzie, ale wydaje mi sie, ze jak bedziesz zakladal uzywany sterownik to konieczne bedzie jego zakodowanie tj. wpisanie kodu konfiguracji auta (jak by to sie tam fachowo nie nazywalo)

_________________
Audi S4 2.7 biTurbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 07:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 11:37:18
Posty: 7
Lokalizacja: Suwałki
Dokładnie nr oryginalnego komputera to 4A0 907 401 a ten niby "nowy" to 4A0 907 401 E.
Takie same auta, takie samo wyposażenie, te same silniki AAT tylko u mnie skrzynia 6 a tam 5-cio biegowa była.

_________________
bogdanm2


100 avant 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 08:57:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
A olo ci nie doradził??
Załóż i zobaczysz czy odpali.
Żadne ryzyko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 19:02:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 11:37:18
Posty: 7
Lokalizacja: Suwałki
Słyszałem, że nie powinno być problemu ale wolę dmuchać na zimne.
Przy okazji wyszedł jeszcze jeden problem.
Podłączyłem się kompem do licznika aby skasować insp.2 no i się udało ale przy okazji coś chyba spaprałem. Mianowicie po skasowaniu insp.2 obrotomierz znacznie oszukuje, tzn. pokazuje dużo większe wartości niż poprzednio, np.: na 6 biegu 110 km/h to było 2 tys. obr. - teraz jest prawie 3 tys.
Może ktoś z kolegów mi podpowie gdzie popełniłem błąd?

_________________
bogdanm2


100 avant 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 22:25:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
bogdanm2 napisał(a):
Słyszałem, że nie powinno być problemu ale wolę dmuchać na zimne.
Przy okazji wyszedł jeszcze jeden problem.
Podłączyłem się kompem do licznika aby skasować insp.2 no i się udało ale przy okazji coś chyba spaprałem. Mianowicie po skasowaniu insp.2 obrotomierz znacznie oszukuje, tzn. pokazuje dużo większe wartości niż poprzednio, np.: na 6 biegu 110 km/h to było 2 tys. obr. - teraz jest prawie 3 tys.
Może ktoś z kolegów mi podpowie gdzie popełniłem błąd?

zmieniles kodowanie licznika - powinno byc 00050 (dla R5 diesla) o ile dobrze pamietam

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 04:52:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 11:37:18
Posty: 7
Lokalizacja: Suwałki
Dzięki Bilu za info. A może wiesz w jaki sposób wrócić do stanu poprzedniego?
Gdzie mam zmienić te kodowanie?

_________________
bogdanm2


100 avant 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 20:34:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 11:37:18
Posty: 7
Lokalizacja: Suwałki
No i chyba będę miał problem - w mojej wersji VAG-a nie ma odnośnika "soft coding". Korzystam z VAG-a Beta 0.78. Może muszę mieć inną wersję?
Gdzie ewentualnie mogę jej szukać??

_________________
bogdanm2


100 avant 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 21:30:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
szukaj kodowania dla kombiinstrument

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 06:54:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 11:37:18
Posty: 7
Lokalizacja: Suwałki
Temat zegarów został zamknięty (z powodzeniem oczywiście).
Pozostał wątek przekładki komputera sterującego silnikiem.

_________________
bogdanm2


100 avant 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: