.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2025 17:53:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 20:37:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Jak masz krzywe tarcze to rowniez w czasie jazdy bedzie czuc drgania na kierownicy..... Tak czy inaczej przetocz/wymien tarcze i klocki i po powinno byc po problemie.... :)

Chance napisał(a):
A ja mam taki problem ze przy hamowaniu przy predkosci kolo 120km/h jest bicie kierownicy natomias ponizej 100 juz to znika...co to moze byc? z gory dziekuje za odpowiedz

To jest chyba jak masz nierowne tarcze starte... jak sie nie myle. W kazdym razie podobnie jak wyzej - przetocz tarcze i wymien klocki na cos markowego. Ja mam teraz oryginalne tarcze audi + klocki textar z tylu, pagid z przodu i jest gites nawet przy chamowaniu 200+ do 80 albo i mniej.... Ale po tych klockach bede juz wymienial tarcze na wiercone zimmermany i klocki pagida. Cos zeby pylilo i HAMOWALO a nie jakies "Green Stuffy" -> jakos nikt mnie do nich specialnie nie przekonal.

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 21:18:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
U mnie bicie kierownicy przy hamowaniu przeszło po dokręceniu 1/4 obrotu śruby regulacyjnej maglownicy :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 21:21:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Mam klocki texar wiec chyba sa tam, jakies markowe. No niedlugo i tak mnie czeka wymiana moze na zime wiec pozyjemy pozmieniamy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 22:46:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 21:38:23
Posty: 179
Lokalizacja: Katowice
a ja tak mialem bo byla lekko felga stuknieta dalem do prostowania i ok myslalem ze tarcze kupilem nowei dalej wiec felga

_________________
AUDI C4 V6 2,8L QUATTRO LPG Diego
-----------------------------------------


Stare Auto Młoda Kobieta Non Stop Robota ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 09:46:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to są niewyważone koła
jedź wyważi będzie po kłopocie

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 10:37:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
hudy napisał(a):
a ja mam dla was większą zagadke.wszyscy piszecie że to tarcze i że trzeba je wymienić.U mnie dzieje sie to samo jak hamuje to trzęsie mi kierownicą.Jak nacisne hamulec bardzo mocno to przestaje.Wymieniłem klocki i tarcze i przez pewien czas było wszytko ok ale teraz znów to samo sie dzieje.Na nowych klockach i tarczach przejechałem ok 1000 km kiedy zaczeło sie to samo.Co to może być???


u mnie bicie z dokładnie takimi objawami ustąpiło dopiero po
zrobieniu górnych mocowań zmorków - po za tym wszystko było
wymienione na nowe

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 21:09:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2006 07:30:19
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
Czy drgania kierownicy mogą być spowodowane zużytymi łącznikami stabilizatora? U mnie drgania pojawiły się razem ze zużytymi stabilizatorami. Jeszcze nie zdążyłem ich wymienić.

_________________
Audi 80 B4 1.9TDI '93r Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 14:57:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
no niby temat poruszany wielokrotnie ale chyba nie zgłebiony do końca

ja mam tak że kończyły mi się klocki i tarcze więc wymieniłem komplet ale wymieniałem również łozysko na mc personie po tym zabiegu było ok jednak chwile potem zaczeło się bicie na kierownicy przy chamowaniu więc wymieniłem jedną końcówkę drążka i ustawiłem geometrie (przed ustawieniem biło też przy 160 km/h)

nadal bije przy hamowaniu tarcze klocki nowe wachacze nowe jedna końcówka nowa druga dobra łozyska na mcpersonach z poduchami nowe poduchy pod ławą nowe co jeszcz mam wymienić może ktoś zna warsztat w warszawie który mi to zlikwiduje bo juz nie mam siły i nie chodzi o kase ale o czas stracony w warsztatach

czy ktoś ma jakieś sugestie (aha koła wywazone niedawno)

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 16:39:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
samo napisał(a):
Pare groszy ale ja nawet tych paru groszy nie mam. A jak je rzuce na tokarke to znikna te drgania?


Pierwsza sprawa... ile tarcze mają naganiane ?

Jeżeli już są dojechane... to nic nie da przetoczenie ich... bo niewiele już ich pozostanie. Chyba nie chcesz się zabić na jakimś zakręcie ?

U mnie po 30k było delikatne bicie kierownicy przy hamowaniu... przetoczenie delikatne i spokój... ale tylko na 2k. :/

Kupienie nowych tarcz i nowych klocków rozwiązało problem.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 22:15:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2005 17:05:22
Posty: 30
Tez miałem mały problem z trzesieniem kierownicy przy hamowaniu, ale objawy ustąpiły po wymianie telei na wachaczu, wytrzymały niecały rok więc nie sądziłem że to one są przyczyną, jednak po wyjęciu wachacza złapałem się za głowę, guma niby cała ale tak "żadka" że tuleję metalową wyginałem palcami, wymiana i po kłopocie

_________________
Ziemia jest piekłem innej planety.
Audi B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 19:01:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
Witam :peace:
Odświeżyłem posta gdyż mam podobny problem ,a mianowicie

Przy hamowaniu z prędkości koło 130km/h czuje bicie kierownicy natomiast poniżej 80 już to znika Dodam jeszcze ze jak trzymam nogę na gazie PRZY PREDKOSCI 90KM/H to jest oki , jeśli zdejmie nogę z gazu to automatycznie kierownic zaczyna delikatnie bić.
Wymieniłem tuleje wahacza i tarcze wraz z klockami ( firmy lukas) lecz to nie pomogło :(
BĘDĘ WDZIECZY ZA WASZE ODPOWIEDZI pozdrawiam Maciek

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 19:04:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Sprawdz czy dokładnie (prosto) tarcze zostały przykręcone oraz czy miejsce gdzie się je przykręca zostały oczyszczone.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 19:11:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
bezduszny napisał(a):
Sprawdz czy dokładnie (prosto) tarcze zostały przykręcone oraz czy miejsce gdzie się je przykręca zostały oczyszczone.

Dzięki za szybka odpowiedz .Piastę czyściłem osobiście , wiec kichy bym nie zrobił . dodam ze na klocka przejechałem 1500km

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 19:15:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Nie chce Ciebie martwić... ale może masz dalej krzywe tarcze.

Jeżeli masz możliwość to podjedź do jakiegoś dobrego zakaładu oponiarskiego i niech sprawdzą na maszynie czy tarcze są proste. Nie jest to droga impreza a da odpowiedź.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: bicie kierownicy
PostNapisane: 13.sie.2006 20:12:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2005 13:01:09
Posty: 103
Lokalizacja: Zamość
Jest jeszcze taka uwaga.Tarcze należy przetaczać zamontowane na piaście.Jeśli tarcza jest odpowiednio gruba to sie zgrubnie przetacza na maszynie /a nie w tokarce/ z obu stron bez zdejmowania z uchwytu , a następnie po zamontowaniu na piastę przetacza się ją precyzyjnie specjalnym urządzeniem.Wtedy jest pewność że jest idealnie "dopasowana' do piasty na której się kręci.

_________________
krupi audi B4 TDI 95r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 09:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
bezduszny napisał(a):
Nie chce Ciebie martwić... ale może masz dalej krzywe tarcze.

Jeżeli masz możliwość to podjedź do jakiegoś dobrego zakaładu oponiarskiego i niech sprawdzą na maszynie czy tarcze są proste. Nie jest to droga impreza a da odpowiedź.
Witam
Tarcze sprawdzone i jak się okazało maja 0,5 milimetra- czy to dużo :?: . Dodam ze mam przegub zewnętrzny do wymiany. Sprawdziłem jeszcze tuleje i jak włożyłem śrubokręt pomiędzy wahacz a belkę to bez problemu mogłem przesuwać wahacz..
BĘDĘ wdzięczny za wasze wypowiedzi
Pozdrawiam Maciek

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 11:03:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
szefomaciek22 napisał(a):
Dodam ze mam przegub zewnętrzny do wymiany.


Pisałes wczesniej ze po puszczeniu gazu drgala kierownica to normalne przy lekko wytartym przegubie

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 01:43:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
MarekB napisał(a):
szefomaciek22 napisał(a):
Dodam ze mam przegub zewnętrzny do wymiany.


Pisałes wczesniej ze po puszczeniu gazu drgala kierownica to normalne przy lekko wytartym przegubie
czyli przegub do wymiany ?? :) a jak jest z tymi tulejami one maja prawo się ruszać ??(oczywiście nie same, tylko ja włożę śrubokręt pomiędzy wahacza a belkę to mogę bez problemu przesunąć wahacz o 0,5 cm. Pozdrawiam

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 08:14:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
szefomaciek22 napisał(a):
MarekB napisał(a):
szefomaciek22 napisał(a):
Dodam ze mam przegub zewnętrzny do wymiany.


Pisałes wczesniej ze po puszczeniu gazu drgala kierownica to normalne przy lekko wytartym przegubie
czyli przegub do wymiany ?? :) a jak jest z tymi tulejami one maja prawo się ruszać ??(oczywiście nie same, tylko ja włożę śrubokręt pomiędzy wahacza a belkę to mogę bez problemu przesunąć wahacz o 0,5 cm. Pozdrawiam


Sam sobie odpowiedziałeś :P i dziwi mnie że nic z tym nie robisz :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: