.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 00:34:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 ABC 2,6]Rowek pod jedną szczotką w alternatoże
PostNapisane: 22.sie.2006 20:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2005 18:13:45
Posty: 67
Lokalizacja: Audi A4 B6 1,9 TDI
Witam. Wymieniając szczotki w rozruszniku postanowiłem sprawdzić przy okazi długość szczotek w alternatorze i zobaczyłem rowek pod jedną szczotką ,bliżej wirnika niewiem czy tak powinno być spotkałem sie ztym poraz pierwszy raz. Jżeli niepowinno tak być czy bieżnie można wymienić .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 21:42:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
jesli ten rowek jest niewielki i szczotka dolega cała szerokoscia to olej se ten temat w przeciwnym wypadku wymontuj wirnik i daj dla tokarza zeby przetoczył bierznie. ten element projetowany jest na dozywocie ,teoretycznie mozna je wymienic w praktyce nikt tego nie robi :peace:
pozdrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 22:49:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 21:18:46
Posty: 14
przy odrobinie szczęścia tokarz załatwi ci wirnik na cacy(jeśli będzie nie kumaty)
na wirniku jeden pierścień zawsze się mocniej wyciera tak to już jest
komutatory się zmienia ok 10 zł + wymiana (potrzeba troche wprawy) sam
zmieniłem ich ze 100 (fokusy,sieny,brawa,laguny,to nagminnie inne też)
ciekawostka: do zmiany łożyska w fergusonie trzeba zdjąć komutator
najlepsza rada: olej to ,50-100 tyś wytrzyma a potem kupisz wirnik z używki za 5 dych
pozdrawiam

_________________
audi c4 2,8 v6 + sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 18:37:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2005 18:13:45
Posty: 67
Lokalizacja: Audi A4 B6 1,9 TDI
Dzięki za porady ,szczotka dolega równo ale niewiem ile jest miedzi żeby szczotka nie tarła po wałku a ten rowek toma jakieś 2mm głębokości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 18:53:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Komutator mozna kupić nowy za około 20-30 zł i przelutować.A toczyć to se mozna srubki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 19:42:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
to jest normalne ze na jednej biezni zawsze jest wytarte wiecej ,to jest + ,a minus sie tak nie wyciera

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 20:25:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 21:18:46
Posty: 14
szczotka nie będzie tarła po wałku poniweaż pomiędzy wałkiem a pierścieniem
miedzianym jest warstwa bakielitu lub innego tworzywa (zależy od typu)
oznaką końca miedzi gędzie świecąca kontrolka na wolnych obrotach a zgaśnie po dodaniu gazu
potem trzeba bedzie więcej przygazować
a potem wcale nie zgaśnie THE END :zly: [/b]

_________________
audi c4 2,8 v6 + sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: