.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 00:45:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: b3 1.8 gaznik
PostNapisane: 19.sie.2006 09:08:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
witam,wczoraj dostalem blachy i zaczynam pomykac bialą strzałą,mam do was takie pytanie ponieważ wczoraj byłem na ustawianiu składu mieszanki i poprosilem mechaniora zeby podnosł mi obroty bo sa na poziomie jakies 750,pokrecil troche i twierdzi ze nie potrafi, teraz pytanko jak tego dokonac?krecil to srubą od obrotów i nie wzrastaly a jak juz to nagle prawie 4000!!!jak to zrobic(szczeze mowiac nie wiem co to za gaznik).
Teraz drugie pytanko czasami zdazy sie ze podczas jazdy zacznie drgac mi kierownica przy chamowanie sie uspokaja,czy moze to byc wina zuzytych sinenblokow na wachaczu(zuzyty po lewej i prawej stronie)??? dzieki z gory za odpowiedzi,pozdrawiam all

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 11:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
czyzby mi nikt nie potrafił pomóc???

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 11:18:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Obroty podnieś "sztucznie" na lince.A do wymiany masz końcówki drążków lub masz niedokręcone koła.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 11:24:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
ok,dzieki za odpowiedz,yyyy na lince tzn przy gazniku tak? a dlaczego nie dziala ta srubka od regulacji?

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 11:29:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
artel4 napisał(a):
ok,dzieki za odpowiedz,yyyy na lince tzn przy gazniku tak? a dlaczego nie dziala ta srubka od regulacji?


Tak.Przy gaźniku możesz podciągnąc na lince.
Czemu nie działa śrubka ?? Być może dlatego że gaźnik ma jakies 20 lat i potrzebuje gruntownego remontu i wymiany dysz :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 11:33:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
aha :D

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 19:36:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2005 19:56:34
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
Witam.
Też mam gaźnikowca :) i o ile się nie mylę to śruba od wolnych to jest właśnie ta na lince gazu. Ta, którą kręcił Ci mechanior odpowiada za CO2, a nie za wolne, dlatego nie było efektów. Jeśli się nie mylę, rzecz jasna, muszę sprawdzić u Dietera Korpa :)

_________________
Audi 80 B3 1.8S 1988/97 składaczek, bez wypasów :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2006 12:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
ano i wszystko jasne,mechanior krecil sruba obrotow auta swobodnie toczacego sie sila rozpedu i dlatego nie bylo efektu. Dobrze ze zostaly mi zamilowania z poloneza, zdjalem obudowe filtra powietrza i wylonila sie srubka od regulacji obrotow, rzecz jasna dziala :), a i jeszcze citka silikonu pod uszczelke gaznika i plywanie obrotow zniknelo,dzieki za podpowiedzi :diabel:

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2006 12:30:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2006 12:44:23
Posty: 26
Lokalizacja: czestochowa
slilikon pod uszczelke gaznika? Witam jesli moge sie podłaczyc walcze z problemem nierównych obrotów od prawie półtora roku przerobiłem już prawie wszystko troszke powymieniałem łacznie z podstawą gaznika i bez efektów mozesz cos wiecej przyblizyc na temat tego slilikonu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2006 12:59:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
jasne,odkrecilem gaznik bo chcialem zobaczyc w jakim stanie jest uszczelka, stan byl niezly ale zlozylem to na silikonie czerwonym(do temperaturki), jak reką odjął, sprawdź może u Ciebie jest tak samo? niby dolegala a jednak...

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 05:23:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.lut.2004 11:28:44
Posty: 123
Lokalizacja: śląsk
ja kiedys tez mialem problem z obrotami w mojej gaznikowej b3... rowniez powymienialem wszystko , bylem u 4-rech mechanikow i nic...w koncu w akcie desperacji zaczolem sam grzebac i usunolem usterke w 10 min....a byl to pekniety waz z kolankiem ktory wychodzil z pokrywy gaznika i wchodzil do pokrywy klawiatury w silniku.... koszt wymiany to 25pln... pekniecie pojawilo sie po zewnetrznej stronie kolanka tej rury...proponuje to sprawdzic ...
pozdrawiam

_________________
FSO Polonez 1.6GLI 94r-był 1997-1998
FIAT 126 P 78r-był 1998-1999
AUDI 80 B3 1.8 89r-bylo 1999-2004
AUDI S4 4.2 QUATTRO MANUAL 6 B. 93r.Piękna niunia aczkolwiek do dopieszczenia...;)-było 2005-2007
Peugeot 406 2.0hdi 140ps(chips) 00r. -byłby nadal gdyby nie crashhboombang 2007-2008
Yamaha Grizzly 660 4x4 - jest 2007-?
Audi A8 D3 4E V8 TDI -jest 2008-?
Honda X11 2010-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 10:51:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
od co2 to jest czarna srubka, od obrotow jest taka metalowa duza patrzac od przodu auta jest po lewej stronie przy gazniku...pewnie i tak niebedziecie wiedzieli ktora bo ciezko wytlumaczyc ktora...

pozdr

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 14:03:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
zalezy jeszcze jak wam te obroty faluja bo jak tylko troche, to u mnie tez minimalnie rzędu kilkudziesieciu obrotów +- co jakies kilkanascie sekund, czasmi co kilka sekund falują.

przyczyn moze byc wiele.

za uboga mieszanka, lewe powietrze, modul zaplonowy, aparat, zuzyte zawory z prowadnicami (uszczelniacze), cewka wysokiego napiecia, kable, kopułka, mixer jesli jest LPG załozone, itp.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: