.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:36:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zawór recyrkulacji w 1Z
PostNapisane: 07.sty.2005 10:45:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
Mam problem cieknie mi olej na turbinę z zaworu recyrkulacji spalin - czy miał ktoś coś takiego, czy sie naprawia czy wymienia? cieknie z tych otworów - pewnie jest tam w srodku jakaś membrana?? - i gdzieś stamtąd...

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zawór recyrkulacji w 1Z
PostNapisane: 07.sty.2005 11:28:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ziak napisał(a):
Mam problem cieknie mi olej na turbinę z zaworu recyrkulacji spalin - czy miał ktoś coś takiego, czy sie naprawia czy wymienia? cieknie z tych otworów - pewnie jest tam w srodku jakaś membrana?? - i gdzieś stamtąd...


Zacząłbym od sprawdzenia czy wężyki podciśnień sa sprawne i czy dobrze założone ( u mnie były pochrzanione).
Sprawdź czy EGR działa (zdejmij wężyk z dużego zaworu na silniku, powinieneś usłyszeć głośne puknięcie podciśnienia).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 22:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
hmm przy jakim zaworze na silniku?? bo idzie od EGR do takiego urządzonka z wtyczką elektryczną (do niego wpiete wszystkie przewody od serwa itd.)

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 22:56:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Ziak, ty lepiej sprawdz turbinę, bo skąd ten olej się tam wziął??????
Sprawdz czy w rurach dodlotowych nie ma oleju.
Pamiętaj, jak diesel się pociągnie oleju to go już nic nie zatrzyma, tylko fakt wyjścia tłoków bokiem.
Ja u siebie odłączyłem wogóle przewód podciśnieniowy od siłownika EGR i jest dobrze, nic się nie dzieje, nie dymi, nie gaśnie zaraz po uruchomieniu na zimno.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 23:15:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Karli napisał(a):
Ziak, ty lepiej sprawdz turbinę, bo skąd ten olej się tam wziął??????
Sprawdz czy w rurach dodlotowych nie ma oleju.
Pamiętaj, jak diesel się pociągnie oleju to go już nic nie zatrzyma, tylko fakt wyjścia tłoków bokiem.
Ja u siebie odłączyłem wogóle przewód podciśnieniowy od siłownika EGR i jest dobrze, nic się nie dzieje, nie dymi, nie gaśnie zaraz po uruchomieniu na zimno.


dokładnie tak, skąd ma byc olej w EGR w takiej ilości żeby wyciekał???
nie kopci Ci jakos dziwnie?

zrób zdjęcie tego miejsca bo cos chyba źle nam nadajesz...

a jakby juz sie turbo wysrało co poznasz po nagłym wzroscie obrotów
to jedynym ratunkiem jest szybkie zduszenie na biegu (jak zdazysz)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: