.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:37:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Awaria paska 1Z
PostNapisane: 08.sty.2005 18:07:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 21:15:09
Posty: 56
Lokalizacja: Szczecin
Spadl mi pasek ten od alternatora i innych dupereli... Nie pekl zjechal na sam dol pod ostatnie kolo ciekaw jestem jaka mogla byc tego przyczyna czy ktos mial juz taka awarie? Czy moglo siecos uszkodzic przez to?Rozumiem wypadalo by zmienic na nowy nie orientujecie sie ile moze kosztowac sam pasek?

pzdr/Dzik

_________________
Audi A4 1.9 Tdi 1995


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 22:33:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Cana paska około 80pln, rolki napinającej 120.
Przyczyna to uszkodzna, zużyta rolka napinacza paska, ta mała przy alternatorze.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 00:09:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Coś mi tu nie pasuje...
Czy 1Z w Audi jest inny niż w Golfie?
No bo kilka dni temu wymieniałem pasek alternatora (wieloklinowy, auto bez klimy) i zapłaciłem 30 zł (Conti).
Jaki przebieg ma ten silnik?
Mój ma już 240kkm i napinacz ma sie dobrze...
Nie padł ci przypadkiem alternator? Może się zapiekły łożyska i zablokowały wałek?

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 01:03:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Ja pare tygodni tem umialem taka sytuacje. Rolka napinajac apasek sie stopila i slizgal sie ona po pozostalych 2 nie ladujac alternatora. Cena nowej rolki kosztowala mnie 40 zeta i drugie tyle wymiana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 20:04:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 21:15:09
Posty: 56
Lokalizacja: Szczecin
zniszczyla sie obudowa rolki napinacza po prostu pekla, rolka napinajaca z ramieniem 400zl:( rozbebeszenie przodu qpe nerwow

pzdr/Dzik

_________________
Audi A4 1.9 Tdi 1995


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 23:17:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Karli napisał(a):
Cana paska około 80pln, rolki napinającej 120.
Przyczyna to uszkodzna, zużyta rolka napinacza paska, ta mała przy alternatorze.


Coś wysokawe te ceny, bardziej pasują mi do paska rozrządu...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 08:35:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
Karli napisał(a):
Cana paska około 80pln, rolki napinającej 120.
Przyczyna to uszkodzna, zużyta rolka napinacza paska, ta mała przy alternatorze.


Coś wysokawe te ceny, bardziej pasują mi do paska rozrządu...


Wszystko się zgadza. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 09:32:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
baskecior napisał(a):
Wszystko się zgadza. :)


To oświeć mnie, bo turbognojki są dla mnie obce, pasek rozrządu napędza alternator ???

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 09:35:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
baskecior napisał(a):
Wszystko się zgadza. :)


To oświeć mnie, bo turbognojki są dla mnie obce, pasek rozrządu napędza alternator ???

Nie, nie źle mnie zrozumialeś. Napisałem że ceny paska alternatora i rolki się zgadzają. :D
Pasek rozrządu sobie a pasek alternatora , pompy wspomagania sobie. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 09:39:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
No ok, bo już myślałem, że coś z moją wiedzą nie ten... :): :): :):

A tak apropo to paski klinowe kupowałem po 12 czy 15zł do swojej niuni i pięknie śmigają :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2005 10:50:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
to jest pasek wielorowkowy a nie wieloklinowy

na rolce bym nie oszczedzał a co do zapieczenia alternatora
to by poznał albo po braku ładowania albo po hałasie....

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: