.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 23:45:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 ACK] problem z mocą i szarpanie
PostNapisane: 04.wrz.2006 16:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2006 00:06:40
Posty: 2
Witam,

Mam problem z przyspieszeniem i mocą. Wstawiłem do warsztatu autko w celu uszczelnienia silnika bo zlokalizowałem małe wycieki. Gość zamiast wymienić mi uszczelki pod deklami to mi je uszczelnił silikonem i powiedział że powinno być OK. Trochę mnie tym zdenerwował bo wolałem mieć uszczelki, ale cóź poszedł na samowolkę i tak załatwił sprawę. Po wymianie okazało się że samochód nie jezdzi na LPG. Mam sekwencję i do tej pory chodziła jak należy, a po uszczelnieniu załączała się, ale przy ostrzejszym przyspieszaniu szarpnie i wyłącza. Potem ponownie włącza i tak w koło. Gazownik powiedział, żę wszystko z LPG jest OK i coś musi być ze świecami lib przewodami. Okazało się że uszkodzili mi kable wysokiego napięcia jak uszczelniali i to miała byc przyczyna. Kable wymieniono i NIC, potem świece i też raczej podobnie. W tej chwili coś mi cieknie po misce olejowej (dość rzadkie jak na olej, a przyciemne na płyn) i samochód choć już LPG nie wyłącza przy przyspieszaniu to szarpie dla odmiany i to zwłaszcza przy zimnym motorze. Jak się nagrzeje do 90 to przestaje szarpać, ale zarówno na bęzynie jak na LPG nie mam mocy. Obroty są dość nierówne, może nie drastycznie, ale skaczą o 100-200 obr w górę i w dół. Ponadto u gazownika zlokalizowałem jakic czujnik zdaje się wypięty. VAG nie wykrywa żadnych błędów, a czujnik jak raz chyba jako jedyna część w tym samochodzie nie mam żadnych numerów i wchodzi w wiązkę. Jest połączony po prawej stronie (patrząc pod maskę) pod zbiorniczkiem z płynem od wspomagania zdaje się i schodzi w dół koło chłodnicy, a dalej już wisi. Z racji żę odłamała się jedna częćś od niego to to co widzę to chyba jakic kondensator. Gdzie on powinien byc wpięty i co to za czujnik.

Dziekuję

_________________
2.8 V6 193KM ACK quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2006 16:24:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Podłącz samochód pod VAGa - jak znam życie wyjdzie czujnik cieczy chłodzącej lub nieszczelny dolot...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2006 09:19:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2006 00:06:40
Posty: 2
Na VAGu nie wywala żadnego błędu. Czujnik czy wpięty czy wypięty to nie mam błędów na VAGu, a silnik pracuje na wolnych tak samo.
W krórym miejscu w VAGu sprawdza się temp. z tego czujnika i jakie powinny być wartości?
I gdzie powinien byc wpięty ten czujnik bo w chwili obecnej jest położony w zderzaku.

_________________
2.8 V6 193KM ACK quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2006 13:04:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Człowieku, czujnik temp. cieczy chłodzącej :!!: Jest on wkręcony w króciec przy głowicy.
Nie pisali koledzy o czujniku temp. otoczenia przy zderzaku.
Jeśli masz jakiś czujnik wkręcony w chłodnicę to też nie jest ten. Odpowiada on za załączanie wentylatora elektrycznego chłodnicy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: