.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2025 06:54:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4, 98] Jak jeszcze coś mi się zepsuje to zszykanuje 4kółka
PostNapisane: 08.wrz.2006 09:02:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
Mam a4 od marca. Najpier musiałęm wymienić przewody, świece i coś źle rozrząd bym nastawiony -700, tydzień temu zawieszenie z przodu -1750, dzisiaj jadę do pracy a tu wycieraczki zaczeły mi ledwio chodzić jak w polonezie a potem wysiadły wogóle - choć widać, że coś niby chce łapać je do góry i w dół ale nie idzie jakby silniczek siły nie miał. Załamka kur... mać ! Poł roku 3 x servis !!! Co to ma znaczyć !?

_________________
A4, 1,6 98'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 09:16:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przecie nowego auta nie kupiłeś. Przy kupnie używanego auta przewody, świece i rozrząd są normą, także nie wiem w czym problem.
Zawicha na naszych drogach też dostaje po dupie, ale mogłeś ją sprawdzić przed zakupem. Tak nagle nie padła.
Co do wycieraczek, to cóż zdaża sie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 09:26:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
W zasadzie to tu jest tylko jedna usterka wycieraczek. Pozostałe sprawy to zwykła eksploatacja. Jeżeli poprzedni właściciel o to niedbał (a kto inwestuje w samochód który sprzedaje) to te niedociągnięcia spadają na Ciebie. Więc jak zadbasz o eksploatację (płyny, zawieszenie, oleje, hamulce itp) to wszystko powinno dojść do normy.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 10:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
No torchę się już uspokoiłem - dziękuję wam. Ale musiałem się komuś pożalić. Bart_d jak ci się sprawuje LPG? Wszyscy mi odradzają ale kurczę ręce opadają na widok stacji paliw.

_________________
A4, 1,6 98'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 10:14:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Odnosnie sprawy wycieraczek , sprawdź czy czasem nie pomoże nasmarowanie trzpieni do których sa dołaczone ramenia wycieraczek. "Popsikaj" doraźnie wd40. Odnosnie instalki gazowej II generacji ja mam (co prawda w 2 litrówce) i nie narzekam. Jak jest porzadnie zrobiona to nie ma problemów.

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 10:49:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
Jest!!! Popsikałem na trzpienie i wszędzie - zuzyłem z pół op.WD40 ale jest efekt - rano jak jechałem do pracy też psikałem ale mało. Teraz dałem czadu i działa - choć jeszcze trochę leniwie ale zostawiłem i po pracy powinno się dobrze przeżreć głębiej. Używam tylko myjni samoobsługowej z karcherem pod dużym cisnieniem i widocznie skutecznie umyłem całe smarowanie ;D. Audi są kochane :D.

_________________
A4, 1,6 98'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 10:52:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Prawdopodobnie i tak trzeba bedzie zdemontować wycieraczki....WD40 jest rozwiazaniem doraźnym. Wielce prawdopodobne jest to ,że powstały wżery korozyjne na trzpieniu. Trzeba je wyjąć , przeszlifować papierkiem ,nasmarowac smarem. Potem sprawdzić czy uszcelniające z zewnatrz oringi gumowe sa ( o ile były fabrycznie) ...i na kilka lat znów spokój :)

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 10:54:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Ja zrobiłem na gazie już 12 tyś. km i chwalę sobie. Żadnych strzałów czy anomalii. Początkowo miałem falowanie obrotów lekkie ale wina leżała po stronie odmy, a więc zero wspólnego z instalacją.
Co do osiągów to nie jest to jakiś diametralny spadek mocy, owszem troszeczkę jest jak się porówna jedynie maksymalne przyśpieszenia (a ile się tak jeździ) - dodam że mam instalację na parowniku ale oczywiście z silnikiem krokowym.
Moim zdaniem ważne jest żeby założyć instalację u dobrych fachowców a nie u tanich.
Jak się dowiadywałem ostatnio to za góra 3000 zł można założyć już wtrysk gazu do 4 cyl. co bym polecał.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 11:13:40 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
A ta cena za zawieche to z montażem czy same części ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 11:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
Cały przód z montażem - 6 było w regeneracji a 2 największe nieregenerowalne i kupiłem jakieś rzemieślnicze niepolskie za 250 zł szt. Aha - w cenę wchodziła tez wymiana wszystkich filtrów wraz z kabinowym i wymiana oleju na mobil 10w40. Po regeneracji wahacze są jak nowe i w dodatku oryginalne ;D.

_________________
A4, 1,6 98'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 11:35:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2006 11:47:11
Posty: 139
Lokalizacja: śląsk cieszyński
nawet z montazem wydaje sie bardzo drogo ;-) tymbardziej ze regenerowanych bylo az 6 szt prosze za nowe
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=124473467

_________________
Audi A4 Avant tdi AFN

gg 9317158


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 11:42:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
Też mi się tak na początku wydawało. Załozyłem tutaj nawet wątek na ten temat. 2x250 za szt. nowych to 500 zł. Regeneracja to chyba 420 zł - musiałbym na rachuniki spojrzeć. czyli mamy 920 zł. Filtry + olej to jakieś 200-250 zł = czlyli ok. 1200 zł za same części i cholerne 550 zł robocizny ? za co ?! ale chociaz gwarancje mi zostawił.

_________________
A4, 1,6 98'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: